Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00650319/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa transportu osób niepełnosprawnych w tym ruchowo,
do Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Wierzbie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM OPIEKUŃCZO-MIESZKALNE W WIERZBIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 526518037
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wierzba 18B
1.5.2.) Miejscowość: Stary Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-417
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: com@staryzamosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugstaryzamosc.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-395d398f-e568-4106-9655-0ee5c56fbdae1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa transportu osób niepełnosprawnych w tym ruchowo,do Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Wierzbie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-395d398f-e568-4106-9655-0ee5c56fbdae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008178
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00650319
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 188266,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa transportu osób niepełnosprawnych w tym ruchowo, do Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego w Wierzbie.
2. Na zakres rzeczowy zamówienia składa się usługa transportu osób niepełnosprawnych, w tym ruchowo, poruszających się na wózkach i przy pomocy kul. Transport obejmuje przewóz osób z miejsca ich zamieszkania na terenie Gminy Stary Zamość do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego (zwanego dalej COM) w miejscowości Wierzba (Wierzba 18B, 22-417 Wierzba) oraz ich odwóz do ich miejsca zamieszkania.
3. Usługa świadczona będzie od poniedziałku do piątku w godzinach:
a) 07:00 – 08:00 dowożenie podopiecznych z miejsca ich zamieszkania do COM,
b) 16:00 – 17:00 odwożenie podopiecznych z COM do miejsca ich zamieszkania.
4. Osoby będą przywożone i odwożone z miejscowości położonych na terenie Gminy Stary Zamość: Krasne, Kolonia Krasne, Udrycze Koniec, Kolonia Wisłowiec, Wierzba, Stary Zamość. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany listy miejscowości.
5. Usługa obejmuje transport 12 osób niepełnosprawnych i 1 opiekuna (dane na dzień wszczęcia postępowania). Liczba osób może ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
6. Usługa transportowa będzie każdorazowo realizowana przy wykorzystaniu jednego pojazdu – Zamawiający nie przewiduje możliwości jednoczesnego transportu podopiecznych COM dwoma lub więcej pojazdami.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcel Pieczykolan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9223051341
7.3.3) Ulica: Wierzba 21
7.3.4) Miejscowość: Wierzba
7.3.5) Kod pocztowy: 22-417
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 203327,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa transportu sanitarnego
- Bieżące utrzymanie nawierzchni nietrwałych na drogach stanowiących własność Gminy Pysznica w 2025r.
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu 'Dziś uczeń - jutro student" w roku 2025
- Dostawa materiałów kamiennych na potrzeby Miasta i Gminy Kańczuga w 2025 roku
- Usługa kompleksowej organizacji jednodniowych wyjazdów dla uczniów z 4 szkół ponadpodstawowych Powiatu Puckiego.
- "Świadczenie usług transportowych dla Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.