Og³oszenie z dnia 2023-01-04
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00009225/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
- 2024/BZP 00218218/01 - Wynik z dnia 2024-02-26
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej nr 16 w Bytomiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 16 IM.MARII KONOPNICKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000723135
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Macieja Rataja 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-905
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 323875360
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spnr16@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://sp16.bytom.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego dla Szko³y Podstawowej nr 16 w Bytomiu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4e50f1c6-8c16-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00008383
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e50f1c6-8c16-11ed-b4ea-f64d350121d23.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 12. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci SWZ wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
13. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
14. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
15. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania
z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 15 ust. 1 i 3 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych jest:
Szko³a Podstawowa nr 16 z siedzib± w Bytomiu, przy ul. Rataja 3
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych :
Inspektor IOD: Urz±d Miejski w Bytom ul. Smolenia 35,
e-mail: iod_edu@um.bytom.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a w przypadku dokonania wyboru z³o¿onej oferty jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy, tak¿e w celu zwi±zanym z realizacj± zamówienia).
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.8 oraz art. 96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. –Prawo zamówieñ publicznych, dalej
„Ustawa Pzp”.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art.97 ust.1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO.
8. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art.15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
b) na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6 ust.1 lit. c RODO)
c) na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego)
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art.17 ust.3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, których mowa w art.20 RODO
c) na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP16.TP1.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 279072 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (transport wraz z za³adunkiem) oleju opa³owego lekkiego dla Szko³y Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
2. W oparciu o dotychczasowe zu¿ycie, ilo¶æ zamawianego oleju opa³owego wynosi ok. 51.000 litrów (ok. 51 m3) w okresie roku .
3. W sk³ad zamówienia wchodzi dostawa oleju opa³owego lekkiego EKOTERM Plus wraz
z transportem spe³niaj±cy co najmniej nastêpuj±ce wymagania:
1) gêsto¶æ w temperaturze 15 C, max. 0,860g/m3
2) warto¶æ opa³owa, min. 42,6 MJ/kg
3) temperatura zap³onu, min. 56 C
4) lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20 C, max. 6,00mm2/s
5) sk³ad frakcyjny:
a. - do 250 C destyluje, max. 65% (V/V)
b. - do 350 C destyluje, min. 85% (V/V)
6) temperatura p³yniêcia, max. -20 C
7) pozosta³o¶æ po koksowaniu z 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej, max. 0,3% (m/m)
8) zawarto¶æ siarki, max. 0,1% (m/m)
9) zawarto¶æ wody, max. 200 mg/kg
10) zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych, max. 24 mg/kg
11) pozosta³o¶æ po spopieleniu, max 0,01% (m/m)
4. Do ka¿dej dostawy wymagane jest ¶wiadectwo jako¶ci, dorêczane wraz z dokumentami WZ.
5. Dostawa winna odbywaæ siê samochodami przeznaczonymi do przewozu oleju opa³owego lekkiego (posiadaj±cymi wymagane badania i atesty), wyposa¿onymi w pompê i licznik
(legalizowany). Wykonawca winien dysponowaæ zestawem wymiennych koñcówek
do tankowania. Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonania przez wykonawcê prac w zakresie objêtym wymagan± koncesj± na obrót paliwami ciek³ymi.
6. Olej opa³owy dostarczany do Zleceniodawcy musi spe³niaæ warunki normy: PN-C-96024:2011 dla tego typu opa³u.
7. Dokumentem potwierdzaj±cym wymagane parametry bêdzie ¶wiadectwo jako¶ci oleju opa³owego do³±czone do ka¿dej dostawy.
8. Warunki realizacji:
a. Minimalna jednorazowa dostawa 4 tys. litrów.
b. Faktura wystawiana ka¿dorazowo po dostawie za faktycznie dostarczon± ilo¶æ paliwa.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia objêtego prawem opcji zawiera Rozdzia³ IV Opis przedmiotu zamówienia, to¿samy jak w zamówieniu podstawowym. Skorzystanie z prawa opcji mo¿e nast±piæ na podstawie o¶wiadczenia Zamawiaj±cego przekazanego Wykonawcyw przypadku pozyskania ¶rodków na realizacjê zamówienia w ramach prawa opcji. Szczegó³owy opis opcji znajduje siê w Projektowanych postanowieniach umownych.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-13 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny oraz poza cenowych kryteriów oceny ofert.
2. Kryteria oceny ofert przedstawiaj± siê nastêpuj±co:
3. Lp. Nazwa kryterium Waga (znaczenie) kryterium
4. 1 Cena (brutto) 60 pkt
5. 2 Termin dostawy 40 pkt
Razem: 100pkt
6. Oferta mo¿e zdobyæ maksymalnie 100 pkt. Ocena ofert zostanie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
6.1 punkty za kryterium CENA zostan± obliczone wg nastêpuj±cego wzoru:
najni¿sza oferowana cena brutto (w z³)
ilo¶æ pkt przyznana danej ofercie = ---------------------------------------------------- ------- x 60 badanej cena brutto (w z³)
Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿na uzyskaæ w tym kryterium wynosi 60 pkt.
6.2 punkty za kryterium TERMIN DOSTAWY, który zostaje wyra¿ony w godzinach od dnia (godziny) zg³oszenia drog± e-mail (min. 24 godzin – max. do 72 godzin dla dostawy), bêd± przyznawane w nastêpuj±cy sposób:
• 24 godzin od momentu (godziny) zg³oszenia – 40 pkt
• powy¿ej 24 godzin do 48 godzin od momentu (godziny) zg³oszenia – 20 pkt
• powy¿ej 48 godzin do 72 godzin od momentu (godziny) zg³oszenia – 10 pkt
7. Maksymalna ilo¶æ punktów jak± mo¿na uzyskaæ w tym kryterium wynosi 40 pkt.
8. W przypadku zaoferowania okresu krótszego ni¿ 24 godziny przyznane zostanie 40 pkt, a do umowy zostanie wpisany okres zgodny z podanym w ofercie, natomiast w przypadku zaoferowania okresu d³u¿szego ni¿ 72 godziny oferta zostanie odrzucona.
£±czna punktacja oferty bêdzie stanowiæ sumê punktów przyznanych ofercie w powy¿szych kryteriach.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie przes³anek okre¶lonych w rozdziale VII SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie:- Uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej i zawodowej.
Na potwierdzenie spe³niania tego warunku Wykonawcy musz± wykazaæ, ¿e :
a) posiadaj± aktualna koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami p³ynnymi, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku – Prawo Energetyczne ( tj.Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zmianami).
b) s± zarejestrowani w systemie SENT w celu zg³aszania przewozów towarów oraz informacji o ich odbiorach zgodnie z obowi±zkiem wynikaj±cym z Ustawy z dnia 9 marca 2017 r. o systemie monitorowania przewozu towarów ( Dz. U.2020 r., 859 tj.)
Zamawiaj±cy zgodnie z obowi±zkiem wynikaj±cym z Ustawy z dnia 9 marca 2017 roku o systemie monitorowania przewozu towarów ( Dz. U.2020 r., 859 tj.)zobowi±zuje siê do wystawienia Wykonawcy stosownego upowa¿nienia podmiotu odbieraj±cego do uzupe³nienia zg³oszeñ
w przedmiotowym systemie SENT.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Oferta, o¶wiadczenie/-a, podmiotowe ¶rodki dowodowe, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, pe³nomocnictwa, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne.2. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone , przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, o których mowa w § 3 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
w przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siêo udzielenie zamówienia (konsorcjum) - o¶wiadczenie, z którego winno wynikaæ, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-01-12 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-12 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Bie¿±ce utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- ¦wiadczenie us³ug przez specjalistów w ramach zadañ wiod±cego o¶rodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuñczego
- Zawarcie umowy ramowej na sukcesywne serwisowanie aparatów i sprzêtu firmy "Dräger" bêd±cego na wyposa¿eniu Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A.
- "Rozbiórka budynku gospodarczego, wykonanie muru oporowego wraz z remontem istniej±cej nawierzchni utwardzonej w rejonie budynku mieszkalnego przy ul. Ofiar Katynia 58 w Zabrzu" dla SRK S.A.
- Dostawa leków
- Dostawa sprzêtu krawieckiego do pracowni Zespo³u Szkó³ Administracyjno Ekonomicznych i Ogólnokszta³c±cych
wiêcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowej w Domu Pomocy Spo³ecznej w Lelowie I - 2025
- Sukcesywne dostawy oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb grzewczych OSRiR w Kaliszu
- Dostawa oleju opa³owego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w D±browie..
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych dla Okrêgowego O¶rodka Wychowawczego w Gackach
- Dostawa oleju opa³owego
- Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku oraz Punktu Przedszkolnego w Starym Folwarku na lata 2025-2027
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.