Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00425052/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
- 2022/BZP 00426516/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00430616/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00443003/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa komputerów dla Akademii Sztuki w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA SZTUKI W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320850334
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Orła Białego 2
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-562
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@akademiasztuki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.akademiasztuki.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/akademiasztuki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa komputerów dla Akademii Sztuki w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a2c08a9-5b59-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00008572
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część 2, część 3 (komputer przenośny z pkt. 2) i część 4 zamówienia jest realizowana w ramach projektu „Akademia Sztuki w Szczecinie_INWESTYCJA W TALENTY” . Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego – Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425052/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AS/BZP/06/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 457608,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cześć 1 zamówienia:1. Zakup i dostawa zestawów komputerowych typu „All-In-One” – 48 szt.
W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu fabrycznie nowe komputery na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), zgodnie z parametrami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 3) oraz zgodnie z projektem Umowy (Załącznik nr 4), która stanowi integralną część niniejszej umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań w równoważnym stopniu spełniających wymagania określone w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ. Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy rozumieć, jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu, sprzętu lub materiałów ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są określone w niniejszej SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3. W przypadku, kiedy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określa dopuszczalny margines tolerancji lub minimalny zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego przedmiotu zamówienia winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ przedziałach i zakresach tolerancji, pod rygorem odrzucenia oferty.
4. Przedmiot zamówienia określono przez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
5. Kod CPV zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
główny kod zamówienia: 30200000-1 urządzenia komputerowe
30211000-1 Komputery wysokowydajne
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30211000-1 - Komputery wysokowydajne
4.5.5.) Wartość części: 430606,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia:1) Komputer stacjonarny „All-In-One” – 1 zestaw
W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu fabrycznie nowe komputery na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), zgodnie z parametrami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 3) oraz zgodnie z projektem Umowy (Załącznik nr 4), która stanowi integralną część niniejszej umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań w równoważnym stopniu spełniających wymagania określone w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ. Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy rozumieć, jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu, sprzętu lub materiałów ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są określone w niniejszej SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3. W przypadku, kiedy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określa dopuszczalny margines tolerancji lub minimalny zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego przedmiotu zamówienia winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ przedziałach i zakresach tolerancji, pod rygorem odrzucenia oferty.
4. Przedmiot zamówienia określono przez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
5. Kod CPV zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
główny kod zamówienia: 30200000-1 urządzenia komputerowe
30211000-1 Komputery wysokowydajne
6. Część 2, część 3 (komputer przenośny z pkt. 2) i część 4 zamówienia jest realizowana w ramach projektu „Akademia Sztuki w Szczecinie_INWESTYCJA W TALENTY” dofinansowanego w ramach umowy nr POWR.03.05.00-00-Z204/17-00 zwanych dalej „Projektem”. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego – Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.”
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30211000-1 - Komputery wysokowydajne
4.5.5.) Wartość części: 8630,32 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 zamówienia:2) komputer przenośny - 1 sztuka
3) komputer przenośny - 1 sztuka
W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu fabrycznie nowe komputery na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), zgodnie z parametrami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 3) oraz zgodnie z projektem Umowy (Załącznik nr 4), która stanowi integralną część niniejszej umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań w równoważnym stopniu spełniających wymagania określone w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ. Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy rozumieć, jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu, sprzętu lub materiałów ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są określone w niniejszej SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3. W przypadku, kiedy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określa dopuszczalny margines tolerancji lub minimalny zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego przedmiotu zamówienia winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ przedziałach i zakresach tolerancji, pod rygorem odrzucenia oferty.
4. Przedmiot zamówienia określono przez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
5. Kod CPV zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
główny kod zamówienia: 30200000-1 urządzenia komputerowe
30211000-1 Komputery wysokowydajne
6. Część 2, część 3 (komputer przenośny z pkt. 2) i część 4 zamówienia jest realizowana w ramach projektu „Akademia Sztuki w Szczecinie_INWESTYCJA W TALENTY” dofinansowanego w ramach umowy nr POWR.03.05.00-00-Z204/17-00 zwanych dalej „Projektem”. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego – Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.”
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30211000-1 - Komputery wysokowydajne
4.5.5.) Wartość części: 13955,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 zamówienia:1) Komputer przenośny -1 sztuka
W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu fabrycznie nowe komputery na warunkach określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), zgodnie z parametrami określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 3) oraz zgodnie z projektem Umowy (Załącznik nr 4), która stanowi integralną część niniejszej umowy.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań w równoważnym stopniu spełniających wymagania określone w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ. Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy rozumieć, jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu, sprzętu lub materiałów ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są określone w niniejszej SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3. W przypadku, kiedy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia określa dopuszczalny margines tolerancji lub minimalny zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego przedmiotu zamówienia winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 3 do SWZ przedziałach i zakresach tolerancji, pod rygorem odrzucenia oferty.
4. Przedmiot zamówienia określono przez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
5. Kod CPV zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
główny kod zamówienia: 30200000-1 urządzenia komputerowe
30211000-1 Komputery wysokowydajne
6. Część 2, część 3 (komputer przenośny z pkt. 2) i część 4 zamówienia jest realizowana w ramach projektu „Akademia Sztuki w Szczecinie_INWESTYCJA W TALENTY” dofinansowanego w ramach umowy nr POWR.03.05.00-00-Z204/17-00 zwanych dalej „Projektem”. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego – Działanie 3.5. Kompleksowe programy szkół wyższych.”
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30211000-1 - Komputery wysokowydajne
4.5.5.) Wartość części: 4416,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 514238,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675660,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 514238,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cortland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780043683
7.3.3) Ulica: ul. Zgoda 38
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-122
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 514238,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10393,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10393,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10363,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: iSpot Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 271 00 89
7.3.3) Ulica: Puławska 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-566
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10393,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16030,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18013,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16030,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cortland Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780043683
7.3.3) Ulica: ul. Zgoda 38
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-122
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16030,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt. 2 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
W odpowiedzi na ww. postępowanie w zakresie części 4 wpłynęła jedna oferta – firmy EL TORO Bobrowski Blatkiewicz SJ, ul. Racławicka 23, 73-110 Stargard, NIP 8542203689, która na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp podlega odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Bezgotówkowe tankowanie paliwa w pojazdach ZDiTM w Szczecinie.
- Rozbiórka ruin budynku gospodarczego znajdującego się na działce nr 17/44 obręb Niesporowice, gmina Pełczyce, powiat choszczeński - postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WO.260.28.2024
- Wykonanie usługi leśnej trzebieży późnej drzewostanów w Lipniku
- Dostawa wyposażenia meblowego do siedziby Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd w Szczecinie
- Konserwacja elewacji i dachów oraz remont balkonów i tarasów wraz z wykonaniem izolacji w zabudowie mieszkaniowej przy ul. Puckiej w Szczecinie: etap I - ul. Pucka 3-4b
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedzib jednostek Powiatu Częstochowskiego oraz Starostwa Powiatowego w Częstochowie - 2 części
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Zakup i dostawa urządzeń typu UTM, oprogramowania XDR, oraz serwera NAS do Starostwa Powiatowego i Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.