Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00289362/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa koagulantu PAX 18, do wspomagania procesu oczyszczania ścieków w Oczyszczalni Ścieków w Chorzelach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Chorzelach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001093682
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brzozowa
1.5.2.) Miejscowość: Chorzele
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgkimchorzele@data.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chorzele.zakladkomunalny.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://chorzele.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa koagulantu PAX 18, do wspomagania procesu oczyszczania ścieków w Oczyszczalni Ścieków w Chorzelach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be247adb-5109-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009267
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00078277/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa koagulantu PAX18 do wspomagania procesu oczyszczania ścieków w Oczyszczalni Ścieków w Chorzelach w roku 2021
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00289362/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 174344,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna w ciągu roku dostawa koagulantu w formie płynnej – chlorku poliglinu PAX 18 w ilości około 152 ton w ciągu roku, do Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Chorzelach dla potrzeb Oczyszczalni Ścieków, z rozładunkiem do zbiornika magazynującego o pojemności 3,5 m3 oraz dwóch paletopojemników o pojemności 1m3 każdy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24312123-2 - Chlorek poliglinowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214443,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222482,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214443,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU WĘGLO-STAL Waldemar Biskupek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276183541
7.3.3) Ulica: Chorzowska 50B
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WĘGLO-STAL PPHU WALDEMAR BISKUPEK
jakie przetargi wygrała firma
WĘGLO-STAL PPHU WALDEMAR BISKUPEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214443,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI CHORZELE
więcej: przetargi CHORZELE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.