Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00348169/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-14
- 2022/BZP 00369041/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa odcinków sieci wodociągowych na terenie gminy Tuszów Narodowy w ramach realizacji operacji: Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Tuszów Narodowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszów Narodowy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tuszów Narodowy 225
1.5.2.) Miejscowość: Tuszów Narodowy
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-332
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48177743720
1.5.8.) Numer faksu: 177743721
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tuszownarodowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszownarodowy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tuszownarodowy.biuletyn.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa odcinków sieci wodociągowych na terenie gminy Tuszów Narodowy w ramach realizacji operacji: Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Tuszów Narodowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33c273db-3028-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00009182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042209/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Rozbudowa odcinków sieci wodociągowej w tym modernizacja i rozbudowa poszczególnych odcinków kanalizacyjnych w gminie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348169/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKP.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1Nazwa zadania: Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Babicha dz. nr 421/1 – PEØ110 o dł. 280mb
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci wodociągowej rozdzielczej.
Zamówienie obejmuje, roboty ziemne tj. wykopy liniowe, mechaniczne zasypywanie wykopów, plantowanie ziemi, kładzenie rurociągów z rur PEØ110, - łączone metodą zgrzewania, ułożenie rur osłonowych AROTA, montaż zasuw żeliwnych z obudową, hydrantów pożarowych nadziemnych na kolanie stopowym kołnierzowym. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej techniczno-budowlanej, szczegółowo opisującej przedmiot tj. poszczególne części zamówienia, uzgodnieniami branżowymi oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi normami i sztuką budowlaną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 58897,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2Nazwa zadania: „Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Grochowe I dz. nr 696/1 PEØ90 – dł. 167,5mb” Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci wodociągowej rozdzielczej.
Zamówienie obejmuje, roboty ziemne tj. wykopy liniowe, mechaniczne zasypywanie wykopów, plantowanie ziemi, przewierty sterowane, kładzenie rurociągów z rur PEØ90, - łączone metodą zgrzewania, ułożenie rur osłonowych AROTA, montaż zasuw żeliwnych z obudową, hydrantów pożarowych nadziemnych na kolanie stopowym kołnierzowym. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej techniczno-budowlanej, szczegółowo opisującej przedmiot tj. poszczególne części zamówienia, uzgodnieniami branżowymi oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi normami i sztuką budowlaną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 38723,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3Nazwa zadania: "Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Grochowe II dn. Ø110 – 279 mb." Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci wodociągowej rozdzielczej.
Zamówienie obejmuje, roboty ziemne tj. wykopy liniowe, mechaniczne zasypywanie wykopów, plantowanie ziemi, przewierty sterowane, kładzenie rurociągów z rur PEØ110, - łączone metodą zgrzewania, ułożenie rur osłonowych AROTA, montaż zasuw żeliwnych z obudową, hydrantów pożarowych nadziemnych na kolanie stopowym kołnierzowym. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej techniczno-budowlanej, szczegółowo opisującej przedmiot tj. poszczególne części zamówienia, uzgodnieniami branżowymi oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi normami i sztuką budowlaną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 56763,13 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4Nazwa zadania: "Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Jaślany PE dn90 o dł. 389 mb." Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci wodociągowej rozdzielczej.
Zamówienie obejmuje, roboty ziemne tj. wykopy liniowe, mechaniczne zasypywanie wykopów, plantowanie ziemi, kładzenie rurociągów z rur PEØ90, - łączone metodą zgrzewania, ułożenie rur osłonowych AROTA, montaż zasuw żeliwnych z obudową, hydrantów pożarowych nadziemnych na kolanie stopowym kołnierzowym. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej techniczno-budowlanej, szczegółowo opisującej przedmiot tj. poszczególne części zamówienia, uzgodnieniami branżowymi oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi normami i sztuką budowlaną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 53953,94 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5Nazwa zadania: "Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Malinie II dz. nr 810/14 PE Ø110 dł. 318mb." Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci wodociągowej rozdzielczej.
Zamówienie obejmuje, roboty ziemne tj. wykopy liniowe, mechaniczne zasypywanie wykopów, plantowanie ziemi, kładzenie rurociągów z rur PEØ110, - łączone metodą zgrzewania, ułożenie rur osłonowych AROTA, montaż zasuw żeliwnych z obudową, hydrantów pożarowych nadziemnych na kolanie stopowym kołnierzowym. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej techniczno-budowlanej, szczegółowo opisującej przedmiot tj. poszczególne części zamówienia, uzgodnieniami branżowymi oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi normami i sztuką budowlaną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 68689,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5Nazwa zadania: "Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Sarnów dz.276/6, PEØ90 – o dł. 318mb." Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci wodociągowej rozdzielczej.
Zamówienie obejmuje, roboty ziemne tj. wykopy liniowe, mechaniczne zasypywanie wykopów, plantowanie ziemi, kładzenie rurociągów z rur PEØ90, - łączone metodą zgrzewania, ułożenie rur osłonowych AROTA, montaż zasuw żeliwnych z obudową, hydrantów pożarowych nadziemnych na kolanie stopowym kołnierzowym. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej techniczno-budowlanej, szczegółowo opisującej przedmiot tj. poszczególne części zamówienia, uzgodnieniami branżowymi oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi normami i sztuką budowlaną.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 72328,74 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45954,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98131,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45954,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIKOP Kamil Picur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 382973360
7.3.4) Miejscowość: Kisielów 50
7.3.5) Kod pocztowy: 37-205
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45954,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27276,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75143,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27276,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Usług EKO-SYSTEM Edward Soboń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690039810
7.3.4) Miejscowość: Podleszany 140
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27276,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43958,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96388,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43958,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIKOP Kamil Picur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 382973360
7.3.4) Miejscowość: Kisielów 50
7.3.5) Kod pocztowy: 37-205
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43958,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51957,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127532,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51957,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIKOP Kamil Picur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 382973360
7.3.4) Miejscowość: Kisielów 50
7.3.5) Kod pocztowy: 37-205
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51957,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50166,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102929,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50166,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIKOP Kamil Picur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 382973360
7.3.4) Miejscowość: Kisielów 50
7.3.5) Kod pocztowy: 37-205
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50166,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46917,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104220,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46917,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIKOP Kamil Picur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 382973360
7.3.4) Miejscowość: Kisielów 50
7.3.5) Kod pocztowy: 37-205
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46917,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.