eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa WielkopolskaDostawa nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej w 2024 roku



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "USŁUGI KOMUNALNE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365822140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nad Strugą 8

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@uk-sroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uk-sroda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-11446dbd-77e4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11446dbd-77e4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00471684

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UK/04/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych worków wykonanych z
folii LDPE lub HDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w kolorze żółtym,
niebieskim, zielonym, białym i brązowym z czarnym nadrukiem dla Usług Komunalnych
Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej w 2024 roku.
1.2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
Główny kod CPV: 18930000-7 (Worki i Torby)
Dodatkowy kod CPV: 19520000-7 (Produkty z tworzyw sztucznych)
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia są worki foliowe w następującym asortymencie i o następujących parametrach:
Nazwa przedmiotu zamówienia - dostawy
Przeznaczenie
Pojemność
Grubość folii

Worki żółte Na tworzywa sztuczne i metale 120 litrów Minimum 50 mikronów
Worki niebieskie Na papier 120 litrów Minimum 50 mikronów
Worki zielone Na szkło kolorowe 80 litrów Minimum 50 mikronów
Worki białe Na szkło bezbarwne 80 litrów Minimum 50 mikronów
Worki brązowe Na odpady biodegradowalne 120 litrów Minimum 50 mikronów

2) Worki muszą być wykonane z folii LDPE lub HDPE o jednolitej strukturze tworzywa na całej powierzchni, a grubość worka musi być niezmienna na całej jego powierzchni. Rodzaj folii ma być dostosowany do rodzaju przechowywanych odpadów.
3) Grubość folii musi być dostosowana do ilości i rodzaju odpadów i wynosić minimum 50 mikronów.
4) Worki muszą posiadać taśmę ściągającą, umieszczoną w tunelu w górnej części worka.
5) Worki muszą być opatrzone nadrukowaną informacją na jaki rodzaj odpadu są przeznaczone.
6) Umieszczony na workach nadruk musi być czarny o treści uzależnionej od koloru worka:
 na workach żółtych – nadruk zgodny z załącznikiem nr 1 cz. III SWZ
 na workach niebieskich – nadruk zgodny z załącznikiem nr 2 cz. III SWZ
 na workach zielonych – nadruk zgodny z załącznikiem nr 3 cz. III SWZ
 na workach białych – nadruk zgodny z załącznikiem nr 4 cz. III SWZ
 na workach brązowych – nadruk zgodny z załącznikiem nr 5 cz. III SWZ
7) Każdy worek musi być opatrzony nadrukiem zawierającym pełną treść zgodną z odpowiednim załącznikiem od 1 do 5 cz. III SWZ przypisanym do danego koloru worka. W przypadku nadruku cyklicznego pełna treść nadruku z odpowiedniego załącznika musi znaleźć się co najmniej 1 raz na całej długości worka.
8) Nadruk na workach musi być wykonany w sposób trwały i czytelny.
9) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści nadruku na workach w każdym kolorze maksymalnie 1 raz w trakcie obowiązywania umowy – możliwość 1-krotnej zmiany dotyczy każdego koloru zamawianych worków. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania w/w zmiany na wniosek zamawiającego.
10) Worki mają być półprzeźroczyste dla umożliwienia szybkiej oceny zawartości.
11) Koszt sporządzenia matrycy oraz opracowanie projektu nadruku na worki leży po stronie wykonawcy. Matryca musi być wykonana na podstawie danych określonych przez zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zatwierdzenia wzoru matrycy przedstawionej przez wykonawcę w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania wzoru do zatwierdzenia.
12) Worki w danym kolorze muszą być pocięte, w pakietach po 100 lub 200 sztuk dostarczone na paletach lub w kartonach z oznaczeniem ilości oraz rodzaju danego worka. Dopuszczalna jest perforacja do odrywania worków.
13) Parametry worków powinny spełniać wymagania określone w normie PN-EN 13592 lub normie równoważnej dotyczącej worków używanych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w gospodarstwach domowych.
14) Dostawa worków do Zamawiającego objętych zarówno zamówieniem podstawowym jaki i zamówieniem z prawem opcji będzie realizowana sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, w terminie do maksymalnie 10 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego lub jego przedstawiciela drogą elektroniczną (e-mail). Wykonawca każdorazowo potwierdza przyjęcie zlecenia do realizacji. Pierwsze zamówienie worków Zamawiający będzie mógł złożyć w terminie do 05.01.2024r.
15) Dostawa worków odbywać się będzie środkami transportu Wykonawcy i na jego koszt samochodem z windą. Koszt transportu i palet lub kartonów musi być wliczony w koszt oferty. Dostawa będą się odbywać od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-14.00 na adres: 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Nad Strugą 8 .
16) Folia i barwniki nie mogą zawierać kadmu, ołowiu oraz innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska.
17) Zamawiający korzystając z prawa opcji określonego w art. 441 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych określił zamówienie podstawowe w następujących ilościach:

Ilość worków objęta zamówieniem podstawowym [sztuki]
Worki żółte 15.000
Worki niebieskie 7.500
Worki zielone 3.000
Worki białe 5.000
Worki brązowe 5.000

jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, zamówienie objęte prawem opcji w następujących ilościach:

Ilość worków w ramach zamówienia objętego prawem opcji [sztuki]
Worki żółte 270.000
Worki niebieskie 80.000
Worki zielone 35.000
Worki białe 50.000
Worki brązowe 250.000

18) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości z zamówienia podstawowego w okresie nie przekraczającym terminu, na który została zawarta umowa.
19) W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobowiązany do dokonania dostaw worków objętych prawem opcji, w wielkości wskazanej przez Zamawiającego.
20) Dostawy w ramach prawa opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
21) Cena jednostkowa worków zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak cena w zamówieniu podstawowym.
22) Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.

Przedmiot zamówienia precyzują:
1) SWZ III – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (nadruki)
2) SWZ IV – Projektowane postanowienia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239975 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304390 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239975 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIPEKO GROUP Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością Spółką komandytową

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382442733

7.3.4) Miejscowość: Makowisko

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239975 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.