eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszów Narodowy"Rozbudowa odcinków sieci wodociągowych na terenie gminy Tuszów Narodowy w ramach realizacji operacji: Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Tuszów Narodowy



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa odcinków sieci wodociągowych na terenie gminy Tuszów Narodowy w ramach realizacji operacji: Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Tuszów Narodowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszów Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581933

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tuszów Narodowy 225

1.5.2.) Miejscowość: Tuszów Narodowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-332

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: +48177743720

1.5.8.) Numer faksu: 177743721

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tuszownarodowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszownarodowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://tuszownarodowy.biuletyn.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa odcinków sieci wodociągowych na terenie gminy Tuszów Narodowy w ramach realizacji operacji: Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Tuszów Narodowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33c273db-3028-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00009182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042209/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Rozbudowa odcinków sieci wodociągowej w tym modernizacja i rozbudowa poszczególnych odcinków kanalizacyjnych w gminie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348169/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKP.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1
Nazwa zadania: Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Babicha dz. nr 421/1 – PEØ110 o dł. 280mb
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci wodociągowej rozdzielczej.
Zamówienie obejmuje, roboty ziemne tj. wykopy liniowe, mechaniczne zasypywanie wykopów, plantowanie ziemi, kładzenie rurociągów z rur PEØ110, - łączone metodą zgrzewania, ułożenie rur osłonowych AROTA, montaż zasuw żeliwnych z obudową, hydrantów pożarowych nadziemnych na kolanie stopowym kołnierzowym. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej techniczno-budowlanej, szczegółowo opisującej przedmiot tj. poszczególne części zamówienia, uzgodnieniami branżowymi oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi normami i sztuką budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 58897,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2
Nazwa zadania: „Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Grochowe I dz. nr 696/1 PEØ90 – dł. 167,5mb” Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci wodociągowej rozdzielczej.
Zamówienie obejmuje, roboty ziemne tj. wykopy liniowe, mechaniczne zasypywanie wykopów, plantowanie ziemi, przewierty sterowane, kładzenie rurociągów z rur PEØ90, - łączone metodą zgrzewania, ułożenie rur osłonowych AROTA, montaż zasuw żeliwnych z obudową, hydrantów pożarowych nadziemnych na kolanie stopowym kołnierzowym. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej techniczno-budowlanej, szczegółowo opisującej przedmiot tj. poszczególne części zamówienia, uzgodnieniami branżowymi oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi normami i sztuką budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 38723,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3
Nazwa zadania: "Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Grochowe II dn. Ø110 – 279 mb." Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci wodociągowej rozdzielczej.
Zamówienie obejmuje, roboty ziemne tj. wykopy liniowe, mechaniczne zasypywanie wykopów, plantowanie ziemi, przewierty sterowane, kładzenie rurociągów z rur PEØ110, - łączone metodą zgrzewania, ułożenie rur osłonowych AROTA, montaż zasuw żeliwnych z obudową, hydrantów pożarowych nadziemnych na kolanie stopowym kołnierzowym. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej techniczno-budowlanej, szczegółowo opisującej przedmiot tj. poszczególne części zamówienia, uzgodnieniami branżowymi oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi normami i sztuką budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 56763,13 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4
Nazwa zadania: "Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Jaślany PE dn90 o dł. 389 mb." Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci wodociągowej rozdzielczej.
Zamówienie obejmuje, roboty ziemne tj. wykopy liniowe, mechaniczne zasypywanie wykopów, plantowanie ziemi, kładzenie rurociągów z rur PEØ90, - łączone metodą zgrzewania, ułożenie rur osłonowych AROTA, montaż zasuw żeliwnych z obudową, hydrantów pożarowych nadziemnych na kolanie stopowym kołnierzowym. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej techniczno-budowlanej, szczegółowo opisującej przedmiot tj. poszczególne części zamówienia, uzgodnieniami branżowymi oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi normami i sztuką budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 53953,94 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5
Nazwa zadania: "Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Malinie II dz. nr 810/14 PE Ø110 dł. 318mb." Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci wodociągowej rozdzielczej.
Zamówienie obejmuje, roboty ziemne tj. wykopy liniowe, mechaniczne zasypywanie wykopów, plantowanie ziemi, kładzenie rurociągów z rur PEØ110, - łączone metodą zgrzewania, ułożenie rur osłonowych AROTA, montaż zasuw żeliwnych z obudową, hydrantów pożarowych nadziemnych na kolanie stopowym kołnierzowym. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej techniczno-budowlanej, szczegółowo opisującej przedmiot tj. poszczególne części zamówienia, uzgodnieniami branżowymi oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi normami i sztuką budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 68689,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5
Nazwa zadania: "Budowa odcinka sieci wodociągowej w m. Sarnów dz.276/6, PEØ90 – o dł. 318mb." Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka sieci wodociągowej rozdzielczej.
Zamówienie obejmuje, roboty ziemne tj. wykopy liniowe, mechaniczne zasypywanie wykopów, plantowanie ziemi, kładzenie rurociągów z rur PEØ90, - łączone metodą zgrzewania, ułożenie rur osłonowych AROTA, montaż zasuw żeliwnych z obudową, hydrantów pożarowych nadziemnych na kolanie stopowym kołnierzowym. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej techniczno-budowlanej, szczegółowo opisującej przedmiot tj. poszczególne części zamówienia, uzgodnieniami branżowymi oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi normami i sztuką budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 72328,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45954,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98131,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45954,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIKOP Kamil Picur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 382973360

7.3.4) Miejscowość: Kisielów 50

7.3.5) Kod pocztowy: 37-205

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45954,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27276,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75143,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27276,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Usług EKO-SYSTEM Edward Soboń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 690039810

7.3.4) Miejscowość: Podleszany 140

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27276,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43958,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96388,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43958,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIKOP Kamil Picur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 382973360

7.3.4) Miejscowość: Kisielów 50

7.3.5) Kod pocztowy: 37-205

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43958,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51957,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127532,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51957,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIKOP Kamil Picur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 382973360

7.3.4) Miejscowość: Kisielów 50

7.3.5) Kod pocztowy: 37-205

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51957,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50166,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102929,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50166,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIKOP Kamil Picur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 382973360

7.3.4) Miejscowość: Kisielów 50

7.3.5) Kod pocztowy: 37-205

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50166,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46917,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104220,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46917,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIKOP Kamil Picur

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 382973360

7.3.4) Miejscowość: Kisielów 50

7.3.5) Kod pocztowy: 37-205

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46917,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.