eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie Mazowieckie"Przebudowa pomieszczeń Poradni Gruźlicy i Chorób Płuc w Szpitalu Ogólnym w Wysokiem Mazowieckiem"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa pomieszczeń Poradni Gruźlicy i Chorób Płuc w Szpitalu Ogólnym w Wysokiem Mazowieckiem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450666236

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul., Szpitalna 5

1.5.2.) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.jeglikowska@szpitalwysmaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalwysmaz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalwysmaz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa pomieszczeń Poradni Gruźlicy i Chorób Płuc w Szpitalu Ogólnym w Wysokiem Mazowieckiem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36f876ee-5825-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008196

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00040082/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa pomieszczeń Poradni Gruźlicy i Chorób Płuc

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306053/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 20/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 254650,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa pomieszczeń Poradni Gruźlicy i Chorób Płuc w Szpitalu Ogólnym w Wysokiem Mazowieckiem”
Zamawiający Zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania prace budowlane polegające na: „Przebudowie pomieszczeń Poradni Gruźlicy i Chorób Płuc w Szpitalu Ogólnym w Wysokiem Mazowieckiem”, zgodnie z ofertą Wykonawcy, będącą integralną częścią niniejszej SWZ.
2. Szczegółowy zakres robót Wykonawcy określa dokumentacja projektowa - Załącznik nr 10 do SWZ, na którą składają się w szczególności:
a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (architektura, konstrukcyjna),
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ( branża sanitarna),
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (branża elektryczna i teletechniczna),
d) Projekt budowlany (architektura, konstrukcja),
e) Projekt budowlany (branża sanitarna),
f) Projekt budowlany (branża elektryczna i teletechniczna),
g) Projekt wykonawczy (architektura, konstrukcja),
h) Projekt wykonawczy (branża sanitarna),
i) Projekt wykonawczy (branża elektryczna),
j) Projekt wykonawczy (branża teletechniczna),
k) Przedmiar robót (architektura, konstrukcja),
l) Przedmiar robót (branża sanitarna),
m) Przedmiar robót (branża elektryczna),
n) Przedmiar robót (branża teletechniczna).

Zamawiający zastrzega, iż przedmiary robót wykonane przez Zamawiającego nie stanowią o przedmiocie umowy, zaś dokumentacją nadrzędną w stosunku do przedmiarów są projekty – dokumentacja projektowa i Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
3. Prace będą prowadzone w funkcjonującym budynku Szpitala, podczas obecnie realizowanej inwestycji pn.: „Modernizacja Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem’’- Etap IV .
4. Wykonawca zapewnia wykonanie i dostarczy dokumenty:
a) kopie powiadomień przekazane do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, o zamiarze wejścia na budowę w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem robót,
b) wykona dokumentacje powykonawczą (wszystkie wykonywane branże) oraz pokryje koszty związane z jej opracowaniem,
c) protokoły ze sprawdzenia wszystkich instalacji,
d) kopie dokumentów potwierdzające utylizację bądź zagospodarowanie materiałów pochodzących
z rozbiórki,
e) ostateczną decyzję zezwalającą na użytkowanie obiektu,
f) złoży oświadczenie kierownika budowy o przejęciu obowiązków kierownika budowy razem z kopią uprawnień i aktualnym zaświadczeniem z izby inżynierów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369766,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369766,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369766,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROMAX Krzysztof Rokicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7231112180

7.3.3) Ulica: 1-go Maja 12

7.3.4) Miejscowość: Szumowo

7.3.5) Kod pocztowy: 18-305

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369766,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.