Ogłoszenie z dnia 2021-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00008743/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-19
- 2021/BZP 00008389/02 - Wynik z dnia 2021-02-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00008389 z dnia 2021-02-18 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg miejskich i powiatowych w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego w sezonie 2020/2021
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zgierska 2
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.konstantynow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg miejskich i powiatowych w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego w sezonie 2020/20212.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a092b3f-71c5-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008389
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001886/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zimowe utrzymanie dróg miejskich i powiatowych w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego w sezonie 2020/2021
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Umowa podstawowa dla części I zamówienia pn. „Zimowe utrzymanie dróg miejskich i powiatowych oraz zimowe utrzymanie chodników w granicach administracyjnych Konstantynowa Łódzkiego w sezonie 2020/2021” w zakresie zimowego utrzymania dróg, została zawarta z Wykonawcą ZIGGER Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 00-838), przy ul. Prostej nr 69, lok. 1A.01 w dniu 04.11.2020 r. do kwoty 358.350,00 zł brutto. Zgodnie z informacją zawartą w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu z dn. 05.10.2020 r. Zamawiający przewidywał udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uchylonej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) w zakresie usług zimowego utrzymanie dróg miejskich i powiatowych na terenie Konstantynowa Łódzkiego. Powyższa przesłanka wpisuje się w okoliczności wynikające z art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 poz. 2019 z późn. zm.).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2021.ŁP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243902,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zimowego utrzymanie dróg miejskich i powiatowych oraz na terenie Konstantynowa Łódzkiego.2. Szczegółowy zakres prac i sposób realizacji usług objętych zamówieniem podstawowym został zawarty w Załączniku nr 1 do Projektu umowy - Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300000
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300000
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIGGER Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272786649
7.3.3) Ulica: ul. Prosta nr 69 lok. 1A.01
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-838
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-01-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300000,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-04-152021-02-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Organizacja i przeprowadzenie pikniku dla pracowników i emerytów Uniwersytetu w Siedlcach
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Utrzymanie porządku i czystości na drogach gminnych na terenie miasta i gminy Strzelin Rejon II
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.