Ogłoszenie z dnia 2021-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00006349/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-10
- 2021/BZP 00006349/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-10 (po zmianach)
- 2021/BZP 00006349/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-10 (po zmianach)
- 2021/BZP 00008056/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-17
- 2021/BZP 00018635/01 - Wynik z dnia 2021-03-17
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00008633 z dnia 2021-02-18 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup dwóch samochodów do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach projektu “Transport door to door w Zabrzu.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W ZABRZU
1.2.) Oddział zamawiającego: MOPR Zabrze
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003453481
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. 3 Maja 16
1.4.2.) Miejscowość: Zabrze
1.4.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 32 277 78 68
1.4.8.) Numer faksu: 32 277 78 02
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopr.zabrze.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.zabrze.magistrat.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Pomoc społeczna
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008633
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-02-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00006349/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z niżej wymienionych okoliczności.2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności, za wyjątkiem sytuacji, dla których dopuszcza się inny sposób legalizacji.3. Podstawą zmiany postanowień umowy jest pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.4. Zamawiający przewiduje następujące okoliczności zmiany postanowień umowy:a) zmiany osób funkcyjnych – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcyb) zmiany sposobu reprezentacji – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcyc) zmiany adresu siedziby jednej ze stron – z przyczyn zewnętrznychd) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wartości zamówienia o kwotę różnicy w kwocie podatku VATe) terminy realizacji - mogą ulec zmianie tylko na podstawie n/w przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego i w przypadku, gdy : wystąpią środki ochrony prawnej wg ustawy p.z.p. po zawarciu umowy wystąpi „siła wyższa”, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne niezależne od stron umowy, której strony umowy nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, której nie można było uniknąć, ani której strony umowy nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w niniejszym ustępie terminy wykonania zastrzeżone w umowie mogą ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy.f) zapłata wynagrodzenia – w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy możliwa jest zmiana warunków zapłaty wynagrodzenia, a w tym między innymi: sposobu, formy i terminu płatności.g) nadzór nad wykonawstwem – zmiany osób wyznaczonych do nadzorowania realizacji umowy ze strony Zamawiającego i Wykonawcy są dopuszczalne pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych kwalifikacji – nie wymaga spisania aneksu. h) zmiana, wprowadzenie lub rezygnacja z Podwykonawcy – za pisemną zgodą Zamawiającego, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w SWZ.i) zmiana w obowiązujących przepisach - zmiana stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania, co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia.j) Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów, producenta oferowanego produktu, w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, w szczególności z powodu wycofania z produkcji określonego sprzętu lub produktu, niedostępności produktu na rynku lub z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z zastrzeżeniem że zmieniony produkt będzie miał cechy, właściwości równoważne tzn. spełniał wymagania techniczne, funkcjonalne oraz jakościowe, nie gorsze niż produkt oferowany – zmiana nie wymaga spisania aneksu. k) inne zmiany, zgodnie z art. 455 ustawy Pzp.
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z niżej wymienionych okoliczności.2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności, za wyjątkiem sytuacji, dla których dopuszcza się inny sposób legalizacji.3. Podstawą zmiany postanowień umowy jest pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.4. Zamawiający przewiduje następujące okoliczności zmiany postanowień umowy:a) zmiany osób funkcyjnych – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcyb) zmiany sposobu reprezentacji – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcyc) zmiany adresu siedziby jednej ze stron – z przyczyn zewnętrznychd) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wartości zamówienia o kwotę różnicy w kwocie podatku VATe) terminy realizacji - mogą ulec zmianie tylko na podstawie n/w przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego i w przypadku, gdy : wystąpią środki ochrony prawnej wg ustawy p.z.p. po zawarciu umowy wystąpi „siła wyższa”, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne niezależne od stron umowy, której strony umowy nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, której nie można było uniknąć, ani której strony umowy nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie elektrycznej, promieniowanie, skażenia lub nieprzewidziane przerwy produkcyjne spowodowane zdarzeniami losowymi lub wynikającymi z wprowadzenia dodatkowych ogólnokrajowych nakazów w drodze przepisów (m.in. ustaw, rozporządzeń, decyzji, nakazów, itp.) nakładających obowiązek zaprzestania działalności Wykonawcy na określony czas. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w niniejszym ustępie terminy wykonania zastrzeżone w umowie mogą ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do prawidłowego ukończenia przedmiotu umowy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, po przedłożeniu przez Wykonawcę stosownych dokumentów potwierdzających wystąpienie powyższych zdarzeń. f) zapłata wynagrodzenia – w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy możliwa jest zmiana warunków zapłaty wynagrodzenia, a w tym między innymi: sposobu, formy i terminu płatności.g) nadzór nad wykonawstwem – zmiany osób wyznaczonych do nadzorowania realizacji umowy ze strony Zamawiającego i Wykonawcy są dopuszczalne pod warunkiem posiadania przez te osoby wymaganych kwalifikacji – nie wymaga spisania aneksu. h) zmiana, wprowadzenie lub rezygnacja z Podwykonawcy – za pisemną zgodą Zamawiającego, pod warunkiem spełnienia wymagań określonych w SWZ.i) zmiana w obowiązujących przepisach - zmiana stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania, co do sposobu realizacji jakiegokolwiek tematu ujętego przedmiotem zamówienia.j) Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów, producenta oferowanego produktu, w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, w szczególności z powodu wycofania z produkcji określonego sprzętu lub produktu, niedostępności produktu na rynku lub z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z zastrzeżeniem że zmieniony produkt będzie miał cechy, właściwości równoważne tzn. spełniał wymagania techniczne, funkcjonalne oraz jakościowe, nie gorsze niż produkt oferowany – zmiana nie wymaga spisania aneksu. k) inne zmiany, zgodnie z art. 455 ustawy Pzp.
2021-02-18 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa produktu leczniczego Iohexolum
- Świadczenie usług w zakresie objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/32 TP/2024
- Dostawa respiratora transportowego
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.; Nr sprawy DZP/36 TP/2024.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027 nr 2.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.