eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Murowana GoślinaBudowa mnicha na rowie K w oddziale 74j Leśnictwa Annowo, na działce o nr ewidencyjnym 305 obręb Czerwonak, gmina Czerwonak



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa mnicha na rowie K w oddziale 74j Leśnictwa Annowo, na działce o nr ewidencyjnym 305 obręb Czerwonak, gmina Czerwonak

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łopuchówko 1

1.5.2.) Miejscowość: Murowana Goślina

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-095

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 8 122 161

1.5.8.) Numer faksu: 61 8 122 161

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lopuchowko@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-lopuchowko/zamowieniapubliczne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa mnicha na rowie K w oddziale 74j Leśnictwa Annowo, na działce o nr ewidencyjnym 305 obręb Czerwonak, gmina Czerwonak

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1b4abd7-449b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009046

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00060713/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa mnicha w oddziale 74j Leśnictwa Annowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276845/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z:
- rozbiórką oraz wykonaniem nowego urządzenia wodnego – mnicha, zlokalizowanego na działce o nr ewidencyjnym 305, obręb Czerwonak, gmina Czerwonak,
- cel rozbiórki – z uwagi na stan techniczny istniejącej budowli (uszkodzony stojak stalowego mnicha) konieczne jest wykonanie nowego obiektu,
- parametry nowego urządzenia wodnego, które będzie realizowane w ramach przedmiotowego zamówienia – mnich zaopatrzony będzie w kładkę roboczą do obsługi szandorów wraz z barierką zabezpieczającą, długość leżaka mnicha 12.0 m, średnica leżaka mnicha 0.8 m, szerokość stojaka 1.0 m, rzędna wlotu 73.79 m n.p.m., rzędna wylotu 73.70 m n.p.m., szerokość korony grobli 3.0 m, mnich o konstrukcji żelbetowej,
- umocnienia mnicha – wlot do mnicha umocniony będzie płytą betonową, wlot i wylot w dnie oraz na skarpach umocniony materacami gabionowymi na podsypce,
- czynności objęte decyzją RDOŚ z dnia 20.08.2021 r. (znak spr.: WPN-II.6401.285.2021.KJ) tj. związane z chwytaniem, chwilowym przetrzymywaniem oraz przemieszczaniem z miejsc regularnego występowania w inne miejsca płazów następujących gatunków zwierząt: traszka grzebieniasta, kumak nizinny, grzebiuszka ziemna, ropucha zielona, żaba moczarowa, prowadzone będą przez Wykonawcę równolegle z pracami budowlanymi polegającymi na: wycince drzew i krzewów na obszarze inwestycji, spuszczeniem wody ze stawów, usunięciu namułów ze stawów, wykonaniu wykopów, pracach rozbiórkowych oraz konstrukcyjnych nowopowstającej budowli, a także pracach wykończeniowych, porządkowych i napełnianiu stawów. Teren budowy ma zostać zabezpieczony przez Wykonawcę ogrodzeniem ochronnym. Czas przetrzymywania osobników od momentu schwytania do momentu wypuszczenia ma być ograniczony do niezbędnego minimum. Odłów wyżej wymienionych gatunków będzie się odbywał za pomocą pułapek łownych. Czynności polegające na przemieszczaniu osobników płazów z miejsc regularnego występowania w inne miejsca będą polegały na chwytaniu płazów na terenie budowy i przenoszeniu ich w górną część stawu, gdzie nie będą prowadzone roboty budowlane. Czynności objęte decyzją RDOŚ z dnia 20.08.2021 r. (znak spr.: WPN-II.6401.285.2021.KJ) należy wykonać w okresie od dnia 01.10.2021 r. do dnia 31.03.2022 r. Wszystkie czynności objęte decyzją RDOŚ z dnia 20.08.2021 r. (znak spr.: WPN-II.6401.285.2021.KJ) będą wykonywane pod nadzorem herpetologa (nadzór herpetologiczny odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego),
- czynności objęte decyzją RDOŚ z dnia 14.07.2021 r. (znak spr.: WPN-II.6401.200.2021.MK.2) związane z odstępstwem od zakazów niszczenia siedlisk będących obszarem rozrodu i żerowania płazów następujących gatunków zwierząt: traszka grzebieniasta, kumak nizinny, grzebiuszka ziemna, ropucha zielona, żaba moczarowa prowadzone będą przez Wykonawcę równolegle z pracami budowlanymi polegającymi na: wycince drzew i krzewów na obszarze inwestycji, spuszczeniem wody ze stawów, usunięciu namułów ze stawów, wykonaniu wykopów, pracach rozbiórkowych oraz konstrukcyjnych nowopowstającej budowli, a także pracach wykończeniowych, porządkowych i napełnianiu stawów, w terminie od dnia 01.10.2021 r. do dnia 31.10.2022 r. po opuszczeniu stawu przez płazy. Roboty realizować należy po uprzednim ogrodzeniu terenu prac, przy pomocy płotków herpetologicznych, tak aby płazy miały możliwość jego opuszczenia. Wszystkie czynności objęte decyzją RDOŚ z dnia 14.07.2021 r. (znak spr.: WPN-II.6401.200.2021.MK.2) będą wykonywane pod nadzorem herpetologa (nadzór herpetologiczny odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego),
- czynności objęte decyzją RDOŚ z dnia 22.10.2021 r. (znak spr.: WST.6401.123.2021.MT) tj. związane z niszczeniem siedlisk lub ostoi będących obszarem rozrodu, wychowu młodych, odpoczynku, migracji lub żerowania, chwytania, chwilowego przetrzymywania oraz przemieszczania z miejsc regularnego występowania w inne miejsce płazów następujących gatunków: ropucha szara, żaba wodna, żaba jeziorkowa, żaba śmieszka, żaba trawna, rzekotka drzewna, oraz gadów następujących gatunków: padalec zwyczajny, jaszczurka zwinka, jaszczurka żyworodna, zaskroniec zwyczajny, prowadzone będą przez Wykonawcę równolegle z prowadzonymi pracami budowlanymi, polegającymi na: wycince drzew i krzewów, spuszczeniem wody ze stawów, odmuleniem części stawu przy budowli, wykonaniu wykopów, pracach rozbiórkowych oraz konstrukcyjnych nowo powstającej budowli, a także pracach wykończeniowych, porządkowych i napełnianiu stawów. Teren budowy zostanie zabezpieczony ogrodzeniem ochronnym. Czas przetrzymywania osobników od momentu schwytania do momentu wypuszczenia będzie ograniczony do niezbędnego minimum. Odłów osobników ww. gatunków będzie się odbywał za pomocą pułapek łownych. Czynności polegające na przemieszczeniu osobników płazów i gadów z miejsc regularnego występowania w inne miejsca będą polegały na chwytaniu płazów i gadów na terenie budowy i przenoszeniu ich w odpowiadające im wymaganiom miejsca, gdzie nie będą prowadzone prace budowlane. Wszystkie czynności objęte niniejszym zezwoleniem będą wykonywane pod nadzorem herpetologa.
- w trakcie realizacji prac budowlanych należy wziąć pod uwagę konieczność spuszczenia wody ze stawu zlokalizowanego na działce o nr ewid. 305 obręb Czerwonak, gmina Czerwonak (działka stanowi własność Skarbu Państwa w zarządzie Lasów Państwowych Nadleśnictwa Łopuchówko) oraz ze stawu zlokalizowanego na działce o nr ewid. 53/1 obręb Czerwonak, gmina Czerwonak (działka stanowi własność osoby fizycznej). W załączeniu do dokumentacji projektowej zamieszczone zostało oświadczenia właściciela działki nr 53/1 – zgoda z dnia 10.12.2020 r. na spuszczenie wody ze stawu. Z uwagi na konieczność zabezpieczenia terenów leżących wzdłuż ul. Okrężnej w Czerwonaku przed nagłym zrzutem wody ze stawu zlokalizowanego na działce o nr ewid. 305 i 53/1 obręb Czerwonak, konieczne będzie współdziałanie Wykonawcy także z właścicielem działki o nr ewid. 52/5 i 49/1 – działki zlokalizowane wzdłuż ul. Okrężnej w Czerwonaku (dane kontaktowe właściciela tej działki Zamawiający przekaże na etapie podpisania umowy z Wykonawcą na realizację robót budowlanych),
- czynności objęte decyzją Urzędu Gminy Czerwonak na usunięcie drzew rosnących na działce o nr ewid. 305, obręb Czerwonak, gmina Czerwonak, decyzja z dnia 16.09.2021 r. o nr WGK.6131.34.2021, należy przeprowadzić w terminie do dnia 31.12.2021 r. pod nadzorem przyrodniczym (tj. pod nadzorem herpetologa - nadzór herpetologiczny odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego). Drewno pochodzące z wycinki drzew z działki nr 305 (obręb Czerwonak, gmina Czerwonak) jest własnością Skarbu Państwa w zarządzie Lasów Państwowych Nadleśnictwa Łopuchówko i zostanie ono przyjęte na stan przez służby terenowe Nadleśnictwa Łopuchówko,
- projekt czasowej organizacji ruchu, przygotowany w związku z planowanym wykonaniem zjazdu w pasie publicznych dróg gminnych tj. ul. Okrężnej i Dojazd w miejscowości Czerwonak, gmina Czerwonak (projekt organizacji ruchu o nr ewid. (IR.4101.1051.2021.BK) – Wykonawca zastosuje uwzględniając zachowanie możliwości bezpiecznego poruszania się pieszych oraz zabezpieczenie wykopu przed dostępem osób trzecich. Drewno pochodzące z wycinki drzewa oraz kilku krzewów, na które nie jest wymagane uzyskanie decyzji administracyjnej na wycinkę, z działki nr 275 (obręb Czerwonak, gmina Czerwonak) jest własnością właściciela działki nr 275 tj. Urząd Gminy Czerwonak. Pozyskane z działki nr 275 drewno należy złożyć w bezpieczne miejsce (nie należy układać pozyskanego z dz. nr 275 drewna w jeden stos z drewnem pozyskanym z dz. nr 305). Tymczasowa organizacja ruchu prowadzona będzie według dwóch schematów. Schemat nr 1 zostanie wprowadzony na etapie wykonania zjazdu tymczasowego. Następnie wprowadzony zostanie schemat nr 2, który będzie obowiązywał podczas budowy mnicha na rowie. Termin wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu – do dnia 31.03.2022 r.,
- w celu umożliwienia dojazdu na plac budowy mnicha od strony ul. Dojazd i Okrężnej w Czerwonaku, zgodnie z pismem Urzędu Gminy Czerwonak z dnia 28.06.2021 r. (WD.7021.104.2021) po stronie Wykonawcy należy: zjazd należy oznakować zgodnie z zatwierdzoną tymczasową organizacją ruchu, zjazd należy utwardzić prefabrykowanymi płytami betonowymi, bezwzględnie należy zachować czystość nawierzchni na ulicach przyległych do wjazdu w przypadku wystąpienia zabrudzeń pochodzących od wykonywanych prac – należy niezwłocznie je usunąć, uszkodzone przez wykonywane prace elementy dróg publicznych należy naprawić (wymienić) na koszt Wykonawcy, rozpoczęcie i zakończenie prac należy zgłosić w Wydziale Dróg Urzędu Gminy Czerwonak (przesyłając zawiadomienie do wiadomości do Zamawiającego).

Przedmiot zamówienia szczegółowo określa załącznik nr 14 do SWZ, który składa się:

- Projekt budowlany mnicha (Projekt zagospodarowania terenu, Projekt architektoniczno – budowlany, Uzgodnienia i decyzje administracyjne),
- Projekt techniczny,
- Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Szczegółowe specyfikacje techniczne, Informacja ogólna i ogólne specyfikacje techniczne),
- zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu,
- inwentaryzacja istniejącej budowli,
- operat wodnoprawny,
- przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 226926,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 226926,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 226926,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z.P.U.H. BUDOMELIOR Krzysztof Dziechciar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771021819

7.3.3) Ulica: Wojciecha Bogusławskiego 77

7.3.4) Miejscowość: Suchy Las

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272312,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W sekcji "wartość umowy/umowy ramowej" uwzględniono 20% opcję, którą przewidział Zamawiający w treści ogłoszenia o zamówieniu oraz w treści umowy wg kalkulacji 226 926,83 zł brutto + 20% = 272 312,20 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.