Ogłoszenie z dnia 2025-01-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00594014/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W KLUCZBORKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001271072
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. M. Konopnickiej 11
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 / 418 12 86
1.5.8.) Numer faksu: 77 / 418 12 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik.gospodarczy@ckzkluczbork.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckzkluczbork.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-919fe189-0c2e-409c-82d3-a5be732d29c41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2025 do 31.12.2025r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-919fe189-0c2e-409c-82d3-a5be732d29c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00008988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00562795/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2025 do 31.12.2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00594014
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CKZ.KG.32.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 382000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MIĘSO, WĘDLINY, DRÓBDostarczane mięso i wędliny oraz drób muszą być świeże, nie mrożone, pozbawione obcych zapachów, uszkodzeń osłonek, opakowań, bez nalotów, zasinienia, zazielenienia, bez lepkości. Organoleptycznie bez zarzutu. Wyprodukowane i dostarczone zgodnie z wymogami SANEPIDU i systemu HACCP i zgodnie z przepisami weterynaryjnymi PIW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 71700 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRODUKTY MLECZARSKIEŚwieżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 89800 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RYBY MROŻONE I PRZETWORY RYBNERyby świeże, mrożone odpowiednio całe , zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się , (SHP) – zawartość glazury 3-5% wagi ryby.
Wytworzenie przedmiotu zamówienia, sposób jego opakowania i transportu muszą spełniać wymagania obowiązujących, krajowych i unijnych przepisów prawa żywnościowego.
Produkty konserwowe wyprodukowane w opakowaniach łatwo otwieralnych tzw.: EOE Easy Open.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 14500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OWOCE i WARZYWAOwoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skorupka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, owoce kulisto-stożkowate, dopuszcza się nieregularny intensywnie kolor, skóra gładka, lśniąca, miąższ soczysty.
Warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam.
Warzywa - klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe.
Owoce, warzywa liściaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeń.
Produkty z puszek i weków - bez pleśni, mętnej konsystencji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 116400 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MROŻONKIOwoce, warzywa mrożone - spełniają odpowiednie wymogi jakościowe dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego, w tym spełniają warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży bezpośrednie zgodnie z Polską Normą, EN i ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U.2017 poz. 149 t.j.-posiadają wymagane prawem atesty dla oferowanej żywności– atesty do okazania na każde żądanie
zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 5100 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRODUKTY SPOŻYWCZEPrzyprawy zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15982000-5 - Napoje orzeźwiające
4.5.5.) Wartość części: 42000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
JAJA - klasa "L"4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 11800 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PIECZYWOChrupkie, świeże, niegumiaste. W danej partii określić datę przydatności do spożycia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 30700 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63490,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65971,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63490,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "JOHN" PAWEŁ JOHN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410274970
7.3.3) Ulica: ŹRÓDLANA 5
7.3.4) Miejscowość: Włoszakowice
7.3.5) Kod pocztowy: 64-140
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63490,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72927,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92408,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72927,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000437174
7.3.3) Ulica: ul. Ludowa 122
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72927,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12921,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13139,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12921,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ser-Wika Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730074200
7.3.3) Ulica: Kamionka 48
7.3.4) Miejscowość: Burzenin
7.3.5) Kod pocztowy: 98-260
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "SER-WIKA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "SER-WIKA" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12921,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114485,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114485,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114485,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Noczyńska LIMONKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 161488790
7.3.3) Ulica: ul. Kołłątaja 5
7.3.4) Miejscowość: Kluczbork
7.3.5) Kod pocztowy: 46-203
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114485,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6302,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6336,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6302,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ser-Wika Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730074200
7.3.3) Ulica: Kamionka 48
7.3.4) Miejscowość: Burzenin
7.3.5) Kod pocztowy: 98-260
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "SER-WIKA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "SER-WIKA" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6302,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28732,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52759,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28732,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "POLARIS" PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE MAŁGORZATA GRUSZCZYŃSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250450755
7.3.3) Ulica: ul. Żołnierska, 20a
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28732,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6873,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12354,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6873,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Bogdan Butor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531243125
7.3.3) Ulica: Prężyńska 17
7.3.4) Miejscowość: Prudnik
7.3.5) Kod pocztowy: 48-200
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BUTOR BOGDAN FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA
jakie przetargi wygrała firma
BUTOR BOGDAN FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6873,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29766,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29766,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29766,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe SMAK - G.Dorosz i B.Dorosz Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 930376120
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 44
7.3.4) Miejscowość: Cieszków
7.3.5) Kod pocztowy: 56-330
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29766,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarach wiejskich w gminie Kluczbork- budowa sieci wodociągowej w Smardach Górnych i Kolonii Piecowej oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Ligocie Górnej
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na obszarach wiejskich w Gminie Kluczbork - budowa sieci kanalizacyjnej w Ligocie Górnej oraz sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Ligocie Zameckiej
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nabiału
- Dostawa mięsa i wędlin
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Dostawy świeżych warzyw i owoców dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawa warzyw i owoców (42)
- Sukcesywna dostawa artykułów zbożowych, skrobiowych, przemiału ziarna oraz makaronu na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 3 części
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.