Ogłoszenie z dnia 2023-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00526816/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
- 2023/BZP 00175161/01 - Wynik z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa komputerów i sprzętu elektronicznego do szkół Powiatu Lwóweckiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lwówecki z siedzibą w Lwówku Śląskim
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821606
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Szpitalna 4
1.4.2.) Miejscowość: Lwówek Śląski
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-600
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: m.mruk@powiatlwowecki.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatlwowecki.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00009513
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-01-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00526816
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Zamawiający z uwagi na ustalony termin realizacji zamówienia dopuszcza zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości niniejszej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy pod warunkiem spełnienia następujących kryteriów:
Przyczyną zmiany jest sytuacja, której nie dało się przewidzieć w momencie zawierania umowy np. klęski żywiołowe, sytuacja epidemiczna, istotne zmiany ekonomiczne powiązana z działaniami wojennymi oraz inne niewymienione sytuacje o charakterze nagłym i nieprzewidywalnym.
Zmiana nastąpi na pisemny wniosek jednej ze stron umowy, przy czym do wniosku należy dołączyć materiał potwierdzające zaistnienie nagłego, nie możliwego do przewidzenia czynnika mającego istotny wpływ na realizację pierwotnej umowy.
Po zmianie:
W załączniku nr 6 do SWZ „Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla wszystkich części” § 11 Zmiany umowy
Uzyskuje brzmienie
§ 11
Zmiany umowy
1. Każdorazowo zmiany Umowy będą dokonywane poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone przez Strony w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający, oprócz pozostałych przypadków wskazanych w ustawie Prawo zamówień publicznych, stosownie do treści art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w zakresie:
1) Terminu realizacji zamówienia,
2) Przedmiotu Umowy (zmiany parametrów technicznych i/lub modelu urządzenia).
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, t.j.:
1) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności okazały się nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, przy czym zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w zakresie uwzględniającym okres, w którym realizacja zamówienia nie była możliwa w związku z wystąpieniem „siły wyższej”
2) w przypadku, gdy zmiana parametrów urządzenia przyczyni się do poprawy jakości lub funkcjonalności przedmiotu zamówienia, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia
3) gdy zakończyła się produkcja danego urządzenia objętego niniejszą Umową lub wycofano dany model z produkcji lub dostawa jest niemożliwa lub utrudniona z przyczyn niezależnych od stron, odpowiednio do okresu trwania tych okoliczności co może znacząco wpłynąć na możliwość realizacji umowy w wyznaczonym terminie.
4) Pod warunkiem, iż nowe urządzenie będzie posiadać parametry nie gorsze od urządzenia zaproponowanego w ofercie oraz będzie spełniać wymogi postawione w opisie przedmiotu zamówienia a także zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia, W tym przypadku Wykonawca ma obowiązek wykazać przy pomocy obiektywnych i weryfikowalnych dowodów, iż nowe urządzenie będzie zgodne z wymogami stawianymi w zamówieniu przez Zamawiającego;
3. Ponadto Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy w zakresie wysokości podatku VAT – jeżeli w okresie obowiązywania Umowy nastąpi zmiana bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa określających stawkę podatku VAT obejmującego Przedmiot Umowy. Zmiana możliwa jest jedynie
w zakresie determinowanym zmianą stawki podatku VAT. Zmiana może dotyczyć wyłącznie kwoty brutto (kwota netto pozostaje bez zmian).
4. Wykonawca wnioskujący o zmianę niniejszej Umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian.
5. Zamawiający zastrzega, że wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6. Wszelkie istotne zmiany treści niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych powyżej i wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany. Niezależnie od przypadków przewidzianych powyżej, Strony mogą dokonać zmiany umowy na zasadach przewidzianych w art. 455 ustawy Pzp, w szczególności gdy zmiana Umowy ma charakter nieistotny ( w tym nie powoduje zmiany ogólnego charakteru Umowy
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-01-10 11:00
Po zmianie:
2023-01-13 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-01-10 11:10
Po zmianie:
2023-01-13 11:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-02-08
Po zmianie:
2023-02-11
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa i wdrożenie systemu do wykonywania kopii zapasowych
- Dostawa drukarek
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.