Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00549332/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice na zawody sportowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 9
1.5.2.) Miejscowość: Ryglice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146541019
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8608031.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice na zawody sportowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d31b239-99a0-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00008936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034692/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przewóz dzieci z terenu Gminy Ryglice na zawody sportowe (autobus do 20 osób 2800 km, autobus do 50 osób 700 km)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00549332
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 576779,76 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37949,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przewozie dzieci ze szkół prowadzonych przez Gminę Ryglice tj. ze:
1) Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Ryglicach, 33-160 Ryglice, ul. Tarnowska 25;
2) Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Joninach, 33-160 Ryglice, Joniny3;
3) Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Kowalowej, 33-161 Kowalowa 10;
4) Szkoły Podstawowej w Woli Lubeckiej, 33-162 Lubcza, Wola Lubecka 164;
5) Zespół Szkół im. Czesława Wojewody w Lubczy, 33-162 Lubcza 51;
6) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Zalasowej, 33-159 Zalasowa, ul. Karpacka 21;
na zawody sportowe, transportem drogowym (autobusem) do miejsca każdorazowo wskazanego przez gminnego organizatora sportu, postój na czas trwania zawodów oraz transport powrotny.
Zamówienie obejmuje dowóz i odwóz dzieci na zawody sportowe organizowane przez Gminnego Organizatora Sportu (Pana Marcina Chmiela nauczyciela Zespołu Szkół w Lubczy tel. 514 290 702 i Pana Jarosława Kawę nauczyciela Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Zalasowej tel. 666 137 700) w okresie 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 31 grudnia 2024 roku.
Liczba dzieci oraz trasy przewozu zostaną ustalone przez Gminnych Organizatorów Sportu i podane do wiadomości wykonawcy z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. Opiekę nad przewozem dzieci zapewniają nauczyciele szkół, które biorą udział w zawodach. Przewóz dzieci będzie się odbywał autobusami w zależności od ilości dzieci przewożonych. Godziny odjazdów należy uzgadniać z dyrektorami szkół.
Wymaga się aby oferent podał cenę za 1 km przewozu (dowozu i odwozu) autobusem do 20 osób oraz cenę za 1 km przewozu (dowozu i odwozu) autobusem do 50 osób. Wszystkie kilometry przewozowe do rozliczenia są liczone tylko jako przejazdy z dziećmi i bez dojazdu z bazy do miejsca rozpoczęcia dowozu lub odwozu oraz bez zjazdu do miejsca garażowania po zakończeniu przewozów.
Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia zamówienia podwykonawcom.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Ogólne warunki wykonywania zamówienia:
1) Przewozy wykonywane będą w miarę bieżących potrzeb, na zlecenie przekazane Wykonawcy e-mail lub telefonicznie przez gminnego organizatora sportu.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówionej usługi w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych t.j. choroby uczestników zawodów, odwołania zawodów przez organizatora oraz w przypadku wystąpienia siły wyższej rozumianej, jako nadzwyczajne okoliczności niezależne od Zamawiającego lub Wykonawcy, których nie można było przewidzieć, jak m.in.: wojna, stany wyjątkowe, strajki generalne, blokady, embargo, działania sił przyrody o charakterze klęsk żywiołowych jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, pożary, epidemie, pandemie itp., uniemożliwiającej realizację w części lub w całości przedmiotu umowy, przy czym skutki działania siły wyższej muszą mieć bezpośredni wpływ na realizację umowy, itp.. Informację o rezygnacji gminny organizator sportu przekaże Wykonawcy nie później niż 12 godzin przed planowanym świadczeniem usługi.
3) Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Pojazdy służące do przewozu dzieci muszą być oznakowane, ubezpieczone oraz spełniać wymogi niezbędne do dopuszczenia do ruchu drogowego.
4) Wykonawca obowiązany jest posiadać aktualne zezwolenie lub licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. 2022r., poz. 2201).
Przewóz dzieci będzie się odbywać środkami transportu przystosowanymi do przewozu osób (autobus) w pełni sprawnymi i posiadającym aktualne badania techniczne. Środek transportu, którym odbywać się będzie przewożenie dzieci powinien spełniać wszystkie wymogi określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1047) oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy. Wykonawca do przewozu dzieci do szkół i przedszkoli ma wykorzystywać pojazdy dopuszczone do ruchu w zakresie przewozów pasażerskich, odpowiednio oznakowane i posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW. Wykonawca, który będzie realizował przedmiot zamówienia będzie zobowiązany zabezpieczyć odpowiednią liczbę środków transportu z odpowiednią ilością miejsc siedzących dostosowaną do ilości przewożonych osób. Środek transportu musi spełniać odpowiedni standard przewozu, przez który należy rozumieć: brak oparów paliwa we wnętrzu pojazdu, czyste wnętrze, ilość osób przewożonych zgodną z określonymi normami technicznymi dla danego rodzaju pojazdu, pewną sprawność techniczną środka transportu. W okresach zimowych pojazd dowożący dzieci musi być ogrzewany, a na stopniach wejściowych do pojazdu nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie. Szczególną uwagę należy zwrócić podczas wchodzenia, schodzenia i przeprowadzania dzieci, w celu zapewnienia bezpieczeństwa. W okresie letnim pojazd dowożący dzieci powinien być klimatyzowany.
W przypadku awarii pojazdu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, tj. najpóźniej w ciągu 60 minut do podstawienia pojazdu zastępczego o równorzędnym standardzie.
5) Wykonawca zapewni wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach Prawo o ruchu drogowym.
6) Wykonawca odpowiada za sprawność techniczną pojazdów służących do wykonywania usług stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby pojazdy służące do wykonywania usługi spełniały wszystkie wymagania techniczne i bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7) Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za czas oczekiwania na zawodach.
Wykonawca jest zobowiązany do:
1) Podstawienia, zgodnie ze zleceniem pojazdu wraz z kierowcą przystosowanego do przewozu osób zgodnie z obowiązującymi przepisami o liczbie miejsc każdorazowo podanej w zamówieniu,
2) Telefonicznego informowania gminnego organizatora sportu o każdym opóźnieniu powyżej 15 minut w podstawieniu pojazdu.
Szczegółowe warunki zamówienia:
1) Wykonawca będzie świadczył usługę przy wykorzystaniu pojazdów (autobusów) spełniających wymagania dotyczące przewozu osób o liczbie miejsc:
a) do 20 osób,
b) do 50 osób.
2) Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia pasażerów i mienia od wszelkich szkód mogących powstać podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem.
3) Wykonawca musi zapewnić przewożonym osobom odpowiednie warunki bezpieczeństwa
i higieny, w szczególności: utrzymanie w czystości pojazdów, przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych i BHP.
4) Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy.
5) Przewidywana liczba kilometrów dowozów/odwozów na zawody sportowe w trakcie realizacji zamówienia:
a) Transport autobusem (do 20 miejsc siedzących) 2800 km
b) Transport autobusem (do 50 miejsc siedzących) 700 km
Zamawiający informuje, że jest to szacunkowa ilość kilometrów niezbędna do wyliczenia szacunkowej wartości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby kilometrów dowozów/odwozów dzieci na zawody sportowe. Wielkości te mogą ulec zmianie nie więcej jednak niż o 40%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo -Handlowe Marcinek Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8731082198
7.3.4) Miejscowość: Lubcza 151
7.3.5) Kod pocztowy: 33-162
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE Piotr Marcinek
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE Piotr Marcinek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2) Do upływu terminu składania ofert złożona została następująca oferta:
- oferta nr 1: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcinek Piotr 33-162 Lubcza, Lubcza 151; Cena jednostkowa brutto zawarta w ofercie za jeden kilometr przewozu (dowozu i odwozu) dzieci autobusem do 20 osób: 9 zł, Cena jednostkowa brutto zawarta w ofercie za jeden kilometr przewozu (dowozu i odwozu) dzieci autobusem do 50 osób: 13 zł.
Przewidywana liczba kilometrów dowozów/odwozów na zawody sportowe w trakcie realizacji zamówienia:
a)Transport autobusem (do 20 miejsc siedzących) 2800 km
b)Transport autobusem (do 50 miejsc siedzących) 700 km
Uwaga: Cena całkowita oferty: 34 300,00 zł =(2800 km x 9 zł) + (700 km x 13 zł)). Zamawiający wypłaci Wykonawcy wynagrodzenie za faktyczną ilość zrealizowanych kilometrów przewozu (dowozu i odwozu) dzieci według ceny jednostkowej brutto podanej w formularzu ofertowym za jeden kilometr przewozu ( dowozu i odwozu) dzieci autobusem do 20 osób lub
odpowiednio za jeden kilometr przewozu ( dowozu i odwozu) dzieci autobusem do 50 osób.
3) Wymagany termin wykonania zamówienia: 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy, nie dłużej jednak niż do dnia 31 grudnia 2024 roku.
Umowa obowiązuje od dnia 01.01.2024 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.