eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźKonserwacja i utrzymanie urządzeń transportu bliskiego wraz z całodobowym pogotowiem dźwigowym oraz uwalnianiem osób w budynkach kompleksu "EC1 Łódź - Miasto Kultury" w Łodzi w roku 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i utrzymanie urządzeń transportu bliskiego wraz z całodobowym pogotowiem dźwigowym oraz uwalnianiem osób w budynkach kompleksu „EC1 Łódź - Miasto Kultury”
w Łodzi w roku 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: „EC1 Łódź – Miasto Kultury” w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100522238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Targowa 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-022

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ec1lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1038925

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i utrzymanie urządzeń transportu bliskiego wraz z całodobowym pogotowiem dźwigowym oraz uwalnianiem osób w budynkach kompleksu „EC1 Łódź - Miasto Kultury”
w Łodzi w roku 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee764784-1c44-485a-9893-2a8ca558524b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008758

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00086658/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Przeglądy, konserwacja i naprawa urządzeń dźwigowych (wind)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasad. faktyczne: przedmiot zamówienia (dalej "zam." jest tożsamy z zam. podstawowym nr 626/WEI/TP/2023, przewidzianym w dokumentacji tego zamówienia jako element strategii zapewnienia ciągłości usług konserwacyjnych i serwisowych w kompleksie budynków EC1. Wykonawca spełnia wszystkie wymagania techniczne i organizacyjne określone w SWZ oraz umowie podstawowej, a jego doświadczenie wynika z wcześniejszej realizacji tych usług. Przedmiot zam. powtórzeniowego odpowiada w pełni wymaganiom zam. podstawowego, zarówno pod względem technicznym, jak i organizacyjnym.
Uzasad. prawne: spełniono przesłanki art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamówienie podstawowe nr 626/WEI/TP/2023 udzielono zgodnie z przepisami Pzp, w trybie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, przewidując możliwość powtórzenia podobnych usług. Przedmiot zam. jego zakres oraz warunki realizacji zostały określone w dokumentacji zam. podstawowego, a wartość zam.powtórzeniowego została uwzględniona w wartości szacunkowej zam.podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1271/WEI/WR/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług mających na celu zapewnienie prawidłowego stanu technicznego urządzeń transportu bliskiego (dalej „UTB”) tj. :
1) konserwację i przeglądy techniczne, zgodnie z zaleceniami producenta UTB oraz inne czynności wynikające z bieżącej eksploatacji, konieczne dla zapewnienia nieprzerwanego, bezpiecznego
i bezawaryjnego działania UTB w budynkach kompleksu „EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi;
2) świadczenie usługi całodobowego pogotowia technicznego, obejmującego utrzymywanie stałych modułów komunikacyjnych w ramach całodobowego centrum zgłoszeniowego;
3) uwalnianie osób, uwięzionych w kabinie dźwigu, na każde zgłoszenie przekazane do centrum zgłoszeniowego lub dokonane w każdy inny sposób w okresie obowiązywania umowy. Maksymalna ilość zgłoszeń objęta zamówieniem wynosi 25.
2. Szczegółowy opis czynności wchodzących w skład przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonywania przedmiotu zamówienia, a także opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zamówienia (OPZ) wraz z załącznikami ;
2) projektowane postanowienia umowy (PPU) .

4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Technivcontroll s.c. Sebastian Chorążak

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Technivcontroll s.c. Dariusz Chorążak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262651305

7.3.3) Ulica: ul. Pawia 19 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87342,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.