Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00435649/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochronę obiektów stanowiących własność firmy Master Odpady
i Energia Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lokalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 327070103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochronę obiektów stanowiących własność firmy Master Odpadyi Energia Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e16f274c-6740-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435649
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UOO/10/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony mienia i osób na terenie obiektów stanowiących własność firmy Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. zlokalizowanych w Tychach przy ul. Lokalnej 11 w następującym zakresie:
1. Wykonawca zainstaluje na własny koszt, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia
podpisania umowy, w obiekcie w minimum 5 miejscach wyznaczonych przez zamawiającego elektroniczny system kontroli pracy pracowników ochrony umożliwiający stały nadzór realizacji cyklicznych obchodów, a raporty miesięczne kontroli pracy pracowników ochrony. Wykonawca będzie udostępniał upoważnionemu pracownikowi Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. po zakończonym miesiącu.
2. Wykonawca zainstaluje na własny koszt, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia
podpisania umowy w obiekcie kasy i budynku administrowania składowiskiem następujących urządzeń służących do sygnalizacji włamania i napadu:
- dane techniczne sprzętu*:
a.) zasilacz buforowy – 2 sztuki,
c.) radiolinia RA – 200 – 1 sztuka,
d.) radiolinia Gorke – 1 sztuka,
e.) plot Gorke – 1 sztuka,
f.) obudowa centrali – 2 sztuki,
g.) akumulator centrali 7 Ah – 2 sztuki,
*podane dane techniczne sprzętu można zastąpić innymi urządzeniami o równoważnych parametrach.
3. Do podstawowych obowiązków pracowników ochrony będzie należało:
- umiejętność obsługi zainstalowanego w Master – Odpady i Energia Sp. z o.o. Systemu Sygnalizacji Pożaru (opartego o centralę Flex ES , Esser IQ8 Control), integratora systemu pożarowego – GEMOS. Systemu telewizji przemysłowej CCTV Geutebrück
w tym termowizji, systemu gaszenia pianą opartej na centrali Esser 8100, ponadto umieć obsłużyć system alarmowy SATEL.
- prowadzenie działań zapobiegającym oraz wykroczeniom przeciwko mieniu oraz przeciwko osobom,
- stałe monitorowanie i dozór kamer zainstalowanych w dyżurce na terenie obiektu,
- stałego monitorowania i dozoru MZKZOK oraz Składowiska odpadów wraz z terenami przyległymi,
- dozór budynku administracyjnego, pomieszczenia wagowego w zakresie ochrony przed włamaniem, kradzieżą zniszczeniem mienia oraz przed wejściem na ich teren osób nieupoważnionych,
- zabezpieczenie obiektów w przypadku powstania zagrożenia tj. pożaru, zalania, wodą lub innych awarii. W przypadku powstania awarii powiadomienie odpowiednich służb oraz zamawiającego,
- wykonywanie uprawnień i obowiązków wynikających z Regulaminu określającego zasady ruchu osobowego i samochodowego na terenie spółki MASTER – Odpady i Energia Sp. z o.o. z siedzibą w Tychach z dnia 2 grudnia 2020 roku (załącznik nr 1 do OPZ)
- pełnienie obowiązków portiera w szczególności prowadzenie punktu informacji, pilnowanie pracowników, aby wchodzili jednym wyznaczonym przez zamawiającego wejściem, kierowanie klientów, osób do odpowiedniego pracownika spółki,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy osób wykonujących nieodpłatną kontrolowaną pracę na cele społeczne,
- zabezpieczenie alkomatu Zamawiającego w bezpiecznym miejscu i udostępnienie urządzenia na każde żądanie osoby wskazanej przez Zamawiającego jako osoby uprawnionej do przeprowadzania kontroli trzeźwości,
- wydawanie, odbiór i prowadzenie ewidencji kluczy,
- bieżąca kontrola pracowników znajdujących się na terenie obiektów Spółki,
- bieżące informowanie zamawiającego o brakach w zabezpieczeniu mienia, a także o naruszeniu przepisów z zakresu zabezpieczenia mienia przez pracowników zamawiającego,
- zapewnienie grupy interwencyjnej 24 h na dobę w tym święta z czasem reakcji do 10 minut,
- aktywowanie i dezaktywowanie systemów sygnalizacji włamaniowej, napadu lub pożaru,
- nadzór nad urządzeniami alarmowymi, ostrzegawczymi znajdującymi się na terenie obiektów stanowiących własność zamawiającego,
- wykonywanie innych zadań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia w zakresie wskazanym przez zamawiającego,
- ustalenie uprawnień do przebywania na terenie zakładu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień wezwanie do ich opuszczenia,
- pracownicy Wykonawcy muszą być przeszkoleni, posiadać jednolite ubrania umożliwiające ich identyfikację,
- pracownicy ochrony muszą posiadać legitymacje, identyfikatory ze zdjęciem,
- Wykonawca przedłoży przed podpisaniem umowy listę z wykazem osób które będą świadczyły usługę, każdorazowa zmiana składu osobowego będzie wymagała pisemnej zgody zamawiającego,
- pracownicy Wykonawcy zobowiązani są do przestrzegania zasad BHP, p.poż. oraz dyscypliny pracy,
- podejmowanie doraźnych, niezbędnych środków w celu zabezpieczenia składowiska przed wadliwym funkcjonowaniem urządzeń – pomp,
- dozór centralki alarmowej
- ilość pracowników oraz godziny pracy pracowników ochrony niezbędnych do realizacji zamówienia:
a) od poniedziałku do piątku:
- całodobowo 2 pracowników – monitoring, obsługa centrali p.poż. i obchody – ul. Lokalna 11
- od godziny: 5:30 do godziny 18:00 – 1 pracownik – biuro informacja – ul. Lokalna 11
- od godziny 13:00 do godziny: 6:00 – brama nr 2- Składowisko
b) w soboty, niedziele i święta:
- całodobowo przez 3 pracowników ochrony w tym: 2 osoby na MZKZOK przy ul. Lokalnej 11 i 1 osoba na Składowisku odpadów.
Wykonawca zapewni wsparcie przez wszystkie dni tygodnia, 24 godziny na dobę, co najmniej 3-osobowej grupy interwencyjnej wyposażonej w radiową łączność z pracownikami z ochrony.
Wykonawca zapewni pracownikom ochrony środki łączności bezprzewodowej wewnętrznej oraz środki łączności alarmowej zewnętrznej.
Wykonawca musi dysponować całodobowym Centrum Monitorowania Sygnałów Alarmowych, obsługującym system łączności radiowo – bezprzewodowy, pozwalającym na ciągłe przyjmowanie sygnałów z lokalnego systemu alarmowego i natychmiastowy kontakt telefoniczny i/lub radiowy z pracownikami Zamawiającego i grupą interwencyjną.
Wszystkie w/w osoby muszą być zatrudnione na umowę o pracę, Wykonawca składa w tym zakresie oświadczenie do oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 854106,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1013095,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1013095,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGENCJA OCHRONY MIENIA I USŁUG DETEKTYWISTYCZNYCH ALAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462938175
7.3.3) Ulica: Budowlanych 35
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1013095,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Dostawa oleju napędowego grzewczego Ekoterm Plus lub równoważnego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 5 w Tychach w 2025 r.
- Nadzór nad systemem zarządzania bezpieczeństwem informacji w tym wykonywanie zadań Inspektora Ochrony Danych w Miejskim Centrum Oświaty oraz w publicznych szkołach i placówkach oświatowych miasta.
- Utrzymanie parkomatów wraz ze świadczeniem asysty technicznej i utrzymaniem serwera dla aplikacji centralnej
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Tychach w 2025 roku
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Prokuratury Rejonowej w Lesku i Prokuratury Rejonowej w Sanoku
- Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2025
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Teatrze Współczesnym w Warszawie w latach 2025-2026
- Usługa ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na terenie kompleksu biurowo-magazynowego w Warszawie przy ul. Mińskiej 65
- Ochrona obiektów Sądu Okręgowego w Białymstoku
- [U/18/TP/2024] Ochrona obiektu Stadion Opolski.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.