Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie Systemu Teleinformatycznego Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351391402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowohucka 33a
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-728
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 124235094
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mord.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mord.krakow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
egzaminowanie kandydatów na kierowców i kierowców
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, wdrożenie oraz utrzymanie Systemu Teleinformatycznego Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9e9e570-7c9c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008367
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048590/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu teleinformatycznego w latach 2024-2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00505544
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane w trybie wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy pzp, wobec istnienia obiektywnej podstawy do stwierdzenia, że przedmiot zamówienia może podlegać wykonaniu wyłącznie przez wykonawcę zaproszonego do negocjacji w ramach niniejszego postępowania. Powyższe wynika z faktu,, że § 3 ust. 1 pkt 4 w zw. § 2 pkt 10 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz. U. poz. 1206 z późn. zm.) zobowiązującego Zamawiającego do dysponowania jednolitym systemem teleinformatycznym zintegrowanym z systemem teleinformatycznym obsługującym centralną ewidencję kierowców, a obiektywnie uzasadnioną możliwością spełnienia niniejszego wymogu zapewnić może jedynie wykonawca zaproszony do udziału w postępowaniu
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aplikacja SYSTEM TELEINFORMATYCZNY (zwany dalej ST lub System) dla 3 lokalizacji Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krakowie: siedziby MORD przy ul. Nowohuckiej 33a w Krakowie, Oddziału Terenowego w Krakowie przy ul. Balickiej 127 i Oddziału Terenowego w Oświęcimiu, przy ul. Stanisławy Leszczyńskiej 7.
System w pełni funkcjonalny umożliwi realizowanie przez Zamawiającego w sposób niezakłócony zadań publicznych polegających na obsłudze administracyjnej i przeprowadzaniu egzaminów państwowych teoretycznych i praktycznych na prawo jazdy oraz egzaminów dla kierowców zawodowych (testów kwalifikacyjnych), poprzez należyte zabezpieczenie integracji systemu ze wszystkimi systemami wymaganymi do wymiany Profili Kandydatów na Kierowców (PKK) i Profili Kierowców Zawodowych (PKZ) oraz innych informacji, wg stanu wymaganego przepisami obowiązującymi w okresie związania Umową, niezależnie od zachodzących w tym okresie zmian w zakresie sposobu funkcjonowania ww. systemów oraz zmian ich dostawców i/lub dysponentów.
Zamawiający nie posiada informacji dot. warunków integracji z systemem CEPiK 2.0., który zgodnie z zapisami ustawy z dnia 16 grudnia 2015 r. o zmianie ustawy - Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2015 r. poz. 2183 z późn.zm.), będzie realizował kluczowe procesy związane z nabywaniem uprawnień do kierowania pojazdami, w tym przejmie obsługę Profili Kandydatów na Kierowców (PKK) i Profili Kierowców Zawodowych (PKZ). W związku z powyższym, Zamawiający upoważni i zobowiązuje Wykonawcę do występowania w imieniu zamawiającego do właściwych instytucji, w celu uzyskania informacji niezbędnych do zintegrowania ST z systemem CEPiK 2.0., a w przypadku wprowadzenia dalszych zmian ustawowych w tym zakresie - z każdym innym systemem spełniającym funkcje, o których mowa w art. 16a ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami.
Zamówienie zostanie zrealizowane w następujących ramach czasowych: termin wdrożenia: 1 stycznia 2024 r. Czas trwania umowy: 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250001090
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POLSKA WYTWÓRNIA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 935282,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 36/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania: "Budowa oświetlenia przy ul. Bujaka"
- Dostawa lampy rentgenowskiej do spektrometru Axiois maX firmy Panalytical dla WIMiC DE-dzp.272-187/25
- Dostawa regulatorów przepływu dla WEiP - DE-dzp.272-186/25
- Przedłużenie wsparcia technicznego do posiadanych licencji urządzeń FortiGate na 12 miesięcy na potrzeby WI AGH
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych, związanych z wykonaniem zadania inwestycyjnego pn.: Wykonanie przebudowy budynku garażowo-magazynowego przy ul. Za Torem 22 w Krakowie, dla ZZM.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Zakup licencji na oprogramowanie do wirtualizacji VMware na 3 hosty
- Zakup systemów i urządzeń podnoszących bezpieczeństwo informacji w Starostwie Powiatowym w Żninie oraz w 6 jednostkach organizacyjnych Powiatu Żnińskiego celem zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa.
- Dostawa subskrypcji licencji do zarządzania oprogramowaniem SAM na okres 12 miesięcy wraz ze wsparciem producenta
- "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Istebna"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.