Ogłoszenie z dnia 2021-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00008517/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-18
- 2021/BZP 00008517/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-18 (po zmianach)
- 2021/BZP 00010588/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-25
- 2021/BZP 00010601/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-25
- 2022/BZP 00009344/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-10
- 2021/BZP 00033863/01 - Wynik z dnia 2021-04-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00008517 z dnia 2021-02-18 |
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odczynników na rok 2021 (z możliwością składania ofert częściowych -2 części).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294065
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Noskowskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-705
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 61 85 44 890
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wssepoznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wsse-poznan
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników na rok 2021 (z możliwością składania ofert częściowych -2 części).
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a4733401-71d8-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008517
2.6.) Wersja ogłoszenia: 03
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006084/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa odczynników na rok 2021 (2 części)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://przetargi-wsse-poznan.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi-wsse-poznan.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z Instrukcją korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego dla Wykonawców, która jest dostępna pod adresem https://przetargi-wsse-poznan.ezamawiajacy.pl w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna znajduje się w zał. 5 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EA-ZP.272.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 340499,64 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały pomocnicze, opis w zał. 2.1 do SWZ
4.2.5.) Wartość części: 251784,52 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokonując oceny złożonych ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:1. Cena – 60 % 2. Termin dostawy poszczególnych partii materiałów– 40 %1% = 1 pkt Kryterium 1 – CenaOcena kryterium „ceny” dla n-tej oferty Wykonawcy (Pcn) dokonywana będzie poprzez porównanie ceny najniższej wśród ocenianych ofert (C min), do ceny zawartej w badanej ofercie (C n). C min P cn = ---------------- x 60 % C ngdzie: (P cn) - ilość punktów za cenę dla ocenianej oferty;(C min)- najniższa cena spośród cen ocenianych ofert; (C n) - cena zawarta w badanej ofercie.Maksymalna możliwa do uzyskania ocena w tym kryterium wynosi 60 pkt.Kryterium 2 – Termin dostawy poszczególnych partii materiałówTermin dostawy poszczególnych partii wynoszący 21 dni = 0 pkt.Termin dostawy poszczególnych partii wynoszący 15 dni lub mniej = 40 pkt.Maksymalna możliwa ocena do uzyskania w tym kryterium wynosi 40 pkt.Termin musi być podany jako liczba dni mieszcząca się w przedziale do 15 albo powyżej 15, jednak nie więcej niż 21 dni.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Dokonując oceny złożonych ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:1. Cena – 60 % 2. Termin dostawy poszczególnych partii materiałów– 40 %1% = 1 pkt Kryterium 1 – CenaOcena kryterium „ceny” dla n-tej oferty Wykonawcy (Pcn) dokonywana będzie poprzez porównanie ceny najniższej wśród ocenianych ofert (C min), do ceny zawartej w badanej ofercie (C n). C min P cn = ---------------- x 60 % C ngdzie: (P cn) - ilość punktów za cenę dla ocenianej oferty;(C min)- najniższa cena spośród cen ocenianych ofert; (C n) - cena zawarta w badanej ofercie.Maksymalna możliwa do uzyskania ocena w tym kryterium wynosi 60 pkt.Kryterium 2 – Termin dostawy poszczególnych partii materiałówTermin dostawy poszczególnych partii wynoszący 21 dni = 0 pkt.Termin dostawy poszczególnych partii wynoszący 15 dni lub mniej = 40 pkt.Maksymalna możliwa ocena do uzyskania w tym kryterium wynosi 40 pkt.Termin musi być podany jako liczba dni mieszcząca się w przedziale do 15 albo powyżej 15, jednak nie więcej niż 21 dni.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odczynniki i rozpuszczalniki, opis w zał. 2.2 do SWZ.
4.2.5.) Wartość części: 88715,12 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33696300-8 - Odczynniki chemiczne
33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Dokonując oceny złożonych ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:1. Cena – 60 % 2. Termin dostawy poszczególnych partii materiałów– 40 %1% = 1 pkt Kryterium 1 – CenaOcena kryterium „ceny” dla n-tej oferty Wykonawcy (Pcn) dokonywana będzie poprzez porównanie ceny najniższej wśród ocenianych ofert (C min), do ceny zawartej w badanej ofercie (C n). C min P cn = ---------------- x 60 % C ngdzie: (P cn) - ilość punktów za cenę dla ocenianej oferty;(C min)- najniższa cena spośród cen ocenianych ofert; (C n) - cena zawarta w badanej ofercie.Maksymalna możliwa do uzyskania ocena w tym kryterium wynosi 60 pkt.Kryterium 2 – Termin dostawy poszczególnych partii materiałówTermin dostawy poszczególnych partii wynoszący 21 dni = 0 pkt.Termin dostawy poszczególnych partii wynoszący 15 dni lub mniej = 40 pkt.Maksymalna możliwa ocena do uzyskania w tym kryterium wynosi 40 pkt.Termin musi być podany jako liczba dni mieszcząca się w przedziale do 15 albo powyżej 15, jednak nie więcej niż 21 dni.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Dokonując oceny złożonych ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:1. Cena – 60 % 2. Termin dostawy poszczególnych partii materiałów– 40 %1% = 1 pkt Kryterium 1 – CenaOcena kryterium „ceny” dla n-tej oferty Wykonawcy (Pcn) dokonywana będzie poprzez porównanie ceny najniższej wśród ocenianych ofert (C min), do ceny zawartej w badanej ofercie (C n). C min P cn = ---------------- x 60 % C ngdzie: (P cn) - ilość punktów za cenę dla ocenianej oferty;(C min)- najniższa cena spośród cen ocenianych ofert; (C n) - cena zawarta w badanej ofercie.Maksymalna możliwa do uzyskania ocena w tym kryterium wynosi 60 pkt.Kryterium 2 – Termin dostawy poszczególnych partii materiałówTermin dostawy poszczególnych partii wynoszący 21 dni = 0 pkt.Termin dostawy poszczególnych partii wynoszący 15 dni lub mniej = 40 pkt.Maksymalna możliwa ocena do uzyskania w tym kryterium wynosi 40 pkt.Termin musi być podany jako liczba dni mieszcząca się w przedziale do 15 albo powyżej 15, jednak nie więcej niż 21 dni.4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o chronię konkurencji i konsumentów (dz. U. Z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według wzoru na załączniku 6 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
SWZ:Zamawiający przewiduje/nie przewiduje możliwości dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru wykonawcy.a) zmiana stawki VAT;Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia brutto, w razie ustawowej zmiany stawki podatku VAT.b) w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (np. gdy obniży to koszty zamówienia)Zał. 4 projekt umowy do SWZ:Poza zmianami umowy dopuszczonymi w art. 455 Pzp dopuszcza się możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w tym poszczególnych zamówień, gdy konieczność zmiany spowodowana jest okolicznościami poza kontrolą stron, których działając z należytą starannością strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania umowy. Dotyczy to w szczególności takich okoliczności jak zagrożenie epidemiologiczne, pandemia, w tym okoliczności spowodowane brakiem siły roboczej u dostawców w przypadku zarażenia lub kwarantanny, zamieszki, akty terroru, zamknięcie granic, rządowe ograniczenia międzynarodowego transportu, utrudnienia na lotniskach i granicach, tj. okoliczności o charakterze tzw. siły wyższej. W czasie trwania siły wyższej Wykonawca odpowiada za niewykonanie lub nieprawidłowe wykonanie Umowy, gdy ponosi winę umyślną za naruszenia. Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby pomimo istnienia siły wyższej zapewnić ciągłość dostaw wszystkich produktów na bieżąco i zgodnie ze składanymi zamówieniami oraz zobowiązuje się informować Zamawiającego niezwłocznie i na bieżąco o wszelkich trudnościach związanych z dostarczeniem zamówionych przez niego produktów.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa zamawiającego - https://przetargi-wsse-poznan.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-04 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-03
2021-02-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zabudowa meblowa -pomieszczenia CHIRURGIA ONKOLOGICZNA
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów w podziale na 5 części
- Dostosowanie węzła sanitarnego do wymagań nakazanych przez nadzór sanitarno-higieniczny na Oddziale Chorób Tropikalnych
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku, środków opatrunkowych oraz pozostałych artykułów medycznych dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
- Dostawa artykułów do procesu sterylizacji
- Dostawa końcówek do pipet, wody do reakcji PCR, materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku, materiałów zużywalnych do termocyklera CroBEE Real-Time PCR System, płynów, pożywek, zestawu do...
- Dostawa obłożeń operacyjnych, fartuchów chirurgicznych oraz ubrań operacyjnych
- Dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.