eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo"Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miasta Braniewa i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miasta Braniewa i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Braniewa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747968

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 111

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@braniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.braniewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://braniewo.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. Senatu RP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170284244

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PCK 4

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3braniewo@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp3braniewo.pl

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 5 im. Ziemi Braniewskiej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170284267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 22A

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp5braniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp5braniewo.pl

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 6 im. Jana Pawła II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170389397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 13

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat-sp6braniewo@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp6braniewo.pl

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 2

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170006924

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Różana 14

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pmiejskie2@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przedszkole.braniewo.waw.pl

Zamawiający 6

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedszkole Miejskie Nr 4

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367074971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sucharskiego 19

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pmiejskie4@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm4.braniewo.waw.pl

Zamawiający 7

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejska Biblioteka Publiczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170162742

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katedralna 7

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mbpbran@wbp.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: blblioteka@braniewo.pl

Zamawiający 8

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Sportu ZATOKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170149888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łąkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mos.braniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mos.braniewo.pl

Zamawiający 9

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 170028200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rzemieślnicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkbraniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkbraniewo.pl

Zamawiający 10

1.2.) Nazwa zamawiającego: Braniewskie Centrum Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 280137118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katedralna 9

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bck.braniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bck.braniewo.pl

Zamawiający 11

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 002804694

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rzemieślnicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Braniewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.braniewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mops.braniewo.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miasta Braniewa i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd86c12a-4b77-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008243

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004982/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Miasta Braniewa i jej jednostek organizacyjnych oraz instytucji kultury.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278016/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.2.10.2021.KG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 638489,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 1 164,66 MWh (+/-10%) w okresie od dnia 01.01.2022r. do 31.12.2022r. – szczegółowe dane zawarte są w wykazie punktów poboru stanowiącym załączniku nr 1 do SWZ. Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie (+/-) 10%.
2. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych.
Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. Szczegółowe zasady kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną określa Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r.
3. Łączna ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 55 szt.
4. Dostawa energii elektrycznej będzie się odbywała na podstawie 11 umów sprzedaży energii elektrycznej.
5. Usługi dystrybucyjne są świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Odbiorcami a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD): Energa Operator S.A.
6. Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiających (odbiorców/płatników) umów sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca dokona zgłoszenia punktów poboru wyłącznie w oparciu o przekazane przez Zamawiającego dane do zmiany sprzedawcy.
7. W przypadku gdy w trakcie trwania umowy nastąpi zmiana po stronie odbiorcy, Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wniosków o zawarcie umów dystrybucyjnych oraz do podpisania umów w imieniu i na rzecz Zamawiającego (odbiorców/płatników) lub złożenia w imieniu Zamawiających (odbiorców/płatników) oświadczenia o zgodzie na zawarcie umów dystrybucyjnych z Operatorem (zgodnie z treścią IRiESD Operatora), na co Wykonawcy udzielone zostaną stosowne Pełnomocnictwa.
8. Warunkiem rozpoczęcia dostawy energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów.
9. Termin obowiązywania terminowych umów upływa z dniem poprzedzającym planowaną datę rozpoczęcia dostaw (w załączniku nr 1 do SWZ kolumna „Okres dostaw”).
10. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru zamawiający (płatnik/odbiorca) posiadają status odbiorcy, wobec czego przysługuje im uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy tj. art. 4j ust 1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r.
11. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy wynosi 1164,66 MWh (+/-10%), z tego:
Strefa I 574,38 MWh
Strefa II 124,28 MWh
Strefa III 466,00 MWh
Powyższe dane maja charakter orientacyjny. Zamawiający oświadcza, że przewidywane zużycie stanowi jedynie przybliżoną wartość, która może ulec zmniejszeniu bądź zwiększeniu. Niezależnie od wielkości faktycznego zużycia Sprzedawca zobowiązany jest do stosowania zaoferowanej w ofercie ceny energii. Sprzedawca nie może dochodzić od odbiorców końcowych, żadnych roszczeń, jeżeli w okresie obowiązywania umowy odbiorcy końcowi zakupią mniejszą lub większą ilość energii elektrycznej od przewidywanej, w szczególności spowodowanej zwiększeniem lub zmniejszeniem ilości PPE, zmianą grupy taryfowej, zmianą mocy zamówionej lub parametrów technicznych PPE, faktycznych poborów energii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 861953,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 901062,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 861953,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Respect Energy S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762459238

7.3.3) Ulica: ul. Ludwika Rydygiera 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-793

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 861953,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.