Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00558530/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-18
- 2023/BZP 00560413/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW MAN, ZABUDOWY ZAMIATAREK, POSYPYWAREK I PŁUGÓW ORAZ SZCZOTEK DO ZAMIATAREK ULICZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871528212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 47
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: (0-56) 45-04-210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzk.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.grudziadz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO POJAZDÓW MAN, ZABUDOWY ZAMIATAREK, POSYPYWAREK I PŁUGÓW ORAZ SZCZOTEK DO ZAMIATAREK ULICZNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-434391f2-9d9a-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008853
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00558530
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-MZK-2023-33-1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 276765,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę szczotek do zamiatarek ulicznych. 2. Szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 2A do SWZ.3. Zamawiający będzie kupował od Wykonawcy przedmiot umowy w zamówieniach cząstkowych w ilościach ustalonych przez Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówień cząstkowych w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Zamówienia Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy mailem. Zamawiający dopuszcza też możliwość składania zamówień przez portal internetowy Wykonawcy.
5. Miejscem wykonania przedmiotu umowy jest magazyn Zamawiającego, znajdujący się w Grudziądzu przy ulicy Składowej 21.
6. Dostawy cząstkowe, o których mowa powyżej realizowane będą od poniedziałku do piątku, chyba że Zamawiający wyraźnie wskaże w zamówieniu, inny dzień tygodnia, w którym ma być dokonana dostawa.
7. Do każdej partii dostawy Wykonawca dołączy dokument WZ wystawiony przez Wykonawcę.
8. Wszystkie koszty związane z transportem i dostawą ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34320000-6 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników
4.5.5.) Wartość części: 220974,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę części zamiennych do pojazdów MAN.2. Szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 2B do SWZ.
3. Zamawiający będzie kupował od Wykonawcy przedmiot umowy w zamówieniach cząstkowych w ilościach ustalonych przez Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówień cząstkowych w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Zamówienia Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy mailem. Zamawiający dopuszcza też możliwość składania zamówień przez portal internetowy Wykonawcy.
5. Miejscem wykonania przedmiotu umowy jest magazyn Zamawiającego, znajdujący się w Grudziądzu przy ulicy Składowej 21.
6. Dostawy cząstkowe, o których mowa powyżej realizowane będą od poniedziałku do piątku, chyba że Zamawiający wyraźnie wskaże w zamówieniu, inny dzień tygodnia, w którym ma być dokonana dostawa.
7. Do każdej partii dostawy Wykonawca dołączy dokument WZ wystawiony przez Wykonawcę.
8. Wszystkie koszty związane z transportem i dostawą ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34320000-6 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników
4.5.5.) Wartość części: 18047,83 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę części zamiennych do posypywarek i zamiatarek.2. Szczegółowy wykaz stanowi załącznik nr 2C do SWZ.
3. Zamawiający będzie kupował od Wykonawcy przedmiot umowy w zamówieniach cząstkowych w ilościach ustalonych przez Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówień cząstkowych w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia. Zamówienia Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy mailem. Zamawiający dopuszcza też możliwość składania zamówień przez portal internetowy Wykonawcy.
5. Miejscem wykonania przedmiotu umowy jest magazyn Zamawiającego, znajdujący się w Grudziądzu przy ulicy Składowej 21.
6. Dostawy cząstkowe, o których mowa powyżej realizowane będą od poniedziałku do piątku, chyba że Zamawiający wyraźnie wskaże w zamówieniu, inny dzień tygodnia, w którym ma być dokonana dostawa.
7. Do każdej partii dostawy Wykonawca dołączy dokument WZ wystawiony przez Wykonawcę.
8. Wszystkie koszty związane z transportem i dostawą ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34320000-6 - Mechaniczne części zapasowe, z wyłączeniem silników i części silników
4.5.5.) Wartość części: 37743,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. Termin składania ofert upłynął dnia 03.01.2024 r. o godz. 10:00:00. Do wyznaczonej godziny na stronie, na której prowadzone było postępowanie nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. Termin składania ofert upłynął dnia 03.01.2024 r. o godz. 10:00:00. Do wyznaczonej godziny na stronie, na której prowadzone było postępowanie nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta. Termin składania ofert upłynął dnia 03.01.2024 r. o godz. 10:00:00. Do wyznaczonej godziny na stronie, na której prowadzone było postępowanie nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wykonywanie usług badań lekarskich, konsultacji specjalistycznych oraz świadczeń ochrony pracy w ramach medycyny pracy w latach 2025-2026 (...) - sprawa nr 24/2025
- Remont instalacji parowej oraz spływu kondensatu dla remontu kuchni w budynku nr 94 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz- 25/2025
- Realizacja robót budowlanych, dostawa, montaż oraz wykonanie prac związanych z instalacją pomp ciepła-Etap I
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych drzew- 26/2025
- Remont bieżący dróg powiatowych masa bitumiczna na gorąco
więcej: przetargi w Grudziądzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.