Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00275614/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana i modernizacja rozdzielnicy głównej 230/400V i instalacji elektrycznej w budynku biurowym przy ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie
1.3.) Oddział zamawiającego: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310018543
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Dąbrowskiej 8
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632428276
1.5.8.) Numer faksu: 632428224
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.sekretariat@pgkim.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c15ea371-490d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana i modernizacja rozdzielnicy głównej 230/400V i instalacji elektrycznej w budynku biurowym przy ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c15ea371-490d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024242/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wymiana i modernizacja rozdzielnicy głównej 230/400V i instalacji elektrycznej wraz z robotami adaptacyjnymi pomieszczenia w budynku biurowym przy ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275614/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-8/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 131393,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana i modernizacja rozdzielnicy głównej 230/400V i instalacji
elektrycznej w budynku biurowym przy ul. Marii
Dąbrowskiej 8 w Koninie określonymi w załączniku Nr 3 - przedmiar robót oraz załączniku Nr 5 -
dokumentacji projektowej do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176734,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176734,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektryczny Jarosław Rybicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 665-101-33-48
7.3.3) Ulica: ul. Promowa 10A
7.3.4) Miejscowość: Wola Podłężna
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176734,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-15INNE PRZETARGI Z KONINA
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów segregowanych oraz zmieszanych odpadów komunalnych
- "Prawo jazdy kat. C", zorganizowanie badań psychologicznych i lekarskich niezbędnych do podjęcia szkolenia, ustalenie terminów egzaminów państwowych i dokonanie opłaty za egzaminy państwowe
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Sądzie Okręgowym w Koninie i Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Koninie, Sądzie Rejonowym w Kole i Sądzie Rejonowym w Słupcy
- Zakup samochodu
- Remont drzwi wejściowych do budynku Sądu Rejonowego w Koninie przy ul. Fryderyka Chopina 28 na działkach nr 456/173, 456/174, 456/175.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych : produktów mleczarskich, spożywczych i pieczywa do Przedszkola nr 11 "Pentliczek " w Koninie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja energetyczna komunalnych budynków mieszkalnych w Gminie Żnin: Część I Słębowo 17 Część II Paryż 26 Część III Podgórzyn 5 Część IV ul. Pocztowa 15
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie prac remontowych w wolnym lokalu mieszkalnym przy ul. Kleczkowskiej 11/2 we Wrocławiu.
- Modernizacja pomieszczeń budynku Bursy Szkolnej w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie instalacji elektrycznej zasilania z wymianą tablic rozdzielczych elektroenergetycznych w Zespole Szkół Handlowych w Poznaniu
- Wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem oddziału żłobka miejskiego przy ul. Wojciecha 23a do wymogów p.poż. oraz utworzeniem dodatkowych miejsc w ramach programu "Aktywny Maluch"
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wisznicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.