eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągDostawa paliw płynnych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2025-01-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280562301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakusa 13-16

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.elblag.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b9249d3f-7825-42c2-8b7a-015ab7779f32

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9249d3f-7825-42c2-8b7a-015ab7779f32

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008915

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027746/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliw płynnych dlaa Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00618034

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NK.2501.5.2024.KD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa paliw płynnych zwanych dalej „paliwami” do pojazdów silnikowych i sprzętu Zamawiającego w łącznej ilości62400,00 litrów w tym:
1) oleju napędowego (ON) - 47500,00 litrów;
2) benzyny bezołowiowej95 –14800,00 litrów;
3) benzyny bezołowiowej 98 –100,00 litrów.
4) Przedmiot umowy wskazany w niniejszym ustępie zwany jest dalej zamówieniem podstawowym.
2. Łączna ilość paliwa wskazana w ust. 1 tj. 62400,00 litrów stanowi minimalną wielkość zakresu zamówienia z zastrzeżeniem ust. 9 oraz § 9 ust. 1 pkt 2).
3. Podane w ofercie Wykonawcy ceny jednostkowe i ilości paliwa z uwzględnieniem zaoferowanego rabatu stanowią podstawę do ustalenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. Ilość za kupionego paliwa wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego. Ilość paliwa określonego ust. 1 jest tylko i wyłącznie określeniem ilości, do której będzie realizowane zamówienie.
4. Zamawiający, zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zakupu większych ilości paliw w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego i posiadanych przez niego środków finansowych. Maksymalna łączna ilość paliw w zakresie prawa opcji określona zostaje na 13600,00 litrów w tym:
1) olej napędowy (ON) – 8500,00 litrów;
2) benzyny bezołowiowej95 – 4200,00 litrów;
3) benzyny bezołowiowej98 –900,00 litrów.
5. Jeżeli Zamawiający skorzysta z prawa opcji obowiązkiem umownym wykonawcy jest wykonanie świadczenia w zakresie objętym wykorzystanym prawem opcji na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.
6. Warunkiem rozpoczęcia realizacji prawa opcji, jest złożenie przez Zamawiającego, pisemnego oświadczenia woli pod rygorem nieważności, o skorzystaniu z tego prawa. Zamawiający składa wyżej wymienione oświadczenie woli przed wyczerpaniem środków lub łącznej ilości paliw przewidzianych w zamówieniu podstawowym. Skorzystanie Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
7. Zamawiający zastrzega, że nie jest zobowiązany do wykorzystania w całości ilości paliw wskazanych w ust. 4. Ilość zakupionego paliwa w ramach prawa opcji wynikać będzie z aktualnych potrzeb Zamawiającego.
8. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie prawa opcji, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
9. Zamawiający ma prawo do wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionych w ust. 1 i 4 rodzajów paliw, do wartości umowy.
10. Stacja/stacje paliw Wykonawcy muszą spełniać wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw zgodnie Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. z 2023 r., poz. 1707).
11. Dostarczane paliwa płynne muszą spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1018) oraz normy PN-EN 590 i PN EN 228. Wykonawca przedstawi na stacji paliw dokumenty i świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego.
12. Wykonawca zapewni dostawę paliw odpowiednich dla okresu letniego, przejściowego i zimowego.
13. Dostawa paliw będzie realizowana w systemie bezgotówkowym i na zasadzie doraźnych tankowań pojazdów i sprzętów Zamawiającego do zbiorników oraz tankowań do kanistrów Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy poprzez legalizowane przepływomierze przy wykorzystaniu kart elektronicznych – paliwowych kart identyfikacyjnych zabezpieczonych numerem PIN i wystawionych na nr rejestracyjny pojazdu, nr ewidencyjny (inwentarzowy) sprzętu lub na okaziciela (imię i nazwisko pracownika Zamawiającego).
14. Wykonawca zapewnia możliwość codziennego tankowania paliw przez Zamawiającego, co najmniej w godzinach 6.00 - 22.00.
15. Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunki zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 469720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mol Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831023182

7.3.3) Ulica: Ul. Grunwaldzka 50A

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-241

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-08 do 2025-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy zawiera kwotę zamówienia podstawowego tj. 385120,00 zł brutto oraz kwotę prawa opcji tj. 84600,00 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.