Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00033809/01 - Wynik z dnia 2022-01-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi z zakresu gospodarki rybackiej
w Nadleśnictwie Dąbrowa Tarnowska w roku 2022 – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350545553
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szarwarska 1
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dabrowatar@krakow.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dabrowa.krakow.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi z zakresu gospodarki rybackiej
w Nadleśnictwie Dąbrowa Tarnowska w roku 2022 – II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f74f4e6b-71e2-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dabrowa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dabrowa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy https://platformazakupowa.pl/strona/1-
regulamin, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Arkadiusz Kępski, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@comp-net.pl .
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, do upływu terminu do ich wniesienia.
4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności
5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej.
7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SI.270.1.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
„Wykonywanie usług z zakresu gospodarki rybackiej na terenie Nadleśnictwa Dąbrowa Tarnowska w roku 2022 – II postępowanie''
"Nr poz.
w STWPL" Kod czynności do rozliczenia Czynność - opis prac Jedn. miary Ilość
405.1 GODZ-RRYB Prace wykonywane ręcznie w produkcji ryb handlowych i utrzymaniu obiektów rybackich H 4 500,00
406.1 TRANSPORT-SH Prace wykonywane samochodem w produkcji ryb handlowych i utrzymaniu obiektów rybackich KMTR 3 400,00
407.1 TRANSPORT-CH Prace wykonywane ciągnikiem w produkcji ryb handlowych na stawach MTH 340,00
408.1 DOZ-RYB Dozorowanie ryb przy odłowach H 580,00
409.1 ODŁ RYB Prace przy obsadzie i odłowach stawów hodowlanych H 1 450,00
410.1 KOSZ-GROB Koszenie mechaniczne grobli stawów MTH 45,00
411.1 KOSZ-RYB Koszenie ręczne skarp grobli i rowów H 280,00
412.1 RYB-REM Usługi remontowe w gospodarstwie rybackim H 80,00
STRÓŻ-RYB Stróżowanie obiektów rybackich DN 70,00
4.2.6.) Główny kod CPV: 77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W stosunku do przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcydodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu
zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych
przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące
przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.
1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 %
wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia,
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału wpostępowaniu, dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku
udziału w postępowaniu.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w
postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności ekonomicznej.
3) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca przystępujący do pracy z rybami powinien posiadać odpowiednią wiedzę i
umiejętności oraz doświadczenie dotyczące zachowania dobrostanu w postępowaniu i
obchodzeniu się z rybami, w szczególności w zakresie: przygotowania stawów hodowlanych do
odłowu; odłowów i warunków przetrzymywania ryb; zasad sprzedaży żywych ryb; metod
załadunku i transportu ryb; wpływu czynników środowiskowych na ryby, w tym rozpoznawania
oznak pogorszenia lub braku dobrostanu u ryb w okresie hodowli, upuszczania wody ze stawów,
magazynowania oraz w transporcie ryb; wpływu pogorszenia lub braku dobrostanu na jakość
surowca rybnego, a także posiadać znajomość sposobów humanitarnego uśmiercania ryb.
3.1 Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca
wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): zrealizował lub realizuje (przy czym w
tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części umowy) co najmniej 1 usługę
polegającą na wykonywaniu prac z zakresu gospodarki rybackiej, na kwotę nie mniejszą niż 100
000 zł brutto rocznie.
3.2 Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli
Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem:
a) ciągnik rolniczy – minimum 2 sztuki o mocy silnika minimum 60 KM,
b) wózek widłowy lub ciągnikowy maszt podnośnikowy do podnoszenia ładunku na paletach o
ciężarze min.1500 kg
c) kosiarka mechaniczna bijakowa do wykaszania grobli stawowych o szer. roboczej min.1,5 mb
d) przyczepa ciągnikowa 1 osiowa o ładowności min. 2500 kg
e) schron BHP (kontener, przyczepa kempingowa itp.) dla pracowników zatrudnionych na czas
odłowów i sprzedaży ryb
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie.
Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunków określonych w siwz. (zał. nr 6),
2) Wykaz narzędzi (sprzętu), wyposażenie zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy
w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi
zasobami (zał. nr 7)
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wypełniony formularz ofertowy (wzór – zał. nr 1)2. Kosztorys szczegółowy (wzór – zał. nr 1A)
3. Odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający
dane firmy oraz dane osób uprawnionych do jej reprezentowania
4. Pełnomocnictwo /oryginał/osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów,
5. W przypadku złożenia oferty wspólnej– pełnomocnictwo udzielone liderowi,
6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy zwarunków udziału w postępowaniu winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_dabrowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-17 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.