eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OżarówSukcesywna dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej w Sobowie



Ogłoszenie z dnia 2023-01-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla
Domu Pomocy Społecznej w Sobowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Sobowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291142102

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobów 117

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-530

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158611942

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dps-sobow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://dps-sobow.domypomocy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

biuletyn.abip.pl/dps-sobow/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla
Domu Pomocy Społecznej w Sobowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e92b064f-6c8e-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00009497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071112/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej w Sobowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458352/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DG.26.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa różnych produktów spożywczych

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 100300,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa pieczywa

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 78600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa mrożonek, ryb mrożonych oraz przetworzonych i konserwowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa jaj

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 15566,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie prowadzone było przy użyciu narzędzi i urządzeń wykorzystywanych do komunikacji elektronicznej z Wykonawcami tj.: miniPortal, ePUAP. W dniu ostatecznego składania ofert stwierdzono problemy techniczne w funkcjonowaniu systemu informatycznego, które z jednej strony uniemożliwiły Wykonawcom złożenie ofert
a z drugiej Zamawiającemu ich odbiór i prawidłowe odczytanie. W wyniku tego w chwili upłynięcia terminu składania ofert do Zamawiającego poprzez miniPortal wpłynęła jedna oferta, której to Zamawiający ze względu na nieprawidłowe działanie ePUAP nie mógł zweryfikować tj. nie mógł dokonać otwarcia i oceny. Natomiast kilku pozostałych Wykonawców zgłaszało telefonicznie problem z możliwością przesłania swojej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie prowadzone było przy użyciu narzędzi i urządzeń wykorzystywanych do komunikacji elektronicznej z Wykonawcami tj.: miniPortal, ePUAP. W dniu ostatecznego składania ofert stwierdzono problemy techniczne w funkcjonowaniu systemu informatycznego, które z jednej strony uniemożliwiły Wykonawcom złożenie ofert
a z drugiej Zamawiającemu ich odbiór i prawidłowe odczytanie. W wyniku tego w chwili upłynięcia terminu składania ofert do Zamawiającego poprzez miniPortal wpłynęła jedna oferta, której to Zamawiający ze względu na nieprawidłowe działanie ePUAP nie mógł zweryfikować tj. nie mógł dokonać otwarcia i oceny. Natomiast kilku pozostałych Wykonawców zgłaszało telefonicznie problem z możliwością przesłania swojej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie prowadzone było przy użyciu narzędzi i urządzeń wykorzystywanych do komunikacji elektronicznej z Wykonawcami tj.: miniPortal, ePUAP. W dniu ostatecznego składania ofert stwierdzono problemy techniczne w funkcjonowaniu systemu informatycznego, które z jednej strony uniemożliwiły Wykonawcom złożenie ofert
a z drugiej Zamawiającemu ich odbiór i prawidłowe odczytanie. W wyniku tego w chwili upłynięcia terminu składania ofert do Zamawiającego poprzez miniPortal wpłynęła jedna oferta, której to Zamawiający ze względu na nieprawidłowe działanie ePUAP nie mógł zweryfikować tj. nie mógł dokonać otwarcia i oceny. Natomiast kilku pozostałych Wykonawców zgłaszało telefonicznie problem z możliwością przesłania swojej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie prowadzone było przy użyciu narzędzi i urządzeń wykorzystywanych do komunikacji elektronicznej z Wykonawcami tj.: miniPortal, ePUAP. W dniu ostatecznego składania ofert stwierdzono problemy techniczne w funkcjonowaniu systemu informatycznego, które z jednej strony uniemożliwiły Wykonawcom złożenie ofert
a z drugiej Zamawiającemu ich odbiór i prawidłowe odczytanie. W wyniku tego w chwili upłynięcia terminu składania ofert do Zamawiającego poprzez miniPortal wpłynęła jedna oferta, której to Zamawiający ze względu na nieprawidłowe działanie ePUAP nie mógł zweryfikować tj. nie mógł dokonać otwarcia i oceny. Natomiast kilku pozostałych Wykonawców zgłaszało telefonicznie problem z możliwością przesłania swojej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.