eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SławaŚwiadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół podstawowych oraz dzieci przedszkolnych na terenie Gminy Sława w roku 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół podstawowych oraz dzieci przedszkolnych na terenie Gminy Sława w roku 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sława

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Pobożnego 10

1.5.2.) Miejscowość: Sława

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-410

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_slawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów do i ze szkół podstawowych oraz dzieci przedszkolnych na terenie Gminy Sława w roku 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3add2b96-7259-4c09-aac3-8c7825adecdf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008388

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012001/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przewozy szkolne w 2025 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00613838

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TIA.271.51.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację usług transportowych – autobusowe przewozy uczniów szkół podstawowych oraz dzieci przedszkolnych na terenie Gminy Sława.
2. Korzystanie z przewozów odbywać się będzie na podstawie biletów miesięcznych wydanych przez Wykonawcę.
3. Liczba uczniów wraz z opiekunami delegowanymi ze szkół oraz godziny przewozów wynikać będą z aktualnych planów lekcji poszczególnych szkół.
4. Ogólne warunki przewozu i odwozu dzieci:
a)do Szkoły Podstawowej w Sławie: ul. Ogrodowa 1, ul. Odrodzonego Wojska
Polskiego i Happy House oraz do Przedszkola Samorządowego dzieci będą
dowożone z miejscowości:
• Lipinki – 49 osoby
• Tarnów Jezierny – 19 osób
• Lubogoszcz – 23 osoby
• Radzyń (wieś) – 23 osób + 7 osób do szkoły Happy House
• Śmieszkowo – 71 osób + 2 osoby do szkoły Happy House
• Gola – 30 osób
• Kuźnica Głogowska – 11 osób
• Przybyszów – 29 osób
• Wróblów – 16 osób
• Tarnówek – 5 osób + 2 osoby do szkoły Happy House
• Cegłówko – 1 osoba + 1 osoba szkoła Happy House
Razem – 289 osób

b)do Szkoły Podstawowej w Ciosańcu, dzieci będą dowożone z miejscowości:
Spokojna, Łupice, Bagno, Szreniawa, Droniki
Razem – 88 osoby

c)do Filii Szkoły Podstawowej w Łupicach dzieci będą dowożone ze Spokojnej:
Razem – 10 osób

d)do Szkoły Podstawowej w Starym Strączu, dzieci będą dowożone
z miejscowości: Stare Strącze (sklep), Stare Strącze (kościół), Stare Strącze
(przed Nowym Strączem), Nowe Strącze, Krzydłowiczki
Razem – 48 osób

e)do Szkoły Podstawowej w Krzepielowie, dzieci będą dowożone
z miejscowości: Dęczyn, Krążkowo (sklep), Krążkowo (przystanek), Krzepielów (za torami)
Razem – 76 osoby

5. Poza dowozem dzieci do szkół, gmina ma do wykorzystania bez dodatkowego wynagrodzenia (w ramach zakupionych biletów miesięcznych) 1800 km na dowozy dodatkowe pomiędzy szkołami w całym okresie trwania nauki szkolnej. Dowozy dodatkowe będą zlecane przez poszczególnych Dyrektorów Szkół na co najmniej 3 dni przed ich realizacją. Wykonawca do faktury za dany miesiąc zobowiązany będzie do przedłożenia listy wykonanych kursów w danym miesiącu ze wskazaniem liczby przejechanych kilometrów.
6. Rano uczniowie będą zabierani z przystanków autobusowych w miejscu zamieszkania pomiędzy godziną 6:45- 7:40. Uczniowie będą dowożeni do placówek edukacyjnych do godziny 7:50.
7. Liczba kursów powrotnych będzie wynosiła po dwa z danej szkoły podstawowej.
8. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 1539 ze zm.), przepisami ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (t.j. Dz. U. z 2024, poz. 1262 ze zm.).
9.Dowóz uczniów do szkół odbywać się będzie tylko w dni nauki szkolnej
(w szczególności z wyłączeniem świąt, ferii zimowych, przerwy świątecznej – Boże Narodzenie, Nowy Rok, Wielkanoc) zgodnie z rozkładem jazdy, który zostanie doręczony Wykonawcy.
10.Każda trasa przywozów (dowozów i odwozów) szkolnych musi uwzględniać możliwość powrotu opiekuna dzieci dojeżdżających, tym samym autobusem, którym były realizowane przywozy, do placówki, w której jest zatrudniony.
11.Wykonawca jest zobowiązany dostosować do zamówienia odpowiednią liczbę środków transportu w celu realizacji przewozów zgodnie z rozkładem jazdy i ilością zakupionych biletów miesięcznych. Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednia liczbę miejsc siedzących w autobusach dla przewożonych uczniów. Szczegółowa, imienna liczba uczniów dla których zostaną zakupione bilety (w rozbiciu na poszczególne placówki oświatowe) zostanie podana do wiadomości Wykonawcy przez dyrektorów szkół nie później niż 2 dni robocze przed rozpoczęciem każdego miesiąca.
12.Zamawiający dopuszcza realizację usług przewozowych w ramach otwartej komunikacji publicznej, tj. w połączeniu z przewozem osób trzecich, z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym. W przypadku realizacji usługi przewozów szkolnych w ramach przewozów regularnych, Wykonawca umożliwi przejazdy uczniom na podstawie wydanych biletów miesięcznych w celu realizacji zajęć pozalekcyjnych bądź wcześniejszego powrotu uczniów do domu.
13.Zamawiająca za pośrednictwem uprawnionych dyrektorów placówek oświatowych dostarczy Wykonawcy przed rozpoczęciem każdego miesiąca, jednak nie później niż do 20. dnia każdego miesiąca w okresie od stycznia 2025 r. do listopada 2025 r., aktualny wykaz uczniów dowożonych oraz uzgodni godziny (dowozów i odwozów) w poszczególnych szkołach, z tym, że na miesiąc styczeń 2024 r. wykaz dostarczony będzie nie później niż do dnia 19 grudnia 2024 r. W przypadku zmiany planu lekcji dyrektorzy informować będą Wykonawcę z 7 dniowym wyprzedzeniem, o zaistniałych zmianach. Zwrot biletów z danego miesiąca powoduje obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy może być dokonywany do 10. dnia każdego miesiąca za dany okres realizacji umowy.
14.Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usługi przewozowej pojazdami sprawnymi technicznie, zapewniającymi bezpieczeństwo uczniów i spełniającymi wymagania szczegółowe jak dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz posiadania wymaganych dokumentów potwierdzających kwalifikacje kierowcy i właściwy stan techniczny pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2024, poz. 1539 ze zm.).
15.Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres realizacji zamówienia ważnego ubezpieczenia OC i NW obligatoryjnego przy zarobkowych przewozach pasażerskimi autobusami, jak również do posiadania i aktualizacji wszelkiego rodzaju uprawnień, zezwoleń, licencji i badań technicznych pojazdów, wymaganych przy wykonywaniu tego rodzaju przewozów.
16. Zamawiająca zastrzega sobie możliwość zmiany przystanków, tras i miejscowości do których będą dowożone i z których będą odwożone dzieci.
17.O wszelkich nieprawidłowościach, uciążliwościach, zmianach należy niezwłocznie poinformować Zamawiającą.
18.Orientacyjna liczba dzieci wynosi 511 w trakcie realizacji zamówienia.
19.Zamawiająca zapewnia opiekunów na każdej z tras.
20.Wykonawca określi wartość w złotych za 1 miesiąc realizowanych dowozów na podstawie jednostkowych cen biletów na poszczególnych trasach oraz liczby przewożonych dzieci. Suma wartości 10 miesięcy w całym okresie realizacji zamówienia nie może być wyższa niż kwota przewidziana przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
21.Wykonawca określi średnią cenę za 1 bilet miesięczny. Wartość biletu będzie obowiązywała na wszystkich trasach.
23. Wykonawca jest zobowiązany, w przypadku awarii autobusu, zapewnić pojazd zastępczy we własnym zakresie i na własny koszt. Maksymalny czas podstawienia autobusu zastępczego nie może być dłuższy niż 50 minut. (skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert).
Pojazd winien być oznakowany właściwie do jego charakteru. tj. „R” (kurs
rezerwowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694806,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 746060,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694806,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERTRANS PKS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6931856002

7.3.3) Ulica: Piastowska 5

7.3.4) Miejscowość: Głogów

7.3.5) Kod pocztowy: 67-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694806,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.