Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00046865/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-18
- 2024/BZP 00191058/01 - Wynik z dnia 2024-02-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Tarnawce ”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krasiczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900418
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krasiczyn 177
1.5.2.) Miejscowość: Krasiczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-741
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166718370
1.5.8.) Numer faksu: 166718370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@krasiczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasiczyn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
samorząd gminny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Tarnawce ”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d4459be-aaeb-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00009063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d4459be-aaeb-11ee-a06e-7a3efa1993973.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https:/ezamowienia.gov.pl/pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https:/ezamowienia.gov.pl/pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): standard
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): standard
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.01.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 2162733,79 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Tarnawce ”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: art.214 ust. 1 pkt. 7 i 8
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: wagi
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
7. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówieniaNa podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny .
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny .
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
4) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny .
5) zdolności technicznej lub zawodowej:
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 9. Wykaz podmiotowych środków dowodowych
1) DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ
1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wraz załącznikami .
2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale II podrozdziale 9 pkt 2 SWZ.
3. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
4. Oświadczenie składają odrębnie:
- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;
- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (jeżeli zamawiający weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy).
5. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z tego postępowania,
6. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika że roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy ),
7. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia podwykonawcy na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
8. Kosztorys ofertowy – druk kosztorysu zał. nr 12
9. Formularz cenowy ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Wykaz podmiotowych środków dowodowych
1) DOKUMENTY SKŁADANE RAZEM Z OFERTĄ
1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym wraz załącznikami .
2. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdziałach 7 i 8 SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w rozdziale II podrozdziale 9 pkt 2 SWZ.
3. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.
4. Oświadczenie składają odrębnie:
- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;
- podwykonawcy, na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podwykonawcy (jeżeli zamawiający weryfikuje podstawy wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy).
5. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z tego postępowania,
6. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika że roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy ),
7. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia podwykonawcy na których zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
8. Kosztorys ofertowy – druk kosztorysu zał. nr 12
9. Formularz cenowy ofertowy (załącznik nr 1 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
certyfikaty, i inne potwierdzenia zgodności oferowanych usług5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2) DOKUMENTY SKŁADANE NA WEZWANIEWykaz podmiotowych środków dowodowych
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem
2. Dostarczy Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polisy OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł w zakresie: od odpowiedzialności cywilnej (OC) Wykonawcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania (odpowiedzialność deliktowo - kontraktowa).
3. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości umowy ubezpieczenia, o której mowa powyżej, przez cały okres realizacji niniejszej umowy. Kopie stosownych polis będą niezwłocznie przekazywane Zamawiającemu,
4. Wykazu usług wykonanych w okresie 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, przy czym mogą to być referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz którego prace został wykonane.
5. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych .
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
d) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W takim przypadku:
• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy – nastąpi zgodnie z warunkami wypłat wynagrodzenia z Programu Polski Ład :a) Zaliczka przekazana Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 5% wynagrodzenia nie przekraczająca wysokości wkładu własnego do zadania współfinansowanego ze środków z Rządowego Funduszu Polski Ład,
b) Pozostała część wynagrodzenia w tym dofinasowanie wypłacone będzie po zakończeniu realizacji inwestycji. Podstawą wystawienia faktury końcowej jest protokół odbioru końcowego robót.
2.Termin zapłaty faktury Wykonawcy wynosi do 30 dni, licząc od daty ich dostarczenia
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Na podstawie art. 455 ustawy Pzp, zastrzega się możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie:1.przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy :
1.1.z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie prac (na okoliczność wystąpienia wymienionego faktu Wykonawca sporządzi notatkę służbową, która wymaga potwierdzenia przez Inspektora Nadzoru i zwróci się do zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesuniecie terminu wykonania przedmiotu umowy podając przyczynę i proponowany termin zakończenia prac, który nie może być dłuższy od faktycznego okresu przerwy lub postoju)
2. przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności z powodu:
a) konieczności wykonywania części robót w inny sposób niż założony w projekcie. Wynagrodzenie dla robót zamiennych zostanie określone na podstawie stawek i cen jednostkowych podanych w oparciu o bieżącą wycenę tych robót,
b) opóźnienia dostępu do placu budowy,
c) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych albo innych robót, które są niezbędne do dokończenia realizacji przedmiotowego zamówienia,
d) wstrzymania robót przez organy administracji publicznej,
e) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki lokalne lub generalne) mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonywanych robót),
f) zawieszenia robót przez Zamawiającego .
3. rezygnacji z części pracy - w razie zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia, wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia (w takim przypadku Wykonawca przygotuje przy udziale Zamawiającego protokół sporządzony na dzień rezygnacji, w którym Strony określą prace, z wykonania których Zamawiający zrezygnował oraz wysokość kwoty, o którą zostanie obniżone wynagrodzenie),
4. konieczności wykonania robót zamiennych
roboty zamienne będą mogły wystąpić wówczas, gdy część robót opisanych w dokumentacji nie będzie wykonywana zaś strony uzgodnią w tym samym zakresie wartościowym wykonanie innych, koniecznych robót.
5. zmiany sposobu realizacji zamówienia - wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację przedmiotu umowy,
6. konieczności wykonywania robót nieprzewidzianych i niewycenionych w ofercie,
7. zmiana osób wskazanych w umowie pełniących kontrolę i nadzór nad realizowanym zamówieniem
a) zmiany kierownika budowy
Wykonawca może dokonać zmiany kierownika budowy wskazanego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kierownika budowy w następujących przypadkach:
- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kierownika budowy,
- niewywiązywania się przez kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy,
- konieczności zmiany z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy ( np. rezygnacja ,itp.)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-19 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-18
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowyINNE PRZETARGI KRASICZYN
więcej: przetargi KRASICZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postępowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 253/24
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowości Murzasichle.
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.