Og³oszenie z dnia 2023-01-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00073351/01 - Wynik z dnia 2023-01-31
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materia³ów biurowych oraz papierniczych do drukarek i kserokopiarek do Oddzia³u Regionalnego KRUS w Bia³ymstoku i podleg³ych placówek terenowych KRUS
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Oddzia³ Regionalny w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01251326200489
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Legionowa 18
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-099
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7497300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialystok@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.krus.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zak³ad Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego oraz zarz±dzane przez nie fundusze
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Ubezpieczenia rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów biurowych oraz papierniczych do drukarek i kserokopiarek do Oddzia³u Regionalnego KRUS w Bia³ymstoku i podleg³ych placówek terenowych KRUS
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bf8c1169-877e-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00008354
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bialystok3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bialystok
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej (w przypadku zmiany platformy zakupowej w trakcie trwania postêpowania, Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawców o tym fakcie oraz przeka¿e now± instrukcjê korzystania z platformy zakupowej). 2. Platforma Zakupowa jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bialystok 3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniaj±cy obs³ugê procesu udzielania zamówieñ publicznych za po¶rednictwem ¶rodków komunikacji elektronicznej. 4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta w Platformie Zakupowej ani logowania do Platformy Zakupowej. 5. Za po¶rednictwem posiadanego w Platformie Zakupowej konta U¿ytkownika Zewnêtrznego odbywa siê komunikacja Wykonawcy z Zamawiaj±cym w postêpowaniu, w szczególno¶ci: przekazywanie dokumentów, o¶wiadczeñ, informacji, pytañ, wniosków w ramach postêpowania. 6. Za po¶rednictwem posiadanego w Platformie Zakupowej konta Jednostki Zamawiaj±cej oraz kont jej U¿ytkowników Zewnêtrznych odbywa siê komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawc± w postêpowaniu, w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, informacji, odpowiedzi na pytania. 7. Komunikacja przed up³ywem terminu sk³adania ofert odbywa siê za po¶rednictwem zak³adki „Pytania do postêpowania”. 8. Po otwarciu ofert, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej (czyli opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w zak³adce „Korespondencja”, która dla Wykonawcy jest widoczna w zak³adce „Oferty”, po zaznaczeniu numeru z³o¿onej oferty. 9. Zamawiaj±cy zawiadamia równocze¶nie wszystkich Wykonawców o odrzuceniu oferty, uniewa¿nieniu postêpowania b±d¼ o wyborze oferty najkorzystniejszej i zamieszcza te informacje w Platformie Zakupowej w zak³adce „Dokumentacja postêpowania”. 10. Do pe³nego i prawid³owego korzystania z Platformy Zakupowej przez U¿ytkowników Zewnêtrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego U¿ytkownika Zewnêtrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu. 11. Korzystanie z Systemu mo¿liwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spe³nienia nastêpuj±cych minimalnych wymagañ technicznych: 1) oprogramowanie zewnêtrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego): a) Mozzilla Firefox ver. 65 i pó¼niejsze, Google Chrome ver. 66 i pó¼niejsze lub Opera ver. 58 i pó¼niejsze, Microsoft Edge ver. 18 i pó¼niejsze, Internet Explorer 11; b) Lista zalecanych przegl±darek internetowych: Google Chrome, Mozzilla Firefox, Opera. Zalecane jest u¿ywanie najnowszych wersji przegl±darek; c) system operacyjny Windows 7 i pó¼niejsze; 2) oprogramowanie wbudowane w System: a) zainstalowane ¶rodowisko Java w wersji min. 1.8 (jre); b) w przypadku przegl±darek Opera, Chrome i Firefox nale¿y doinstalowaæ dodatek do przegl±darki Szafir SDK Web; c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. 12. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z us³ug Platformy Zakupowej dostêpnym z poziomu modu³u E-learning dla wszystkich u¿ytkowników Platformy Zakupowej oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Realizacja obowi±zku informacyjnego wynikaj±cego z Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) zawarta jest w za³±czniku do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach stosowania Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)
zawarta jest w za³±czniku do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 0100-OP.261.3.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materia³ów biurowych do Oddzia³u Regionalnego KRUS w Bia³ymstoku i podleg³ych placówek terenowych KRUS. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 4 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30197000-6 - Drobny sprzêt biurowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek do Oddzia³u Regionalnego KRUS w Bia³ymstoku i podleg³ych placówek terenowych KRUS. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 4 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30190000-7 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30197000-6 - Drobny sprzêt biurowy
30197644-2 - Papier kserograficzny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu, zwane dalej „dokumentami potwierdzaj±cymi umocowanie do reprezentowania”, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie nie wynika z KRS, CEDiG lub innego w³a¶ciwego rejestru (orygina³ lub kopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza). Przedmiotowe pe³nomocnictwo lub dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania, jest wymagane równie¿ w odniesieniu do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia oraz podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp.2) Je¶li Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia maj± obowi±zek ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie wg za³±cznika nr 1 do SWZ (mowa o nim w punkcie 5.5 niniejszego Og³oszenia o zamówieniu),sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.3. Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ka¿dy z Wykonawców nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy okre¶lone w § 10 wzoru umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-12 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bialystok
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-12 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-02-10
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. W zakresie 1 czê¶ci zamówienia w przypadku zaoferowania Terminu realizacji dostawy d³u¿szego ni¿ 25 dni kalendarzowych od podpisania umowy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.2. W zakresie 2 czê¶ci zamówienia w przypadku zaoferowania Terminu realizacji dostawy d³u¿szego ni¿ 15 dni kalendarzowych od podpisania umowy, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
3. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy P.z.p. oraz nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U z 2022 r. poz. 835 ze zm.).
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Odnowa i wykonanie nowego oznakowania poziomego w roku 2025 na sieci dróg wojewódzkich zarz±dzanych przez PZDW w Bia³ymstoku z podzia³em na zadania.
- Dostawa licencji obejmuj±cych ca³o¶ciowy pakiet 3500 szt. na potrzeby jednostek organizacyjnych UMB wraz z kontynuacj± wsparcia oprogramowania antywirusowego ESET Protect Advanced on-prem
- Dostawa dwóch samochodów osobowych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Bia³ymstoku
- US£UGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIA£YMSTOKU 2025/2026r.
- Wymiana pionów instalacji wodnych w bud. B Oddzia³u ZUS w Bia³ymstoku
- Dostawa czê¶ci eksploatacyjnych do maszyn przemys³owych wykorzystywanych w procesie przetwarzania odpadów w ZUOK w Hryniewiczach
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa artyku³ów biurowych i tonerów
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
- Dostawy sukcesywne materia³ów biurowych, urz±dzeñ wielofunkcyjnych i papieru ksero
- Dostawy ró¿nego sprzêtu i artyku³ów biurowych oraz papieru
- Zamówienie na zakup materia³ów biurowych.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.