eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KsiężpolPrzeprowadzenie szkoleń, kursów oraz zajęć dla placówek oświatowych Gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 "Włączająca wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń, kursów oraz zajęć dla placówek oświatowych Gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 „Włączająca wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KSIĘŻPOL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Biłgorajska 12

1.5.2.) Miejscowość: Księżpol

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-415

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846877419

1.5.8.) Numer faksu: 846877432

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ksiezpol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugksiezpol.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.ksiezpol.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie szkoleń, kursów oraz zajęć dla placówek oświatowych Gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 „Włączająca wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5ea7191-490e-4b44-a121-c53e1475caca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084430/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Przeprowadzenie szkoleń, kursów oraz zajęć dla placówek oświatowych Gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 „Włączająca wysokiej jakości edukacji na terenie Gminy Księżpol”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

3. Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane jest ze środków programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 oraz ze środków budżetu gminy Księżpol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 „Włączająca wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00587753

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.271.1.15.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 25484,47

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dydaktycznych dla placówek oświatowych Gminy Księżpol w ramach realizowanego projektu pn. „Włączająca, wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol” współfinansowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Zamówienie zostało podzielone na pięć części w ramach jednego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego w następującym zakresie:
• Część 1 – Szkolenie z tematyki TUS – Trening Umiejętności Społecznych.
• Część 2 – Kurs szkolny doradca zawodowy.
• Część 3 – Kurs grafiki komputerowej.
• Część 4 – Szkolenie w zakresie robotyki w edukacji.
• Część 5 – Zajęcia dla dzieci z robotyki edukacyjnej.
Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej wybranej części lub dla wszystkich części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części, którą można udzielić jednemu Wykonawcy. Maksymalna ilość części, którą można udzielić jednemu wykonawcy – pięć części.
1) Część 1 – Szkolenie z tematyki TUS – Trening Umiejętności

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 10423,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dydaktycznych dla placówek oświatowych Gminy Księżpol w ramach realizowanego projektu pn. „Włączająca, wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol” współfinansowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Zamówienie zostało podzielone na pięć części w ramach jednego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego w następującym zakresie:
• Część 1 – Szkolenie z tematyki TUS – Trening Umiejętności Społecznych.
• Część 2 – Kurs szkolny doradca zawodowy.
• Część 3 – Kurs grafiki komputerowej.
• Część 4 – Szkolenie w zakresie robotyki w edukacji.
• Część 5 – Zajęcia dla dzieci z robotyki edukacyjnej.
Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej wybranej części lub dla wszystkich części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części, którą można udzielić jednemu Wykonawcy. Maksymalna ilość części, którą można udzielić jednemu wykonawcy – pięć części.
1) Część 2 – Kurs szkolny doradca zawodowy:
a) Przeprowadzen

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 3804,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dydaktycznych dla placówek oświatowych Gminy Księżpol w ramach realizowanego projektu pn. „Włączająca, wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol” współfinansowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Zamówienie zostało podzielone na pięć części w ramach jednego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego w następującym zakresie:
• Część 1 – Szkolenie z tematyki TUS – Trening Umiejętności Społecznych.
• Część 2 – Kurs szkolny doradca zawodowy.
• Część 3 – Kurs grafiki komputerowej.
• Część 4 – Szkolenie w zakresie robotyki w edukacji.
• Część 5 – Zajęcia dla dzieci z robotyki edukacyjnej.
Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej wybranej części lub dla wszystkich części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części, którą można udzielić jednemu Wykonawcy. Maksymalna ilość części, którą można udzielić jednemu wykonawcy – pięć części.
1) Część 3 – Kurs grafiki komputerowej:
a) Kurs dla Szkoły P

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 320,75 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń oraz kursów dydaktycznych dla placówek oświatowych Gminy Księżpol w ramach realizowanego projektu pn. „Włączająca, wysokiej jakości edukacja na terenie Gminy Księżpol” współfinansowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027. Zamówienie zostało podzielone na pięć części w ramach jednego postępowania o udzielnie zamówienia publicznego w następującym zakresie:
• Część 1 – Szkolenie z tematyki TUS – Trening Umiejętności Społecznych.
• Część 2 – Kurs szkolny doradca zawodowy.
• Część 3 – Kurs grafiki komputerowej.
• Część 4 – Szkolenie w zakresie robotyki w edukacji.
• Część 5 – Zajęcia dla dzieci z robotyki edukacyjnej.
Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej wybranej części lub dla wszystkich części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części, którą można udzielić jednemu Wykonawcy. Maksymalna ilość części, którą można udzielić jednemu wykonawcy – pięć części.
1) Część 4 – Kurs w zakresie robotyki w edukacji;
a) Kurs dl

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 3414,64 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 5 – Przeprowadzenie zajęć dla dzieci z robotyki edukacyjnej:
a) Zajęcia z robotyki dla Szkoły Podstawowej im. Zofii Krawieckiej w Majdanie Starym:
• Zajęcia dla 4 grup, 1 grupa liczyć będzie 12 uczniów, będą to uczniowie w wieku od 7 do 14 lat. W pojedynczej grupie będą uczniowie w podobnym wieku (7-10 lat; 9-12 lat; 11-13 lat; 11-15 lat), na zbliżonym poziomie wiedzy.
• Liczba zajęć w ramach całego projektu wynosi 128 zajęć po 45minut, tj. po 32 zajęcia dla każdej grupy uczniów. Jedne zajęcia wynoszą 45 minut.
• W ramach zajęć usługodawca zewnętrzny udostępni własny, profesjonalny sprzęt oraz wykwalifikowaną kadrę.
b) Wymagania do kadry prowadzącej zajęcia z robotyki:
• osoba, osoby prowadzące zajęcia z uczniami muszą posiadać dokumenty pozwalające prowadzić zajęcia z robotyki, tj ukończyła studia pierwszego stopnia , studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie na kierunku informatyka, informatyka z robotyką , robotyka, automatyka i robotyka lub na kierunku, którego efekty uczenia si

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 4044,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3780,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5396,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3780,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Świętokrzyska Akademia Nauki prowadzona przez Factory Talent Piotr Nowaczek,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641244006

7.3.3) Ulica: aleja Niepodległości

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3780,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5950,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-CONSULT Karol Kępka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882125320

7.3.3) Ulica: Lęborska

7.3.4) Miejscowość: Gościcino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-241

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-CONSULT Karol Kępka,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882125320

7.3.3) Ulica: Lęborska

7.3.4) Miejscowość: Gościcino

7.3.5) Kod pocztowy: 84-241

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca uchyla się od podpisania umowy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28600,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.