Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00481045/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
- 2023/BZP 00493428/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-14
- 2023/BZP 00495914/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-15
- 2024/BZP 00076068/01 - Wynik z dnia 2024-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń, elektrod biernych oraz kontenerów narzędziowych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00028836600028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-102
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gliwice.nio.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.nio.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94d16a33-7d4d-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń, elektrod biernych oraz kontenerów narzędziowych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94d16a33-7d4d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481045
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO/DZ-TPbn-381-2-74/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, elektrod biernych oraz kontenerów narzędziowych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.2. Zadanie 1 - System chłodzenia głowy
3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Parametry techniczne – załącznik nr 2.1 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy – załącznik nr 4.1 do SWZ.
4. Szczegóły zawiera SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 428892 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, elektrod biernych oraz kontenerów narzędziowych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.2. Zadanie 2 - Kolposkop
3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Parametry techniczne – załącznik nr 2.2 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy – załącznik nr 4.2 do SWZ.
4. Szczegóły zawiera SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33164100-8 - Kolposkopy
4.5.5.) Wartość części: 46296,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, elektrod biernych oraz kontenerów narzędziowych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.2. Zadanie 3 - Spirometr
3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Parametry techniczne – załącznik nr 2.3 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy – załącznik nr 4.3 do SWZ.
4. Szczegóły zawiera SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 14350 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, elektrod biernych oraz kontenerów narzędziowych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.2. Zadanie 4 - Mikrobiologiczny próbnik powietrza dla branży farmaceutycznej
3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Parametry techniczne – załącznik nr 2.4 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy – załącznik nr 4.4 do SWZ.
4. Szczegóły zawiera SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 32022 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, elektrod biernych oraz kontenerów narzędziowych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.2. Zadanie 5 - Kontenery narzędziowe dla Bloku Operacyjnego
3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Parametry techniczne – załącznik nr 2.5 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy – załącznik nr 4.5 do SWZ.
4. Szczegóły zawiera SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169400-6 - Pojemniki chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 125913 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń, elektrod biernych oraz kontenerów narzędziowych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach.2. Zadanie 6 - Elektroda bierna na stół operacyjny
3. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w załącznikach:
1) Parametry techniczne – załącznik nr 2.6 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy /postanowienia umowy – załącznik nr 4.5 do SWZ.
4. Szczegóły zawiera SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 33162200-5 - Przyrządy używane na salach operacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 193615,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 465273,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465273,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 465273,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EM-MED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003912061
7.3.3) Ulica: ul. Przygraniczna 40
7.3.4) Miejscowość: Modlnica
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 465273,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do dnia 20.11.2023 r. do godz. 09:00, nie została złożona żadna oferta w zakresie przedmiotowego zadania. Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,
jeżeli nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie przedmiotowego zadania została złożona jedna oferta, która została odrzucona.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135344,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135344,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135344,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicom sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008118534
7.3.3) Ulica: Marii Curie Skłodowskiej 34
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-819
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135344,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie przedmiotowego zadania zostały złożone dwie oferty, które zostały odrzucone.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Budowa budynków przy ul. Orląt Śląskich na potrzeby placówek opiekuńczo-wychowawczych - dokumentacja projektowa
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowej separatorów komórkowych Spectra Optia prod. Terumo BCT dla NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- Przetarg na usługi pocztowe na rok 2025/2026
- Usługa związana z pełnieniem funkcji personelu nominowanego w Akademickim Ośrodku Szkolenia Służby Ruchu Lotniczego oraz Akademickim Ośrodku Szkolenia Lotniczego Politechniki Śląskiej - kierownictwo.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu 10.23 pt. "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa aparatu USG i aparatów EKG dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bestwinie
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych przez Klinikę Chirurgii i Urologii Dzieci i Młodzieży dla UCK
- Zakup wiertarki ortopedycznej z oprzyrządowaniem na potrzeby Bloku Operacyjnego - Ortopedia
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG kostno płucnego wraz z adaptacją pomieszczenia w Pracowni RTG w Lubawie
- Dostawa osuszacza gazowego Drierite kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego analizatorem gazów GASMET Terra 5000 wraz z wymiennym wypełnieniem na rzecz IA PAN im. B. Dobrzańskiego w Lublinie
- Dostawa sprzętu medycznego (32)
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.