Ogłoszenie z dnia 2021-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00001289/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-18
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00008829 z dnia 2021-02-19 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług napraw i konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250
1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług napraw i konserwacji instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77681e4e-5980-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008829
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001086/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Wykonanie usług konserwacji i napraw instalacji wod.kan, centralnego ogrzewania, gazowych w budynkach komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00001289/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 511391,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 454152,20 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług konserwacji i usuwania awarii instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowej:- w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia, zarządzanych przez Inowrocławską Gospodarkę Komunalną i Mieszkaniową sp. z o.o. w Inowrocławiu, dalej zwaną Zarządcą;- w budynkach administracyjnych Urzędu Miasta Inowrocławia (al. Ratuszowa 36, al. Ratuszowa 33-35, ul. Sienkiewicza 1, ul. Narutowicza 60).Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50800000-3 różne usługi w zakresie napraw i konserwacji.Wykaz budynków komunalnych objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 1a do SWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby nieruchomości komunalnych objętych przedmiotem zamówienia, rozliczenie usług będących przedmiotem zamówienia w dodatkowych budynkach będzie się odbywać według stawek jednostkowych określonych w ofercie wykonawcy.2. Zakres przedmiotu zamówienia:1) konserwacja i usuwanie awarii instalacji wodno - kanalizacyjnych:a) konserwacja instalacji i urządzeń wodociągowych w pomieszczeniach wspólnego użytku polegająca na usuwaniu przecieków, wymianie uszczelek lub wymianie uszkodzonych zaworów czerpalnych lub przelotowych, wymianie odcinków rur w budynku, zabezpieczeniu instalacji przed zamarznięciem oraz dokonywanie odmrożeń instalacji, b) naprawa i wymiana armatury w pralniach i pomieszczeniach wspólnego użytkowania, w lokalach niezamieszkałych oraz naprawa zaworów na poziomach łącznie z wymianą głowic na zaworach odcinających poszczególne mieszkania lokatorskie,c) konserwacja polegająca na uszczelnieniu złącz, oczyszczaniu studzienek rewizyjnych, wpustów podwórzowych, udrażnianiu podejść odpływowych w pomieszczeniach ogólnego użytku,d) przeczyszczaniu pionów i poziomów kanalizacyjnych w budynkach wraz z usuwaniem osadów i szlamu,e) sprawdzanie drożności i wymiana kratek ściekowych w pralniach, przeczyszczanie przykanalika łącznie ze studzienką,f) ochrona elementów instalacji przed wpływami zewnętrznymi i atmosferycznymi w okresie zimowym,g) wymiana pokryw studni wraz z zabezpieczeniem( kradzież, dewastacja itp.),h) usuwanie wody i nieczystości z pomieszczeń piwnicznych,i) wymiana i montaż pomp w piwnicach,j) udrażnianie pionów deszczowych wraz z wymianą odcinka rury i rewizją;2) konserwacja i usuwanie awarii instalacji centralnego ogrzewania (c.o.) i ciepłej wody użytkowej (cwu):a) konserwacja instalacji i urządzeń centralnego ogrzewania polegająca na usuwaniu przecieków, malowaniu okresowym rur, wymianie uszkodzonych termometrów i manometrów, zainstalowanych na rozdzielaczach instalacji wewnętrznej, uzupełnianie uszkodzonej izolacji cieplnej przewodów pionowych i poziomych w pomieszczeniach,b) usuwanie awarii instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody: odpowietrzanie grzejników, wymiana kryzy dławiącej w połączeniach śrubunkowych lub kołnierzowych, wymiana pękniętego odcinka rury instalacji c. o. lub cwu, wymiana uszkodzonych zaworów na pionach oraz wymiana uszkodzonych zwykłych zaworów grzejnikowych,c) uzupełnianie wody w wewnętrznej instalacji c. o. w budynkach w sezonie grzewczym, w których znajdują się rozdzielnie cieplne,d) wymiana elementów stacji mieszkaniowych.3) konserwacja i usuwanie awarii instalacji gazowych:a) konserwacja instalacji gazowej polegająca na pomiarach szczelności zgłoszonych do sprawdzenia przez lokatorów lub gazownię, oraz uszczelnianiu instalacji w pojedynczych mieszkaniach nie wymagających uszczelnień na całym pionie, okresowym zabezpieczeniu przed korozją poprzez malowanie przewodów instalacji gazowej w pomieszczeniach wspólnego użytku, zabezpieczeniu pomieszczeń, kurków gazowych i szafek na kurkach gazowych,b) wymiana zaworów odcinających,c) wymiana podgrzewaczy gazowych, kuchni gazowych, grzejników koniecznych do wymiany w lokalach opróżnionych.4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 332404,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług konserwacji i usuwania awarii instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowej:- w budynkach komunalnych Miasta Inowrocławia, zarządzanych przez Inowrocławską Gospodarkę Komunalną i Mieszkaniową sp. z o.o. w Inowrocławiu, dalej zwaną Zarządcą;- w budynkach administracyjnych Urzędu Miasta Inowrocławia (al. Ratuszowa 36, al. Ratuszowa 33-35, ul. Sienkiewicza 1, ul. Narutowicza 60).Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 50800000-3 różne usługi w zakresie napraw i konserwacji.Wykaz budynków komunalnych objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik 1b do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby nieruchomości komunalnych objętych przedmiotem zamówienia, rozliczenie usług będących przedmiotem zamówienia w dodatkowych budynkach będzie się odbywać według stawek jednostkowych określonych w ofercie wykonawcy.2. Zakres przedmiotu zamówienia:1) konserwacja i usuwanie awarii instalacji wodno - kanalizacyjnych:a) konserwacja instalacji i urządzeń wodociągowych w pomieszczeniach wspólnego użytku polegająca na usuwaniu przecieków, wymianie uszczelek lub wymianie uszkodzonych zaworów czerpalnych lub przelotowych, wymianie odcinków rur w budynku, zabezpieczeniu instalacji przed zamarznięciem oraz dokonywanie odmrożeń instalacji, b) naprawa i wymiana armatury w pralniach i pomieszczeniach wspólnego użytkowania, w lokalach niezamieszkałych oraz naprawa zaworów na poziomach łącznie z wymianą głowic na zaworach odcinających poszczególne mieszkania lokatorskie,c) konserwacja polegająca na uszczelnieniu złącz, oczyszczaniu studzienek rewizyjnych, wpustów podwórzowych, udrażnianiu podejść odpływowych w pomieszczeniach ogólnego użytku,d) przeczyszczaniu pionów i poziomów kanalizacyjnych w budynkach wraz z usuwaniem osadów i szlamu,e) sprawdzanie drożności i wymiana kratek ściekowych w pralniach, przeczyszczanie przykanalika łącznie ze studzienką,f) ochrona elementów instalacji przed wpływami zewnętrznymi i atmosferycznymi w okresie zimowym,g) wymiana pokryw studni wraz z zabezpieczeniem( kradzież, dewastacja itp.),h) usuwanie wody i nieczystości z pomieszczeń piwnicznych,i) wymiana i montaż pomp w piwnicach,j) udrażnianie pionów deszczowych wraz z wymianą odcinka rury i rewizją;2) konserwacja i usuwanie awarii instalacji centralnego ogrzewania (c.o.) i ciepłej wody użytkowej (cwu):a) konserwacja instalacji i urządzeń centralnego ogrzewania polegająca na usuwaniu przecieków, malowaniu okresowym rur, wymianie uszkodzonych termometrów i manometrów, zainstalowanych na rozdzielaczach instalacji wewnętrznej, uzupełnianie uszkodzonej izolacji cieplnej przewodów pionowych i poziomych w pomieszczeniach,b) usuwanie awarii instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody: odpowietrzanie grzejników, wymiana kryzy dławiącej w połączeniach śrubunkowych lub kołnierzowych, wymiana pękniętego odcinka rury instalacji c. o. lub cwu, wymiana uszkodzonych zaworów na pionach oraz wymiana uszkodzonych zwykłych zaworów grzejnikowych,c) uzupełnianie wody w wewnętrznej instalacji c. o. w budynkach w sezonie grzewczym, w których znajdują się rozdzielnie cieplne,d) wymiana elementów stacji mieszkaniowych.3) konserwacja i usuwanie awarii instalacji gazowych:a) konserwacja instalacji gazowej polegająca na pomiarach szczelności zgłoszonych do sprawdzenia przez lokatorów lub gazownię, oraz uszczelnianiu instalacji w pojedynczych mieszkaniach nie wymagających uszczelnień na całym pionie, okresowym zabezpieczeniu przed korozją poprzez malowanie przewodów instalacji gazowej w pomieszczeniach wspólnego użytku, zabezpieczeniu pomieszczeń, kurków gazowych i szafek na kurkach gazowych,b) wymiana zaworów odcinających,c) wymiana podgrzewaczy gazowych, kuchni gazowych, grzejników koniecznych do wymiany w lokalach opróżnionych.4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 178987,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295931,64
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295931,64
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295931,64
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LABRET, Arkadiusz Okoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7830015767
7.3.3) Ulica: Latkowo 39
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295931,64
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158220,56
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158220,56
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158220,56
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LABRET, Arkadiusz Okoński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7830015767
7.3.3) Ulica: Latkowo 39
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-02-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158220,56
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
2021-02-19 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego w sezonie 2024/2025"
- Dostawa wraz z montażem paneli fotowoltaicznych pod nazwą "Budowa instalacji fotowoltaicznej dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu"
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych myszek ergonomicznych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu
- Zakup ultrasonografu wraz z wyposażeniem dla Poradni Urologicznej Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego i miejsc publicznych stanowiących własność Miasta Inowrocławia
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiornika magazynowego - II"
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w branży elektrycznej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu
- Obsługa podczyszczalni - stacji dezynfekcji zakaźnych ścieków szpitalnych
- Wykonanie wymiany złóż filtracyjnych w filtrach marki Technol MEDITERRAN znajdujących się w Kompleksie Termy Maltańskie w Poznaniu.
- Bieżące naprawy oraz remonty ogólnobudowlane w budynkach KZB Legionowo Spółka z o.o.
- Naprawa tomografu komputerowego Somatom Drive nr seryjny 105097 firmy Siemens.
- Konserwacja i dokonywanie prac naprawczych oraz usuwanie awarii w obiektach będących własnością m.st. Warszawy na terenie Dzielnicy Wilanów w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.