eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi I³owaRemont drogi gminnej nr 101109F ul. Krótkiej w I³owej



Og³oszenie z dnia 2021-02-22


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00009308 z dnia 2021-02-22

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 101109F ul. Krótkiej w I³owej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina I³owa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770853

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯eromskiego 27

1.5.2.) Miejscowo¶æ: I³owa

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 368 14 00

1.5.8.) Numer faksu: 68 368 14 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ilowa@ilowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ilowa.info.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 101109F ul. Krótkiej w I³owej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-970667a3-74f9-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00009308

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003593/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Remont ul. Krótkiej w I³owej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.ilowa.info.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zgodna z art. 13 RODO - Administratorem danych osobowych jest Burmistrz I³owej, ul. ¯eromskiego 27, 68-120 I³owa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZP-I.721.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 160599,00 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont drogi gminnej nr 101109F ul. Krótkiej w I³owej”.2. Nazwy i kody zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ CPV): 45233220-7 – roboty w zakresie nawierzchni dróg 45111200-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne 45233290-8 – instalowanie znaków drogowych 3. Przebudow± objêty jest odcinek drogi o d³ugo¶ci 58,5m. W ramach zamówienia wykonane zostan± nastêpuj±ce rodzaje robót: - projekt tymczasowej organizacji ruchu- wymiana kanalizacji deszczowej - nawierzchnia jezdni- zjazdy z drogi do posesji - chodniki- oznakowanie poziome i pionowe 4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (za³. nr 8 do SWZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cystosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria oceny ofert: cena i okres gwarancji

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawcy zobowi±zani s± spe³niaæ warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Na potwierdzenie spe³niania warunku Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wyka¿e, ¿e: a) zrealizowa³ w ci±gu ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 robotê polegaj±c± na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi publicznej wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto; b) dysponuje co najmniej jedn± osob± (kierownikiem budowy) posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w tej specjalno¶ci oraz posiadaæ przynale¿no¶æ do Izby In¿ynierów Budownictwa w rozumieniu przepisów Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Dopuszcza siê uprawnienia równowa¿ne do powy¿szych wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa. W przypadku obywateli pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej musz± oni spe³niaæ wymogi okre¶lone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, ¿e samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej.Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i o¶wiadczeñ z³o¿onych przez wykonawcê, na zasadzie SPE£NIA/NIE SPE£NIA.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp., sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór stanowi za³. nr 7 do SWZ; 2) wykaz robót budowlanych (min.1 robota) polegaj±cych na budowie, przebudowie, rozbudowie lub rozbudowie drogi publicznej o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ brutto wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot , na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

- formularz ofertowy- pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³adape³nomocnik,- pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniuWykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanychprzez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,- ¶wiadczenieWykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia stanowiZa³±cznik nr 3 do SWZ.,- ¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u wpostêpowaniu – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnegoubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa wy¿ej sk³adaka¿dy z Wykonawców. W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotówudostêpniaj±cych zasoby Wykonawca do³±cza równie¿ o¶wiadczenie podmiotuudostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu orazodpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawcapowo³uje siê na jego zasoby,- o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawylub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3pzp (wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶æ 1.000,00 z³ (s³ownie:jeden tysi±c z³otych).2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymujenieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±. 3. Wadium mo¿e byæ wniesione wformach okre¶lonych w art. 97 ust.7 ustawy pzp. 4. Je¿eli wadium jest wnoszone w innej formieni¿ w pieni±dzu Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, wpostaci elektronicznej. 5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunekbankowy zamawiaj±cego nr Nr: 50 9658 0006 0000 1443 2007 0004 z dopiskiem „Wadium –Remont drogi gminnej nr 101107F ul. Ko¶cielnej w I³owej” (a potwierdzenie wp³aty nale¿yza³±czyæ do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty terminuznania rachunku Zamawiaj±cego.6. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowujena rachunku bankowym.7. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ wterminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci: 1) up³ywu terminu zwi±zania ofert±; 2)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) uniewa¿nienia postêpowania oudzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie naczynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia. 8. Zamawiaj±cy,niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od z³o¿enia wniosku zwraca wadiumwykonawcy: 1) Który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert; 2) którego ofertazosta³a odrzucona; 3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem wykonawcy, któregooferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza; 4) po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku,gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin doOg³oszenie nr 2021/BZP 00009194/01 z dnia 2021-02-222021-02-22 Biuletyn Zamówieñ Publicznych Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlanejego wniesienia. 9. Z³o¿enia wniosku o zwrot wadium powoduje rozwi±zanie stosunku prawnegoz Wykonawc± wraz z utrata przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej. 10.Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formieniepieniê¿nej, wyst±pi odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium,je¿eli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowychpotwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia,innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowaw art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana: a) Odmówi³ podpisania umowy w sprawiezamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie, b) nie wniós³ wymaganegozabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówieniapublicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego ofertazosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wymagania okre¶lono w rozdziale VIII i XIII SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany postanowieñ zawartej umowy okre¶lono w za³±czniku nr 1 do SWZ - Wzór umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-03-12 13:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia lub wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-12 13:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-04-09

2021-02-22 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.