Og³oszenie z dnia 2021-02-18
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00008654/01 - Og³oszenie z dnia 2021-02-18
- 2021/BZP 00013084/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-04
- 2021/BZP 00045369/01 - Wynik z dnia 2021-05-04
Og³oszenie nr 2021/BZP 00008654 z dnia 2021-02-18 |
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W BIA£YMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293829
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Curie-Sk³odowskiej 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7444 70 02
1.5.8.) Numer faksu: 85 744 71 33
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rckik.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
SP ZOZ
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa energii elektrycznej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7d3fce51-7109-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00008654
2.6.) Wersja og³oszenia: 02
2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00002541/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Dostawa energii elektrycznej.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://www.rckik.bialystok.pl/Biddings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja elektroniczna miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu nastêpuj±cych ¶rodków:1) miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,2) Elektronicznej Skrzynki Podawczej Zamawiaj±cego: /RCKiK_Bialystok/SkrytkaESP, znajduj±cej siê na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal,3) poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.bialystok.pl.2. Ofertê nale¿y przes³aæ na Elektroniczn± Skrzynkê Podawcz± Zamawiaj±cego wskazan± w pkt 1.2). Wykonawca, aby zaszyfrowaæ plik, musi na stronie https://miniPortal.uzp.gov.pl odnale¼æ postêpowanie, w którym chce z³o¿yæ ofertê. Po wej¶ciu w jego szczegó³y odnajdzie przycisk umo¿liwiaj±cy szyfrowanie. System miniPortal automatycznie zapamiêtuje, w którym postêpowaniu Wykonawca zaszyfrowa³ ofertê. Tak przygotowany plik nale¿y przes³aæ przez Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku. Szczegó³owa instrukcja znajduje siê na stronie Urzêdu Zamówieñ Publicznych.https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.2. Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci w zakresie sk³adanie o¶wiadczeñ, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. 3. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@rckik.bialystok.pl. 4. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415).5. Formularz oferty i pozosta³e dokumenty okre¶lone w Sekcji V pkt 5.11) sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz przesy³a za pomoc± systemu miniPortal i platformy ePUAP.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): POSTANOWIENIA DOTYCZ¡CE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH (ART. 13 RODO) 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) /Dz.Urz.UE L119/1 z dnia 04.05.2016 r., str. 1/, dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1.1 administratorem danych osobowych jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku, ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23, 15-950 Bia³ystok; 1.2 kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bia³ymstoku - iod@rckik.bialystok.pl, tel. 85 745 63 23; 1.3 dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego realizowanym w trybie przetargu nieograniczonego; 1.4 odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.); 1.5 dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza okres 4 lat, czas przechowywania protoko³u postêpowania wraz z za³±cznikami obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego; 1.6 obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 1.7 w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;1.8 ka¿dy Wykonawca posiada: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; 1.9 Wykonawcy nie przys³uguje: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP-1/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej czynnej do siedziby RCKiK w Bia³ymstoku, tj. budynku po³o¿onego przy ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23. 2. Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 12 miesiêcy wynosi 480 000 kWh, przy czym jest to warto¶æ szacunkowa i mo¿e ulec zmianie. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w Za³±czniku nr 1 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 0 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najwy¿sz± liczbê punktów, tj. 100 pkt w kryterium „Cena” otrzyma oferta zawieraj±ca najni¿sz± cenê brutto, a ka¿da nastêpna oferta odpowiednio mniejsz± liczbê punktów (z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku) obliczon± wed³ug nastêpuj±cego wzoru: Najni¿sza zaoferowana w ofercie cena brutto Liczba punktów badanej oferty = -------------------------------------------- x 100% x 100 Cena brutto badanej oferty
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Najwy¿sz± liczbê punktów, tj. 100 pkt w kryterium „Cena” otrzyma oferta zawieraj±ca najni¿sz± cenê brutto, a ka¿da nastêpna oferta odpowiednio mniejsz± liczbê punktów (z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku) obliczon± wed³ug nastêpuj±cego wzoru: Najni¿sza zaoferowana w ofercie cena brutto Liczba punktów badanej oferty = -------------------------------------------- x 100% x 100 Cena brutto badanej oferty4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej czynnej do budynku mro¼ni niskotemperaturowej po³o¿onego w Bia³ymstoku przy ul. M. Sk³odowskiej-Curie 23. 2. Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 12 miesiêcy wynosi 122 000 kWh, przy czym jest to warto¶æ szacunkowa i mo¿e ulec zmianie. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w Za³±czniku nr 1 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 0 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najwy¿sz± liczbê punktów, tj. 100 pkt w kryterium „Cena” otrzyma oferta zawieraj±ca najni¿sz± cenê brutto, a ka¿da nastêpna oferta odpowiednio mniejsz± liczbê punktów (z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku) obliczon± wed³ug nastêpuj±cego wzoru: Najni¿sza zaoferowana w ofercie cena brutto Liczba punktów badanej oferty = -------------------------------------------- x 100% x 100 Cena brutto badanej oferty
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Najwy¿sz± liczbê punktów, tj. 100 pkt w kryterium „Cena” otrzyma oferta zawieraj±ca najni¿sz± cenê brutto, a ka¿da nastêpna oferta odpowiednio mniejsz± liczbê punktów (z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku) obliczon± wed³ug nastêpuj±cego wzoru: Najni¿sza zaoferowana w ofercie cena brutto Liczba punktów badanej oferty = -------------------------------------------- x 100% x 100 Cena brutto badanej oferty4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej czynnej do budynku Terenowego Oddzia³u RCKiK w Bielsku Podlaskim po³o¿onego przy ul. Kleszczelowskiej 1c. 2. Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 12 miesiêcy wynosi 55 000 kWh, przy czym jest to warto¶æ szacunkowa i mo¿e ulec zmianie. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w Za³±czniku nr 1 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 0 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najwy¿sz± liczbê punktów, tj. 100 pkt w kryterium „Cena” otrzyma oferta zawieraj±ca najni¿sz± cenê brutto, a ka¿da nastêpna oferta odpowiednio mniejsz± liczbê punktów (z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku) obliczon± wed³ug nastêpuj±cego wzoru: Najni¿sza zaoferowana w ofercie cena brutto Liczba punktów badanej oferty = -------------------------------------------- x 100% x 100 Cena brutto badanej oferty
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Najwy¿sz± liczbê punktów, tj. 100 pkt w kryterium „Cena” otrzyma oferta zawieraj±ca najni¿sz± cenê brutto, a ka¿da nastêpna oferta odpowiednio mniejsz± liczbê punktów (z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku) obliczon± wed³ug nastêpuj±cego wzoru: Najni¿sza zaoferowana w ofercie cena brutto Liczba punktów badanej oferty = -------------------------------------------- x 100% x 100 Cena brutto badanej oferty4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej czynnej do budynku Terenowego Oddzia³u RCKiK w Suwa³kach po³o¿onego przy ul. Szpitalnej 60. 2. Prognozowany pobór energii elektrycznej w okresie 12 miesiêcy wynosi 50 000 kWh, przy czym jest to warto¶æ szacunkowa i mo¿e ulec zmianie. 3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w Za³±czniku nr 1 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 0 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, s³oneczna i j±drowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najwy¿sz± liczbê punktów, tj. 100 pkt w kryterium „Cena” otrzyma oferta zawieraj±ca najni¿sz± cenê brutto, a ka¿da nastêpna oferta odpowiednio mniejsz± liczbê punktów (z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku) obliczon± wed³ug nastêpuj±cego wzoru: Najni¿sza zaoferowana w ofercie cena brutto Liczba punktów badanej oferty = -------------------------------------------- x 100% x 100 Cena brutto badanej oferty
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Najwy¿sz± liczbê punktów, tj. 100 pkt w kryterium „Cena” otrzyma oferta zawieraj±ca najni¿sz± cenê brutto, a ka¿da nastêpna oferta odpowiednio mniejsz± liczbê punktów (z dok³adno¶ci± do drugiego miejsca po przecinku) obliczon± wed³ug nastêpuj±cego wzoru: Najni¿sza zaoferowana w ofercie cena brutto Liczba punktów badanej oferty = -------------------------------------------- x 100% x 100 Cena brutto badanej oferty4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e posiada aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn±, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dn. 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 833 i 1378).5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej - aktualnej koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu energi± elektryczn±, wydanej przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Ofertê stanowi wype³niony Formularz oferty, sporz±dzony zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 2 do SWZ. 2. Wykonawca wraz z ofert± z³o¿y: 2.1 O¶wiadczenie dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do SWZ. 2.2 O¶wiadczenie dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 4 do SWZ. 2.3 Pe³nomocnictwo okre¶laj±ce zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba ¿e Wykonawca dzia³a osobi¶cie (je¿eli dotyczy). 2.4 Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (je¿eli dotyczy). 2.5 O¶wiadczenie dotycz±ce tajemnicy przedsiêbiorstwa – sporz±dzone zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 5 do SWZ (je¿eli dotyczy). 2.6 Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, z których wynika, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, chyba ¿e Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a Wykonawca w Formularzu oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z form± reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upowa¿nionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia do oferty odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, przy czym je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie nie wynika z ww. dokumentów, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. 2.7 O¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonuj± poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentowania poszczególnych Wykonawców i w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej notarialnie musi znajdowaæ siê w ofercie wspólnej Wykonawców. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o udzielenie zamówienia publicznego: 2.1 ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp – o¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców; 2.2 o¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców; 2.3 Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonuj± poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp); 2.4 na wezwanie Zamawiaj±cego: 1) o¶wiadczenie, o którym mowa w Sekcji V pkt 5.6), sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie; 2) dokument, o którym mowa w Sekcji V pkt 5.7) sk³ada Wykonawca, który posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawê, do której realizacji te uprawnienia s± wymagane. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia solidarnie odpowiadaj± za realizacjê umowy. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie w ofercie podaj± adres do korespondencji i kontakt telefoniczny w³a¶ciwy dla pe³nomocnika tych Wykonawców. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczno¶ci wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp oraz w ni¿ej przedstawionym zakresie: 1) mocy przy³±czeniowej i/lub mocy umownej i/lub grupy taryfowej – zmiana ta mo¿e byæ zwi±zana ze zmian± potrzeb Zamawiaj±cego pod warunkiem, ¿e przedmiot umowy bêdzie spe³nia³ wszelkie wymagania jako¶ciowe i prawne okre¶lone przez Zamawiaj±cego w Specyfikacji Warunków Zamówienia; 2) zmiany cen – w nastêpuj±cych przypadkach: a) zmiany wynikaj±cej ze zmiany w prawie w³a¶ciwym dla podatków i ce³ oraz akcyzy, które podwy¿sz± lub obni¿± cenê przedmiotu zamówienia, co w zale¿no¶ci od rodzaju zmian jakie bêd± mia³y miejsce, bêdzie skutkowa³o obni¿eniem lub podwy¿szeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia, b) zmiany na korzy¶æ Zamawiaj±cego na skutek udzielonych upustów, rabatów, promocji, zmiany taryfy, obni¿enia cen rynkowych; 3) zmiany danych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy). 2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany w przypadku: 1) zmiany w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±cych wp³yw na przedmiot i warunki umowy oraz zmiany sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiaj±cego skutkuj±cej brakiem mo¿liwo¶ci realizacji przedmiotu umowy, 2) powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci bêd±cych „si³± wy¿sz±” skutkuj±cych brakiem mo¿liwo¶ci realizacji przedmiotu umowy lub gro¿±cych ra¿±c± strat±, których Strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy. Jako „si³ê wy¿sz±” rozumie siê wydarzenia i okoliczno¶ci nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezale¿ne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy, 3) powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci nie bêd±cych „si³± wy¿sz±”, gro¿±cych ra¿±c± strat±, których Strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy. 3. Wy¿ej wymienione zmiany mog± byæ dokonane na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy i za zgod± obu Stron, w formie aneksu, wprowadzone do umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-10 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-10 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-08
2021-02-18 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Najem urz±dzeñ wielofunkcyjnych
- Aktualizacja dokumentacji projektowej modernizacji budynku przy ul. J. K. Branickiego 3 na potrzeby Domu Kultury "¦ródmie¶cie" wraz z pe³nieniem nadzoru autorskiego
- Zakup sprzêtu medycznego do Poradni Ginekologiczno-Po³o¿niczej oraz na SOR Ginekologiczno-Po³o¿niczy
- Dostawa sprzêtu komputerowego, urz±dzeñ drukuj±cych oraz pozosta³ych urz±dzeñ wyposa¿enia stanowisk roboczych.
- Wykonanie przebudowy nawierzchni ulic w Bia³ymstoku w formule "zaprojektuj i buduj"Czê¶æ I - ul. Ge. J.Hallera Czê¶æ II -skrzy¿owanie ulic: Ks. J. Popie³uszki, Hetmañskiej i Gen. A. E.F.,,Nila"
- Przesy³anie obrazu z kamer monitoringu wizyjnego na terenie miasta Bia³egostoku do centrum monitoringu
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla Archiwum Pañstwowego w Zielonej Górze
- Dostawa wraz z dystrybucj± energii elektrycznej
- Monta¿ instalacji fotowoltaicznych na terenie gminy Gródek
- Wzmocnienie potencja³u gmin Zwi±zku Gmin Gór ¦wiêtokrzyskich w zakresie infrastruktury drogowej, wodno-kanalizacyjnej, rekreacyjno-sportowej
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby siedziby Starostwa Powiatowego w Przasnyszu
- Dystrybucja i dostawa energii cieplnej do budynku Wojewódzkiego Zespo³u Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej, ul. Dobrzyñska 21/23, 50-403 Wroc³aw
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.