Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00616136/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych, olejów oraz auto-gazu dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika_dt@zdp.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10201101.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych, olejów oraz auto-gazu dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie na rok 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb7afbfe-569c-4dbd-b372-77f91969d339
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00616136
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.25.2024.MT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 570238,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1: „Dostawa paliw płynnych i olejów dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie na rok 2025”Zamówienie realizowane będzie w miarę potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty: 324.979,65 zł brutto w 2025 roku.
Wykonawca zapewni dostawę paliw ciekłych o parametrach jakościowych, odpowiadających co najmniej parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 26 czerwiec 2024 r. (Dz.U.2024.1018) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza tankowanie pojazdów paliwem w kanistry, tankowanie drobnego sprzętu będzie odbywało się w kanistry.
W okresie zimowym Wykonawca dokona dostawy zamawianego oleju napędowego przystosowanego do niskich temperatur.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09211100-2 - Oleje silnikowe
09211400-5 - Oleje do kół zębatych
09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów
09211650-2 - Płyny hamulcowe
4.5.5.) Wartość części: 339172,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 2: „Dostawa paliw płynnych i olejów dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu na rok 2025”Zamówienie realizowane będzie w miarę potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty: 212.302,00 zł brutto w 2025 roku.
Wykonawca zapewni dostawę paliw ciekłych o parametrach jakościowych, odpowiadających co najmniej parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 26 czerwiec 2024 r. (Dz.U.2024.1018) w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza tankowanie pojazdów paliwem w kanistry, tankowanie drobnego sprzętu będzie odbywało się w kanistry.
W okresie zimowym Wykonawca dokona dostawy zamawianego oleju napędowego przystosowanego do niskich temperatur.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09211100-2 - Oleje silnikowe
09211400-5 - Oleje do kół zębatych
09211600-7 - Oleje do użytku w układach hydraulicznych i do innych celów
09211650-2 - Płyny hamulcowe
4.5.5.) Wartość części: 228181,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 3: „Dostawa auto – gazu dla potrzeb Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie na rok 2025”Zamówienie realizowane będzie w miarę potrzeb Zamawiającego do wysokości nie przekraczającej kwoty: 2.730,00 zł brutto w 2025 roku.
Wykonawca zapewni dostawę auto - gazu o parametrach jakościowych, odpowiadających co najmniej parametrom określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021 r. (Dz.U. z 2024 r. Nr 744) w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
4.5.5.) Wartość części: 2885,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 437728,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 437728,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 437728,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żegluga Ostródzko – Elbląska Sp. z o.o. w Ostródzie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280582249
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 49
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŻEGLUGA OSTRÓDZKO-ELBLĄSKA SP. Z O.O. W OSTRÓDZIE
jakie przetargi wygrała firma
ŻEGLUGA OSTRÓDZKO-ELBLĄSKA SP. Z O.O. W OSTRÓDZIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 324979,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264358,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264358,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264358,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „DAMIR” Krystyna Błażewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510195003
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 17
7.3.4) Miejscowość: Morąg
7.3.5) Kod pocztowy: 14-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "DAMIR" KRYSTYNA BŁAŻEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "DAMIR" KRYSTYNA BŁAŻEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212302,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4205,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4205,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4205,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żegluga Ostródzko – Elbląska Sp. z o.o. w Ostródzie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280582249
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 49
7.3.4) Miejscowość: Ostróda
7.3.5) Kod pocztowy: 14-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŻEGLUGA OSTRÓDZKO-ELBLĄSKA SP. Z O.O. W OSTRÓDZIE
jakie przetargi wygrała firma
ŻEGLUGA OSTRÓDZKO-ELBLĄSKA SP. Z O.O. W OSTRÓDZIE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2730,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Dostawy do siedziby Zamawiającego w projekcie "Mechatroniczny Witos"
- REALIZACJA ZADAŃ POKONTROLNYCH KPP STRAŻY POŻARNEJ I POWIATOWEJ STACJI SANITARNO- EPIDEMIOLOGICZNEJ W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa paliw płynnych do pojazdów samochodowych, maszyn i urządzeń eksploatowanych przez Miasto i Gminę Działoszyn"
- Dostawa paliw na potrzeby bieżącej działalności Spółki Wodociągi i Kanalizacja sp. z o.o w Krapkowicach"
- "Sukcesywną dostawę paliw płynnych do pojazdów i maszyn Urzędu Miejskiego i jednostek organizacyjnych Gminy Goniądz".
- "Sukcesywna dostawa paliw silnikowych do pojazdów silnikowych i maszyn roboczych"
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Zakładu Doświadczalnego Oleśnica Mała 2025/2026
- "Zakup oleju napędowego (ON) oraz benzyny bezołowiowej (Pb 95)"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.