Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00615946/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz pracowników MPGO Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241491646
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Grenadierów 21
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-216
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mpgo.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mpgo.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61af5095-f73c-4830-854e-18fcbfbbc7bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz pracowników MPGO Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61af5095-f73c-4830-854e-18fcbfbbc7bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00615946
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MPGO.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz pracowników Zamawiającego w dni robocze na trasie: Sosnowiec, od skrzyżowania ul. Minerów z ul. Grenadierów (parking przy dyskoncie – ul. Grenadierów 2) do budynku administracyjnego Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. mieszczącego się w Sosnowcu przy ul. Grenadierów 21.
2. Zamówienie obejmuje również przewóz w dni robocze osadzonych zatrudnionych przez Zamawiającego na trasie Areszt Śledczy ul. Radocha 25, 41-200 Sosnowiec do kontenerów socjalnych znajdujących się na terenie kwatery A Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami Sp. z o.o.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158505,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEWÓZ OSÓB AUTOKAREM BASAK PIOTR
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272957649
7.3.3) Ulica: Lubelska 47/10
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-219
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BASAK PIOTR Przewóz osób autokarem
jakie przetargi wygrała firma
BASAK PIOTR Przewóz osób autokarem
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- "Zakup wraz z dostawą roślin i drzew na potrzeby Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu".
- ZP-2200-6/25 DOSTAWA SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO, AKCESORIÓW DO DIATERMII
- Zakup paliwa ON, Pb 95, AdBlue
- Sukcesywna dost. (sprzedaż wraz z transportem) do siedziby Zam. elem. oznakowania pion. jezdni: znaków i tablic drog. oraz konstrukcji wsporczych wraz z elemen. montażowymi do znaków i tablic drog.
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Ogrodzieńcu przy ul. Słowackiego, działka nr 3030/25
- PAKIET 1: samochodem sanitarnym o standardzie odpowiadającym karetkom typu S PAKIET 2: samochodem sanitarnym bez opieki lekarskiej o standardzie odpowiadającym karetkom typu P
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wycieczek szkolnych dla uczniów i uczennic Szkoły Podstawowej w Brojcach
- "Usługi transportowe dla potrzeb ZDP Słupsk"
- Świadczenie usług przewozowych w ramach gminnych przewozów pasażerskich w publicznym transporcie zbiorowym w 2025 roku - linia: Biesiadki - Lewniowa - Gnojnik - Gosprzydowa
- "Dostawa kruszywa drogowego na drogi gminne w 2025 r."
- ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DOLOMITOWEGO DLA GMINY SADKOWICE
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego typu S pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.