Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulicy Polnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO RACIĄŻ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377853
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Adama Mickiewicza 17
1.5.2.) Miejscowość: Raciąż
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236834850
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@miastoraciaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastoraciaz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ulicy Polnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cdd88c2-7575-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00009356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008923/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa ulicy Polnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480584
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W związku z zaistnieniem przesłanek art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) Gmina Miasto Raciąż ma zamiar udzielić zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki, kontrolowanej przez siebie osobie prawnej, jaką jest spółka komunalna – PGKiM Sp. z o.o. w Raciążu. W związku z bezpośrednim nadzorem Gminy oraz dominującym jej wpływem na cele strategiczne, PGKiM Sp. z o.o. w Raciążu jest wykonawcą zapewniającym bezpieczeństwo w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej a co z tym
związane ciągłości wykonywanych działań. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.z siedzibą w Raciążu jako spółka komunalna posiada odpowiedni potencjał techniczny, a także wiedzę i doświadczenie zdobyte w latach ubiegłych w zakresie wykonywanych prac na terenie naszego miasta. Niniejsze zamówienie mieści się w podstawowym zakresie działalności PGKiM Sp. z o.o.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KS.042.2.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 809918,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa ulicy Polnej” w poniższym zakresie:
– roboty przygotowawcze,
– roboty ziemne – wykopy oraz nasypy,
– wykonanie odwodnienia – drenaż
– profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni
– wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm>2,50 MPa
– wykonane podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego 0/31,5 mm,
– wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów z kostki betonowej
– wykonanie nawierzchni poboczy przepuszczalnych z płyt ażurowych
– humusowanie i obsianie skarp
– ustawienie oznakowania pionowego.
Inwestycja zakłada budowę dwóch odcinków przedmiotowej drogi. Długość odcinka I wynosi 149,60 m, natomiast długość odcinka II wynosi 403,00 m. Całkowita długość ulicy Polnej przeznaczonej do budowy wynosi 552,60 m. Zaprojektowano jezdnie o nawierzchni z kostki betonowej i szerokości 3,50 m – 5 m, obustronne pobocza z płyt ażurowych wypełnionych kruszywem mineralnym – żwirem o frakcji 8-16 mm i szerokości 0,85 m każde oraz zjazdy o nawierzchni wykonanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,5 mm lub kostki betonowej. Parametry zjazdów dostosowano do projektowanej nawierzchni jezdni (usytuowanie wysokościowe) oraz poprawę parametrów normatywnych (szerokość, skosy wjazdowe). Zaprojektowano trzy typy zjazdów indywidualnych. Nawierzchnię zjazdów do posesji należy wykonać z kostki betonowej natomiast zjazdy na niezabudowane działki z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/31,50 mm. Szerokość całkowita zjazdów wynosi 5,00 m. Szerokość nawierzchni zjazdu wynosi min. 3,50 m, a poboczy 2 x 0,75 m. Nawierzchnię obustronnych poboczy należy wykonać z płyt ażurowych wypełnionych kruszywem mineralnym – żwirem o frakcji 8-16 mm. Szerokość obustronnych poboczy znajdujących się przy jezdni wynosi 0,85 m każde.
Jako urządzenie odwadniające oraz odprowadzające wody opadowe lub roztopowe z pasa drogowego zaprojektowano drenaż (sączek podłużny) będący elementem technicznym wyposażenia przedmiotowej drogi gminnej. Drenaże zaprojektowano o przekroju prostokątnym o wymiarach 0,60 m x 0,50 m. Drenaże będą składały się z sączka wykonanego z kruszywa mineralnego – żwiru o frakcji 16-31,5 mm otoczonego materiałem geotekstylnym. Drenaże zlokalizowane będą pod poboczem drogi, które wykonane będzie z płyt ażurowych wypełnionych kruszywem mineralnym – żwirem o frakcji 8-16 mm. Jest to rozwiązanie mieszane, które pełni funkcję odwodnienia powierzchniowego odprowadzającego wodę z nawierzchni jezdni, zjazdów i poboczy poprzez jej wchłanianie i rozsączanie do gruntu.
Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zawiera dokumentacja projektowa sporządzona przez DROTECH Paweł Gontarek z siedzibą przy ul. Mikołaja Kopernika 9A/5, 09-100 Płońsk, składającą się z branży drogowej.
W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do kompleksowego wykonania zamówienia i przekazania obiektu do użytkowania – zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również nieujęte tj. np. obsługa i inwentaryzacja geodezyjna wykonanych robót, roboty przygotowawcze, zabezpieczające i porządkowe wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, ogrodzenie, drogi dojazdowe i montażowe oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 996200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Raciążu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670004132
7.3.3) Ulica: pl. A. Mickiewicza 17
7.3.4) Miejscowość: Raciąż
7.3.5) Kod pocztowy: 09-140
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 996200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Zbrosławice - ul. Kopernika w Miedarach (II etap)
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ulicy Krętej w Kiekrzu
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Przebudowa drogi gminnej nr 200527W w msc. Hołowczyce-Kolonia
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.