Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00023032/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sportowych i rekreacyjnych na rzecz mieszkańców Suchej Beskidzkiej w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUCHA BESKIDZKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 19
1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sucha-beskidzka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sportowych i rekreacyjnych na rzecz mieszkańców Suchej Beskidzkiej w 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6653d62d-6326-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009330
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003192/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług sportowych i rekreacyjnych na rzecz mieszkańców Suchej Beskidzkiej w 2022 r. (korzystanie z krytej pływalni)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Realizacja zamówienia przez innego wykonawcę byłaby związana z koniecznością rozszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia o usługi transportowe (najbliższe obiekty mogące świadczyć usługi objęte przedmiotem zamówienia znajduje się w Wadowicach i Naprawie – tj. odpowiednio ok. 20 i 25 km od Suchej Beskidzkiej). Wybór wykonawcy z innej miejscowości doprowadziłby do zwiększenia kosztów realizacji zadania, a w przypadku dojazdu mieszkańców na własny koszt zniechęcałoby ich do korzystania z pływalni. Konieczność dojeżdżania mieszkańców do innych miejscowości w celu skorzystania z usług stanowiących przedmiot zamówienia byłaby znaczącym ograniczeniem. Dojazdy pochłaniałyby dodatkowy czas, co w przypadku uczniów korzystających z pływalni w czasie zajęć lekcyjnych stanowiłoby poważne utrudnienie. W przypadku emerytów i rencistów dojazdy mogłyby się okazać męczące i w konsekwencji zniechęcałyby do korzystania z pływalni.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185031,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje korzystanie z basenów, zjeżdżalni oraz jacuzzi Krytej Pływalni (zwanych w dalej: obiektami pływalni) przez uprawnionych mieszkańców Suchej Beskidzkiej, tj.:
a) dzieci do lat 12 (w przypadku dziecka do lat 7 również jego jednego rodzica lub prawnego opiekuna) – za okazaniem ważnej legitymacji szkolnej, a w przypadku dzieci, które jeszcze nie uczęszczają do szkoły za okazaniem dowodu tożsamości rodzica (opiekuna),
b) wychowanków przedszkoli oraz uczniów szkół podstawowych w ramach zajęć szkolnych – jako grupy zorganizowane na podstawie wykazu imiennego przekazanego przez opiekuna grupy,
c) podopiecznych Miejskiej Świetlicy Profilaktycznej w Suchej Beskidzkiej – jako grupy zorganizowane na podstawie wykazu imiennego przekazanego przez opiekuna grupy,
d) emerytów i rencistów – za okazaniem legitymacji emeryta (rencisty) wraz z dowodem tożsamości,
e) osoby, którym przyznano świadczenia przedemerytalne – za okazaniem decyzji właściwego organu wraz z dowodem tożsamości.
Osoby uprawnione mogą korzystać z obiektów Krytej Pływalni od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem sobót i niedziel), w godzinach jej otwarcia. Każdej osobie uprawnionej przysługuje korzystanie z usług Krytej Pływalni przez 1 godz./dzień. Każda następna rozpoczęta godzina będzie płatna przez osobę korzystającą wg cennika obowiązującego w Krytej Pływalni.
Szacunkowa liczba godzin (wejść) korzystania z usług Krytej Pływalni przez osoby uprawnione wynosi ok. 1 700 godz./m-c, w tym ok. 100 godz./m-c dotyczy rodzica lub prawnego opiekuna dziecka do lat 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
92620000-3 - Usługi w zakresie sportu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185031,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185031,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185031,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kryta Pływalnia w Suchej Beskidzkiej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356892244
7.3.3) Ulica: Zielona 1
7.3.4) Miejscowość: Sucha Beskidzka
7.3.5) Kod pocztowy: 34-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRYTA PŁYWALNIA W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
jakie przetargi wygrała firma
KRYTA PŁYWALNIA W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185031,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-16INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Rozbudowa i przebudowa siedziby Nadleśnictwa Sucha przy ulicy Zamkowej 7 w Suchej Beskidzkiej wraz z niezbędnym zakresem zagospodarowania terenu i infrastrukturą techniczną
- Prace związane z unieszkodliwianiem i transportem wyrobów zawierających azbest z nieruchomości osób fizycznych z terenu powiatu suskiego w 2025r.
- Zorganizowanie wycieczki w Bieszczady dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej z dofinansowaniem z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni ruchu drogowego do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej niezbędnych do przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie III
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz innych materiałów medycznych uzupełnienie do umów 2024r
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim
- Wynajem strzelnic cywilnych dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- USŁUGI SZKOLENIA SPECJALISTYCZNEGO - zakup kart dostępu do infrastruktury sportowej podmiotów zewnętrznych
- Usługa zapewnienia dostępu do obiektów i usług sportowych i rekreacyjnych.
- Usługi realizowane w ramach projektu pn.: "Usługi społeczne w Gminie Mirosławiec".
- Kompleksowa organizacja dziesięciu wydarzeń o charakterze sportowym
więcej: Usługi sportowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.