Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie zamówienia dotyczącego zapewnienia gorącego posiłku dla osób bezdomnych z gminy Kluczbork kierowanych do schroniska w Bielicach w okresie w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004502402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.kluczbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczbork.opsinfo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kluczbork.opsinfo.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie zamówienia dotyczącego zapewnienia gorącego posiłku dla osób bezdomnych z gminy Kluczbork kierowanych do schroniska w Bielicach w okresie w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fe2e639-8c1b-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00008603
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030537/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Zapewnienie gorącego posiłku w 2023r. dla osób bezdomnych z gminy Kluczbork kierowanych do schroniska w Bielicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Ustalono że schronisko dla osób bezdomnych w Bielicach nie wynajmuje pomieszczeń żadnej firmie zewnętrznej do realizacji dożywiania oraz nie ma możliwości wynajęcia pomieszczeń kuchennych i stołówki firmie zewnętrznej do realizacji dożywiania. Schronisko zajmuje się dożywianiem będących w nim osób bezdomnych a stawka za gorący posiłek na 2023r. decyzją Zarządu Koła Bielickiego Towarzystwa Pomocy im. Św. Brata Alberta została ustanowiona na poziomie 19,00 zł. W związku z powyższym nie ma możliwości technicznych do realizacji usługi polegającej na przygotowaniu i wydaniu posiłków przez inną firmę. Wprowadzenie kolejnej firmy wydającej posiłki osobom przebywających w schronisku, posiadającym decyzje Ośrodka, skutkowałoby stygmatyzacją tych osób. Takie rozwiązanie z pewnością doprowadziłoby do zróżnicowania pod względem jakościowym i ilościowym przygotowanych przez różne firmy posiłków dla osób przebywających w schronisku, które własnym staraniem nie mogą go sobie zapewnić.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 34675 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zapewnienia gorącego posiłku dla osób bezdomnych z gminy Kluczbork kierowanych do schroniska w Bielicach w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523000-2 - Usługi zaprowiantowania innych przedsiębiorstw lub instytucji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34675 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34675 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34675 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Koło Bielickie Towarzystwa Pomocy im. Św. Brata Alberta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532024619
7.3.4) Miejscowość: Bielice 127
7.3.5) Kod pocztowy: 48-316
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KOŁO BIELICKIE TOWARZYSTWA POMOCY IM. ŚW. BRATA ALBERTA
jakie przetargi wygrała firma
KOŁO BIELICKIE TOWARZYSTWA POMOCY IM. ŚW. BRATA ALBERTA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34675 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Kluczborku
- Remont ul. Wołczyńskiej od skrzyżowania z ul. Byczyńską do skrzyżowania z ul. Miarki w Kluczborku
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od stycznia do czerwca 2025 roku
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1311 O na odcinku długości 3,510 km (od km 17+078 do km 20+588) w miejscowościach Jaśkowice i Gołkowice wraz z remontem mostu (JNI 1018557) - etap 2
- Utworzenie Domu Dziennego Pobytu w Gminie Kluczbork
więcej: przetargi w Kluczborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.