Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00501862/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-21
- 2023/BZP 00505307/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Mazowieckim, zlokalizowanego na bazie materiałowo- sprzętowej w Kozerkach w 2024 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014976316
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: R. Traugutta 41
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 724 05 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdgm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/pzdgm_grodzisk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budowa i utrzymanie dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Mazowieckim, zlokalizowanego na bazie materiałowo- sprzętowej w Kozerkach w 2024 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e8a33aa-879d-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008228
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039344/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Mazowieckim, zlokalizowanego na bazie materiałowo- sprzętowej w Kozerkach w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501862
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DT.43.28.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Całodobowa, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia Powiatowego Zarządu Dróg w Grodzisku Mazowieckim, zlokalizowanego na terenie bazy materiałowo – sprzętowej w Kozerkach, ul. Marsa 12, 05–825 Grodzisk Maz., w okresie od 31.12.2023 (od godziny 12 w południe) do 31.12.2024 roku (do godziny 12:00 w południe) – usługa pełniona całodobowo we wszystkie dni tygodnia (z wyjątkiem 31 grudnia 2024r. – usługa pełniona do godz. 12:00)– przyjęto 8 784 godzin.
2. Poprzez ochronę fizyczną rozumie się działanie Wykonawcy za pośrednictwem odpowiednio wyposażonych i przeszkolonych pracowników ochrony, mające na celu zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom przeciwko powierzonemu mieniu Zamawiającego, przeciwdziałanie powstawaniu szkód wynikających z tych zdarzeń oraz niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony, a także zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i osobom trzecim.
3. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić pełnienie usługi w pełnym wymiarze godzin, przez niezbędną liczbę osób wykonujących usługę ochrony (obsada minimum jednoosobowa), pełniących dyżur we wszystkie dni 2024 roku, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w zakresie realizacji umowy - tj. pracownicy pełniący ochronę osób i mienia na ochranianym obiekcie – będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.)
4. Wykonawca zapewni odpowiednio przeszkolonych pracowników ochrony wyposażonych w:
• środki łączności,
• czytnik obchodowy z minimum 4 punktami obchodowymi
• urządzenia antynapadowe umożliwiające natychmiastowe wezwanie grupy interwencyjnej,
• jednolite umundurowanie pracowników z logo firmy Wykonawcy.
5. Wykonawca zapewni współdziałanie z mobilną grupą interwencyjną, (obsada minimum dwuosobowa), pracowników mobilnych posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wraz z zapewnieniem jej dojazdu do ochranianego terenu w maksymalnym czasie 10 minut.
6. Wykonawca zapewni nadzór nad pracownikami, przez osobę odpowiedzialną za świadczenie usługi, kontrolę nad pracownikami, posiadającą wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wydaną na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1995 ze zm.); bezpośrednio współpracującą z przedstawicielem Zamawiającego.
7. Wykonawca, przyjmuje na siebie odpowiedzialność materialną za chroniony majątek Zamawiającego.
8. Wykonawca przygotuje i przedstawi do akceptacji Zamawiającego, Plan ochrony terenu i obiektu, w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280264,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361836,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280264,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TIME GROUP POLSKA Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SKY ONE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6412538663
7.3.3) Ulica: Pl. Wolności 2
7.3.4) Miejscowość: Mysłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-400
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Działania grupy interwencyjnej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280264,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-31 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Wykonywanie usług ochrony na rzecz Muzeum Etnograficznego w Zielonej Górze-Ochli
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.