Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00454123/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
- 2022/BZP 00455087/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa platformy dla osób niepełnosprawnych – szyb samonośny przy budynku I liceum Ogólnokształcącego w Świebodzinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świebodziński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970777660
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.nowakowski@powiat.swiebodzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-swiebodzinski
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/powiatswiebodzinski.zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa platformy dla osób niepełnosprawnych – szyb samonośny przy budynku I liceum Ogólnokształcącego w Świebodzinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59bfed00-6b1c-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00009097
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021429/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa platformy dla osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusz w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa II Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18 Wysokiej jakości usługi administracyjne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454123/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PEZ.272.1.15.2022.BN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji:
1.Roboty przygotowawcze, zabezpieczające, rusztowania
● sprawdzenie i wytyczenie w pionie i poziomie szybu windy i fundamentu
● wykonanie zabezpieczeń otworów do wys. 2 ,0 mb
● montaż i demontaż rusztowań
● wykonanie i dostarczenie mapy powykonawczej
● zabezpieczenie folia posadzek na korytarzach oraz elewacji
2.Roboty rozbiórkowe i wykucia.
● Wykucie z muru okien, parapetów oraz otworów w ścianach
● Rozebranie parapetów zewnętrznych z płytek ceramicznych z oczyszczeniem i
przekazaniem Inwestorowi
● Skucie gzymsu w poziomie przyziemia i poniżej gruntu do poziomu posadowienia
fundamentu
● Wywiezienie gruzu na wysypisko z jego utylizacją
3.Fundament
● Wykonanie wykopu, podsypki i podkładu betonowego
● Wykonanie płyty fundamentowej w szalunku z montażem zbrojenia oraz zatarciem na
gładko wierzchniej powierzchni
● Wykonanie izolacji poziomej i pionowej z folii izolacyjnej oraz kubełkowej
● Wywiezienie ziemi na wyznaczone wysypisko
4. Roboty murarskie i przesklepienie otworów ,tynki i gładzie
● Uzupełnienie ścian cegłą pełną
● Przesklepienie otworów dwuteownikami
● Tynki renowacyjne z gotowych zapraw wewnątrz i na zewnątrz, gładzie wewnętrzne z
gipsu
5. Uzupełnienie posadzek z lastryka
● Uzupełnienie posadzek z lastryka w kolorze i granulacie jak na korytarzu
● Osadzenie kątowników aluminiowych z zewnątrz otworu
6. Okna piwniczne, kraty okienne oraz furtka
● Uzupełnienie posadzek z lastryka w kolorze i granulacie jak na korytarzu
● Osadzenie kątowników aluminiowych z zewnątrz otworu
●Wykonanie i montaż krat okiennych w oknach piwnicy-szt. 3
●Wykonanie i montaż furtki- szt. 1
7. Winda
● Dostawa i montaż platformy dla osób niepełnosprawnych o parametrach
przedstawionych w dokumentacji technicznej
● Rejestracja windy przez Urząd Dozoru Technicznego
8. Kanalizacja deszczowa- przełożenie
● Demontaż kanalizacji deszczowej biegnącej wzdłuż budynku która koliduje z fundamentem pod platformę , wykonanie wykopu i jego zasypanie
● Remont istniejących studzienek murowanych z cegły z osadzeniem włazów
● Wykonanie wykopów pod rury kanalizacji deszczowej
●Wykonanie podsypki, ułożenie rur, wykonanie obsypki i zasypanie wykopu
●Osadzenie studzienki z kratka 30*30 cm
9. Przełożenie opaski historycznej z płytek ceramicznych oraz wymiana płytek
chodnikowych na kostkę typu polbruk
● Demontaż opaski wykonanej z płytek ceramicznych szkliwionych, oczyszczenie i
przygotowanie do ponownego wbudowania
● Rozebranie płytek chodnikowych i podbudowy, wywiezieni płytek i ziemi na wysypisko
● Wykonanie nowej podbudowy z piasku i cementu
● Ułożenie opaski z płytek ceramicznych wg istniejącego wzoru
●Ułożenie kostki brukowej czerwonej o wym. 20*10 gr. 8 cm na przygotowanym podkładzie
10.Instalacja elektryczna- zasilanie windy
● Montaż przewodów zasilających na ścianie piwnicy w rurkach
● Montaż tablicy TW
● Podłączenie przewodów pod zaciski istniejącej tablicy w kotłowni oraz w TW.
● Wykonanie pomiarów rezystencji instalacji elektrycznej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 468384,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587940,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 468384,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Windpoldzwig Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730915610
7.3.3) Ulica: Kręta 5
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-770
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 468384,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Dostawa geosyntetyków na budowane i przebudowywane drogi leśne w 2025 roku
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Świebodzińskiego w 2025 r. metodą ciśnieniową przy użyciu emulsji i grysów
- Budowa kolumbarium - etap III w m. Świebodzin
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie windy osobowej dostosowanej do przewożenia osób ze szczególnymi potrzebami
- Wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Legionowie.
- Usługa prowadzenia i obsługi szaletów miejskich w Gliwicach
więcej: Instalowanie wind »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.