Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00253290/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Przedszkole Miejskie Nr 1, ul. Bohaterów Westerplatte 24 – budowa przedszkola – Dostawa i montaż wyposażenia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krosno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedszkole Miejskie Nr 1, ul. Bohaterów Westerplatte 24 – budowa przedszkola – Dostawa i montaż wyposażenia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e78b8837-3bc5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009192
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004015/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Przedszkole Miejskie Nr 1, ul. Bohaterów Westerplatte 24 – budowa przedszkola - Dostawa i montaż wyposażenia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00253290/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.84.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia przewiduje się dostawę i montaż sprzętu, urządzeń i wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń Przedszkola Miejskiego Nr 1, ul. Bohaterów Westerplatte 24.
Opis wymaganego sprzętu, urządzeń i wyposażenia, jego parametry techniczne
i ilości określone zostały w załączonej do SWZ Specyfikacji dostaw.
Dostarczony sprzęt, urządzenia i wyposażenie muszą posiadać parametry techniczne nie niższe niż opisane w specyfikacji dostaw jako wymagane, muszą być fabrycznie nowe, zgodne z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa CE i B, homologacje, licencje itp. oraz posiadać dokumenty, o których mowa w dokumentacji projektowej i specyfikacji dostaw.
Przed dostarczeniem sprzętu, urządzeń i wyposażenia wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających parametry techniczne oferowanego sprzętu, urządzeń i wyposażenia wraz z rysunkami warsztatowymi mebli, celem dokonania ich weryfikacji oraz zatwierdzenia przez Zamawiającego.
Uwaga !
Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować sprzęt, urządzenia oraz wyposażenie dowolnego producenta, pod warunkiem, że sprzęt ten, urządzenia oraz wyposażenie posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej.
Wszelkie zdjęcia, rysunki podane w dokumentacji należy traktować poglądowo. W opisie w specyfikacji dostaw określono podstawowe, minimalne wymagania, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39130000-2 - Meble biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291168,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Nowa Szkoła” Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 471014170
7.3.3) Ulica: ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 25
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-248
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Wykonanie dokumentacji uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, stanowiących własność osób fizycznych i wspólnot gruntowych
- DOSTAWA I WDROŻENIE SYSTEMU AUDIOWIZUALNEGO W AULI UCZELNI PRZY UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 4
- Dostawy odczynników chemicznych i preparatów dezynfekcyjnych
- Utrzymanie gminnej kanalizacji deszczowej
- ,,Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy ul. J. Bema 46 - budowa przewiązki z pomieszczeniami dla utworzenia oddziałów przedszkolnych" - opracowanie dokumentacji projektowej
- Pozimowe utrzymanie w czystości dróg i chodników na terenie miasta Krosna w 2025 roku
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie w meble pomieszczeń Gminnej Biblioteki Publicznej w Nieborowie
- "Utworzenie i wyposażenie Klubu Senior+ w Pińczowie" Zamówienie jest współfinansowane z Programu Wieloletniego "Senior+" na lata 2021-2025 Edycja 2025
- Dostawa mebli dla Starostwa Powiatowego w Poznaniu.
- Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wały
- Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w Makoszynie na terenie gminy Bieliny.
- Zakup i dostawa mebli i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Glinczu i w Chwaszczynie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.