Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00285619/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00293608/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie terenów rekreacyjnych w Legnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@legnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie terenów rekreacyjnych w Legnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0727d29-4def-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002799/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 "Bieżące utrzymanie stanu porządkowo - sanitarnego na terenie placów zabaw i innych terenów rekreacyjnych"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285619/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.35.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi związane z utrzymaniem, kontrolą, konserwacją 20 terenów rekreacyjnych + dodatkowo powierzchni terenów zieleni z nimi sąsiadującymi do 1 m poza ogrodzeniem - zlokalizowanych na terenie miasta Legnicy w 2022 roku.
1.1. Zadania/czynności Wykonawcy obejmują niżej wymienione czynności:
• sprawdzenie stanu technicznego urządzeń pod względem stabilności i mocowania do fundamentów oraz dokonania przeglądu elementów ruchomych, kompletności i poziomu zużycia urządzeń oraz sprawdzenie stanu, poziomu nawierzchni jak również jej oczyszczenia i wyrównania;
• wykonywanie drobnych czynności i napraw nie wymagających zakupu części zamiennych ani nie generujących dodatkowych kosztów, tj. (mocowanie poluzowanych desek, belek, smarowanie urządzeń, dokręcanie obluzowanych wkrętów, śrub, nakrętek, regulowanie naciągu lin, naprawa ogrodzeń, jak również ich konserwacja, demontaż zniszczonych elementów i urządzeń, mocowanie łańcuchów, usuwanie drzazg z elementów drewnianych);
• na polecenia Zamawiającego - zmiana lokalizacji urządzenia;
• niezwłoczne wyłączenie z eksploatacji i zabezpieczenie zdewastowanego bądź wyeksploatowanego urządzenia zabawowego, sportowego lub elementów małej architektury (ławki, stoły, kosze na śmieci, elementy ogrodzenia), które stwarzają zagrożenie dla zdrowia, życia i mienia użytkowników;
1.2. Do pozostałych prac bieżącego utrzymania obiektów należeć będą prace utrzymujące stan sanitarno – porządkowy oraz prace ogrodnicze:
• usuwanie odpadów komunalnych, papierów, tworzyw sztucznych, niedopałków, szkła, odpadów roślinnych i odpadów innych, w tym zwierzęcych odchodów z terenów objętych umową;
• opróżnianie koszy na odpadki odbywać się będzie dwa razy w tygodniu, tj. poniedziałek i piątek i od maja do sierpnia trzy razy w tygodniu poniedziałek, środa i piątek.
• prowadzenie akcji jesiennej, tj. oczyszczanie terenów objętych niniejszą umową z opadłych liści wraz z ich wywozem lub mulczowaniem – co tydzień w miesiącach jesiennych;
• Prowadzenie akcji zimowej, tj. odśnieżanie ciągów pieszych oraz przeciwdziałanie ich śliskości poprzez posypywanie piaskiem uzależnione jest od intensywności opadów w okresie zimowym, powinno nastąpić bezpośrednio po ustaniu opadów; w okresie zimowym odśnieżanie uzależnione jest od intensywności opadów. Odśnieżanie powinno być tak prowadzone, aby pozwalało na bezpieczne przejście. Nawierzchnie przewidziane do odśnieżania powinny być posypywane wyłącznie piaskiem. Do odśnieżania i posypywania piaskiem należy przystąpić bezpośrednio po ustaniu opadów;
na terenach objętych umową obowiązuje zakaz stosowania soli;
• zabiegi utrzymania czystości małej architektury, w tym zgodnie z harmonogramem oraz w razie dodatkowej potrzeby mycie ławek, koszy na śmieci, wnętrza altan i urządzeń rekreacyjnych;
• dezynfekcja powierzchni dotykowej urządzeń preparatem bakterio- i wirusobójczym oraz mycie z zabrudzeń detergentem urządzeń zabawowych, siłowych i wypoczynkowych;
• pielęgnacja założonej zieleni: niskiej, średniej i wysokiej, w tym grabienie, odchwaszczanie i wywożenie liści również 1 m po za granicami danego terenu. Koszenie nawierzchni trawiastej z mulczowaniem lub wywozem pozyskanej masy, aeracja, piaskowanie, grabienie nawierzchni trawników;
• przekopanie mis, ściółkowanie ich 10 cm warstwą kory sosnowej, usuwanie odrostów korzeniowych, wilków a także formowanie koron drzew, lub wycinka uschłych;
• usuwanie zagrożeń, oberwanych konarów, wywróconych drzew – zgodnie z zaleceniami Zamawiającego;
• sadzenie i pielęgnacja (podlewanie, pielenie, ściółkowanie, formowanie, odmładzanie, itp.) krzewów, traw i bylin – zakres prac zgodny z zaleceniami Zamawiającego oraz kalendarzem ogrodniczym;
• oczyszczanie wejść typu stop dog,
• w szczególnych przypadkach (dni wolne od pracy, nasilone opady śniegu, ekstremalne warunki pogodowe) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do interwencyjnego porządkowania terenu (np. opróżnianie koszy, zamiatanie, grabienie alejek, usuwanie wiatrołomów i wiatrowałów, odgarnianie śniegu, odkuwanie lodu, posypywanie piaskiem) – bez dodatkowego wynagrodzenia; Pozostałe czynności i zakres prac w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 517968,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 517968,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 517968,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAKÓBOWSKI” Dariusz Jakóbowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6912191429
7.3.3) Ulica: ul. Gwiezdna 8/227
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAKÓBOWSKI" Dariusz Jakóbowski
jakie przetargi wygrała firma
"JAKÓBOWSKI" Dariusz Jakóbowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 517968,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- "Oznakowanie poziome" - Odnawianie oznakowania poziomego na terenie m. Legnicy.
- "Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy ul. Cynkowej oraz kompleksu sportowego Orlik 2024 wraz z budową sprawnościowego placu zabaw przy ul. Jaskółczej w Legnicy"-Powtórka II
- DOSTAWY MIĘSA I WĘDLIN DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
- Remont pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Jaworze.
- Remont drogi powiatowej nr 2175D ul. Nowodworska i ul. Zamiejska w Legnicy.
- Zakup specjalnego lekkiego samochodu do działań ratowniczych.
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycinka, pielęgnacja drzew i krzewów na terenach będących własnością Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego i Skarbu Państwa w 2025 r. - II POSTĘPOWANIE
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów komunalnych i innych z siedzib przy ul. I. Gandhi 14 oraz ul. Chocimskiej 5 w Warszawie
- Utrzymanie rowów melioracyjnych leżących na gruntach należących do Gminy Racibórz.
- Odbiór odpadów komunalnych
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Jeziorzany
- Usługa gospodarowania odpadami komunalnymi segregowanymi i niesegregowanymi (zmieszanymi) z obiektów niemieszkalnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II na terenie Lublina
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.