eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BożenkowoDOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOŻENKOWIE



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOŻENKOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Bożenkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001373170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nadrzeczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Bożenkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-021

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3818716

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsbozenkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip-dpsbozenkowo.lo.pl/?cid=8

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1012887

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Dom pomocy społecznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W BOŻENKOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e962519e-f346-42e0-91ee-eb6cbc184aef

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008440

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00595106

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS/261/9/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego z tankowaniem do zbiorników kotłowni usytuowanych na terenie Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie ul. Nadrzeczna 1 w roku 2025 w szacunkowej ilości 35500 litrów
2) Dostawy będą realizowane sukcesywne w miarę potrzeb Zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu Zamawiającego przekazanym w uzgodniony przez Strony sposób (telefon lub e-mail). Będą dokonywane w dniach roboczych z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający wymaga by dostawa odbyła się w terminie do 2 dni roboczych od dnia przekazania zamówienia.
3) Zamawiający przyjmuje, ze dostawy będą wykonane w 5 transzach. Zamawiający posiada 10 zbiorników każdy po ca 700 l.
4) Podana w pkt 1 ilość dostaw jest szacunkowa. Zamawiający dopuszcza modyfikację zakresu wskazanego w pkt. 2, na zasadach przewidzianych w niniejszej SWZ i w Projektowanych postanowieniach umowy.
5) Zamawiający przyjmuje, że wykona min. 70% przewidzianej w pkt 1 szacunkowej ilości dostaw. W przypadku zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu zamówienia do wskazanej wielkości, Wykonawca nie będzie miał podstaw do wniesienia roszczeń.
6) Zamawiający wymaga aby olej opałowy lekki, spełniał wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2020-12 oraz był zgodny z Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. „W sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe” -§2 pkt.1 lit. B (Dz. U.2016.2008), i był o parametrach nie gorszych niż określone poniżej:
a) wartość opałowa nie niższa niż: 42,60 MJ/kg,
b) gęstość w temperaturze 15°C nie wyższa niż: 860 kg/m3,
c) lepkość kinematyczna w temperaturze 20°C nie większa niż: 6,0 mm2/s,
d) temperatura zapłonu nie niższa niż: 56°C,
e) temperatura płynięcia nie wyższa niż: (-20°C),
f) skład frakcyjny:
- do temperatury 250° C destyluje się nie więcej niż 65% (v/v),
- do temperatury 350° C destyluje się nie mniej niż 85% (v/v,)
g) zawartość siarki nie więcej niż 0,1% (m/m),
h) zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,
i) całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg.
j) zabarwienie czerwone (parametry znacznika oraz barwnika czerwonego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2022 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. U. 2022, poz. 2633).
7) Załadunek, transport i rozładunek będą realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy. Obowiązek rozładunku spoczywa na Wykonawcy.
8) Każda dostawa oleju opałowego musi być potwierdzona świadectwem jakości lub innym dokumentem równoważnym, potwierdzającym spełnienie przez dostarczony olej parametrów określonych w punkcie 6).
9) Środki transportu (cysterny) wykorzystywane do wykonywania dostaw muszą być do tego przystosowane zgodnie z obowiązującymi przepisami tj w szczególności:
posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia pojazdu ADR,
muszą być oznaczone tablicami informacyjnymi i numerami identyfikacyjnymi (zgodnie z wymogami ADR)
posiadać zabezpieczenia przed zmianami ilościowymi i jakościowymi
muszą być wyposażone w pompę z zalegalizowanym licznikiem przepływu i możliwością odczytu ilości dostarczonego paliwa opałowego,
muszą być wyposażone w wąż do napełniania zbiornika o długości minimum 15 m.
10) Licznik przepływu oleju musi posiadać ważne świadectwo legalizacji, a Przedstawiciel Zamawiającego ma prawo każdorazowo żądać jego okazania.
11) Dostarczona partia oleju opałowego musi być zgodna ze wskazaniami zainstalowanego na cysternie licznika, o którym mowa w pkt 10. Wskazania licznika będą sprawdzane w obecności przedstawiciela Zamawiającego.
12) Kierowca pojazdu, o którym mowa w pkt 9 ma posiadać aktualne uprawnienia do przewozu materiałów niebezpiecznych potwierdzone zaświadczeniem ADR,
13) Zarówno świadectwo dopuszczenia pojazdu ADR, jak i zaświadczenie ADR kierowcy oraz dokument przewozowy oleju, mają być okazywane na każde żądanie Przedstawiciela Zamawiającego najpóźniej w dniu wykonywania dostawy.
14) Na potwierdzenie dostawy Strony sporządzą dokument (protokół dostawy), z którego wynikać będzie: nazwa wykonawcy, data i miejsce dostawy, nazwa produktu, jednostka miary oraz ilość dostarczonego oleju opałowego. Dokument podpisany będzie przez przedstawicieli Stron i stanowić będzie podstawę wystawienia faktury VAT.
15) Dostawy oleju opałowego lekkiego będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15°C.
16) Jeżeli podczas dostawy okaże się, że ilość oleju posiadanego przez dostawcę jest mniejsza niż ilość, którą miał dostarczyć Zamawiającemu, Zamawiający ma prawo żądać dowiezienia brakującej ilości w ciągu 2 dni roboczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142347,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147587,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142347,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-KOL PALIWA Spółka z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661975486

7.3.3) Ulica: ul. Toruńskia 186

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142347,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.