eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa 30% mieszanki piasku z solą



Ogłoszenie z dnia 2021-02-19


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00008744 z dnia 2021-02-19

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 30% mieszanki piasku z solą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWA SŁUŻBA DROGOWA W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510866733

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cementowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-429

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 535 66 30

1.5.8.) Numer faksu: 89 535 66 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: psd@powiat-olsztynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psd.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/psd_olsztyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność wspomagająca transport lądowy, pozostała

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 30% mieszanki piasku z solą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6106afc-6ac6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008744

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002362/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 dostawa materiałów do utrzymania dróg w postaci mieszanki piasku z solą, z podziałem na zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006199/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 80548,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (w miarę potrzeb Zamawiającego) dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg powiatowych w postaci 30 % mieszanki piasku o uziarnieniu 2mm, spełniającego wymagania normy PN-EN13242+A1:2010 lub równoważne z solą spełniającą wymagania normy PN-86/C-84081/02 lub równoważne, w łącznej ilości do 598 ton. Zamawiający wymaga, aby zawartość soli w dostarczonej mieszance nie była mniejsza niż 30 %.1.1. Zamówienie obejmuje dostawę mieszanki wraz z jej rozładunkiem w miejscach zlokalizowanych na:a) placu składowym w Olsztynku, przy ulicy Jagiełły 32,11-015 Olsztynek, w ilości do 182 ton;b) placu składowym w Mątkach 14, 11-042 Mątki, w ilości do 78 ton;c) placu składowym w Sętalu 66,11-001 Dywity, w łącznej ilości do 234 ton;c) placu składowym w Warpunach 32,11-731 Sorkwity, w ilości do 104 ton;1.2 Mieszanka piasku z solą dostarczana będzie każdorazowo (w ilości min. 25 Mg jednorazowo) na pisemne zgłoszenie Zamawiającego. Wykonawca dostarczy zamówioną partię mieszanki w terminie przez siebie wskazanym w ofercie, nie dłuższym jednak niż 5 dni, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211100-4 - Piasek naturalny

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34927100-2 - Sól drogowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 09.02.2021 Zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1) na dostawę 30% mieszanki soli z piaskiem, publikując ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych i udostępniając dokumenty zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania. W terminie wyznaczonym na składanie ofert, tj. do dnia 17.02.2021 do godz. 12:00 w prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

2021-02-19 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.