eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirów StaryODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY MIRÓW W 2022 ROKU



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH
Z TERENU GMINY MIRÓW W 2022 ROKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIRÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mirów Stary 27

1.5.2.) Miejscowość: Mirów Stary

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-503

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 628 39 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mirow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mirow.pl/bip

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH
Z TERENU GMINY MIRÓW W 2022 ROKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85ad23af-5431-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002703/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY MIRÓW W 2022 ROKU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298978/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BG.271.22.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 383760 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.2.1 Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych i nie zamieszkałych położonych na terenie gminy Mirów, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazanych do składowania, zgodnie z zapisami: ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach t.j. (Dz. U.2021.888 t.j.), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U.2021.779 t.j.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2021.1973 t.j.), ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U.2020.1893. t.j.) ustawy z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. 2020.1850 t.j.), Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałami Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 22 stycznia 2019 r. Nr 3/19 w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Mazowieckiego 2024 oraz uchwałą Nr 4/19 w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Mazowieckiego 2024, rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawach szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122), rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 10 maja 2021r. w sprawie sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U.2021.906 z dnia 2021.05.17), Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mirów, przyjętego uchwałą Rady Gminy Mirów Nr XV/81/2016 z dnia 25 stycznia 2016 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mirów.

4.2.2 Odbiorem zostaną objęte następujące rodzaje odpadów:
a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne;
b) odpady selektywne zbierane u źródła z podziałem na cztery frakcje:
• papier,
• tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metal,
• szkło,
• odpady ulegające biodegradacji,
c) meble i inne odpady wielkogabarytowe,
d) przeterminowane leki i chemikalia,
e) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
f) zużyte baterie i akumulatory,
g) zużyte opony,
h) odpady budowlane i rozbiórkowe
i) popiół.

4.2.3 Odbiór odpadów będzie się odbywał systemem mieszanym pojemnikowo-workowym.
Wprowadza się następujące rodzaje worków:
1) kolor niebieski z napisem „Papier” – z przeznaczeniem na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury;
2) kolor żółty z napisem „Metale i tworzywa sztuczne” – z przeznaczeniem na odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe;
3) kolor zielony z napisem „Szkło” z przeznaczeniem na odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła;
4) kolor brązowy z napisem „Bio” – z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów oraz odpadów zielonych;
5) kolor czarny z napisem ,, Zmieszane’’ - na odpady zmieszane.
Worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych powinny:
- posiadać pojemność 120 l;
- być wykonane z folii polietylenowej LDPE lub równoważnego materiału o grubości minimum 60 mikrometrów;
- odporne na rozerwanie – wytrzymałość minimum 30 kg;
- odporne na działanie promieni UV, niskich temperatur oraz środków chemicznych;
- tworzywa i substancje użyte do wykonania worków nie powinny zawierać kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska;
4.2.4 Odbiór odpadów będzie się odbywać wg harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym, nie rzadziej niż:
a) odpady zmieszane i segregowane: 1 raz na cztery tygodnie,
b) popiół: minimum 2 razy w okresie obowiązywania umowy.
c) pozostałe odpady: 1 raz na 6 miesięcy (odbiór opon maksymalnie 8 szt. rocznie od nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych).
Orientacyjna ilość odpadów do odbioru w ciągu roku 2022:
. Ilość odpadów odebranych z terenu Gminy Mirów w 2021 r. (dla m-cy listopad i grudzień przyjęto średnią arytmetyczną z poprzednich miesięcy roku 2021).
Kod odpadu Rodzaj odpadów Ilość zebranych odpadów w 2021 [Mg]
15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 17,56
20 01 39 Tworzywa sztuczne 90,56
15 01 07 Opakowania ze szkła 104,48
16 01 03 Zużyte opony 16,50
17 01 03 Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia 3,36
17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 30,60
20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne 0,81
20 03 07 Odpady wielogabarytowe 22,80
20 03 01 Niesegregowane zmieszane odpady komunalne 205,12
20 01 23* Urządzenia zawierające freon 2,06
20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne zawierające niebezpieczne składniki 1,69
10 01 01 Żużle, popioły paleniskowe i pyły z kotłów (z wyłączeniem pyłów z kotłów wymienionych w 10 01 04) 113,28
20 01 08 Odpady kuchenne ulegające biodegradacji 0,00
Razem 608,82

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 392450,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449841,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 392450,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH „INTERBUD” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960036064

7.3.3) Ulica: Limanowskiego 154

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 392450,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.