Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00517944/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania obiektów oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR MIEJSKI IM.WITOLDA GOMBROWICZA W GDYNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279114
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Bema 26
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-381
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 660 59 49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrgombrowicza.art.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.teatrgombrowicza.art.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8542251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowa instytucja kultury wpisana do Rejestru Instytucji Kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania obiektów oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 262.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74001b1b-8d2e-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008577
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039215/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa sprzątania obiektów oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00517944
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 232440,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania obiektów i terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26.
2. Przedmiot zamówienia obejmuję realizację usługi sprzątania w odniesieniu do obiektów i terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26:
a) sprzątania budynku Teatru we wszystkie dni tygodnia: biur, garderób, pomieszczeń socjalnych, korytarzy oraz scen i ich zapleczy,
b) sprzątania terenu zewnętrznego przyległego do Teatru, w tym również odśnieżanie,
c) sprzątania pomieszczeń w Domu Aktora,
d) sprzątania Sceny Letniej w Gdyni Orłowie od połowy czerwca do połowy sierpnia oraz w razie konieczności po demontażu Sceny Letniej,
e) sprzątania sceny na Darze Pomorza w Gdyni od wiosny do jesieni (około 23 spektakle rocznie),
f) sprzątanie pomieszczeń w warsztatach teatralnych w Gdyni ul. Płk. Dąbka 165.
3. Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 1 pkt. 1 Ustawy zastrzega,
że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy mający status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz inni wykonawcy, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych, tj. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U.2023.173).
4. Na podstawie art. 94 ust. Ustawy Zamawiający określa minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, o których mowa w ust. 3 nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki, o których mowa w ust. 4.
5. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przysłania do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym przypadł termin płatności, informacji dotyczącej wysokości obniżenia wpłaty na PFRON w określonej wysokości wynikającej z przedmiotowego zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany będzie do utworzenia stałego doświadczonego zespołu odpowiednio przeszkolonych i wyposażonych osób pełniących funkcję serwisu sprzątającego w Teatrze.
7. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu listy osób serwisu sprzątającego oraz niezwłocznie poinformować w formie pisemnej Zamawiającego o każdej zmianie osób w składzie serwisu sprzątającego.
8. Każdy osoba z serwisu sprzątającego będzie musiała być ubrana w estetyczny jednakowy strój roboczy z logo firmy oraz posiadać identyfikator.
9. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani będą do sprawowania w czasie sprzątania pieczy nad mieniem Zamawiającego znajdującym się w sprzątanych pomieszczeniach, właściwego zabezpieczania pomieszczeń w czasie prowadzenia prac przed dostępem osób postronnych, niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu zaobserwowanych lub spowodowanych uszkodzeń lub awarii.
10. Wykonawca będzie świadczył usługę sprzątania za pomocą własnego sprzętu, własnych środków chemicznych i własnych środków czystości.
11. Materiały i środki chemiczne używane do utrzymania czystości muszą być o nie niszczącym działaniu na czyszczone elementy oraz posiadać wysoki standard jakości.
12. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani będą do bieżącego usuwania zanieczyszczeń lub plam powstałych w wyniku awarii lub innych nagłych zdarzeń.
13. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają załączniki do SWZ:
a) załącznik nr 7 – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
b) załącznik nr 6 – Wzór umowy.
15. Wskazane w SWZ ilości prac wchodzących w zakres Przedmiotu Umowy, mają charakter szacunkowy. Minimalny zakres prac – świadczenia usługi, przewidzianych w ramach niniejszego zamówienia wynosi 75%. Maksymalny zakres prac – świadczenia usługi, przewidzianych w ramach niniejszego zamówienia wynosi 100% w stosunku do ilości prac przedstawionych w SWZ, co jednak nie może być podstawą do jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280681,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280681,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280681,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jantar 2 Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jantar Sp. z o. o. Sekret Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392657011
7.3.3) Ulica: ul. Zygmunta Augusta 71
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280681,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.