eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KościanZimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Kościańskiego w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Kościańskiego w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH,KOŚCIAN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411111810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gostyńska 38

1.5.2.) Miejscowość: Kościan

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655127418

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.buchert@zdp.koscian.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.koscian.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdp.biuletyn.eu/index.php/zamowienia-publiczne/ https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Kościańskiego w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f7ad8f3-5292-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00008760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003258/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Kościańskiego w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00294185/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP.262.05.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Kościańskiego w 2022 roku.
Dokładny zakres robót określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna , wykaz tras do posypywania i odśnieżania.
Zimowe utrzymanie nie obejmuje dróg w granicach miasta Śmigla , ul. Kościańskiej ( od Placu Wojska Polskiego do drogi krajowej nr 5) oraz ul. Leszczyńskiej ( od ul. Mickiewicza do drogi krajowej nr 5) .
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nie obejmuje dróg w granicach miasta Krzywiń i miasta Kościan.
Uwagi:
- zadanie nr 1 : posypywanie dróg wg wykazów tras przejazdu piaskarek
( piaskarki i nośniki wykonawcy);
Każdorazowo drogę przejazdu piaskarek i pługów wskazuje Dyrektor ZDP lub osoba koordynująca akcję zimową.
Pozostałe drogi powiatowe na terenie posypywania piaskarek – gołoledź zwalczana po wydaniu decyzji osoby koordynującej wg potrzeb w terenie.
Pozostałe drogi powiatowe na terenie pracy pługów – odśnieżane po wydaniu decyzji osoby koordynującej wg potrzeb w terenie.
Prace należy wykonać zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną – załącznikiem do SWZ.
Wykonawca we własnym zakresie, przed złożeniem oferty, zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej dróg powiatowych na których będzie prowadzone zimowe utrzymanie dróg.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w zakresie wykonawstwa robót w pasie drogowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 315402,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie Powiatu Kościańskiego w 2022 roku.
Dokładny zakres robót określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna , wykaz tras do posypywania i odśnieżania.
Zimowe utrzymanie nie obejmuje dróg w granicach miasta Śmigla , ul. Kościańskiej ( od Placu Wojska Polskiego do drogi krajowej nr 5) oraz ul. Leszczyńskiej ( od ul. Mickiewicza do drogi krajowej nr 5) .
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych nie obejmuje dróg w granicach miasta Krzywiń i miasta Kościan.
zadanie nr 2: odśnieżanie dróg wg wykazów tras przejazdu pługów ( pługi i nośniki wykonawcy);
Każdorazowo drogę przejazdu piaskarek i pługów wskazuje Dyrektor ZDP lub osoba koordynująca akcję zimową.
Pozostałe drogi powiatowe na terenie posypywania piaskarek – gołoledź zwalczana po wydaniu decyzji osoby koordynującej wg potrzeb w terenie.
Pozostałe drogi powiatowe na terenie pracy pługów – odśnieżane po wydaniu decyzji osoby koordynującej wg potrzeb w terenie.
Prace należy wykonać zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną – załącznikiem do SWZ.
Wykonawca we własnym zakresie, przed złożeniem oferty, zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej dróg powiatowych na których będzie prowadzone zimowe utrzymanie dróg.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w zakresie wykonawstwa robót w pasie drogowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 130248,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Transportowa KRYS-TRANS Krystian Dembny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300177278

7.3.4) Miejscowość: Krzan

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 315402,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.