eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubliniecZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" W LUBLIŃCU



Ogłoszenie z dnia 2022-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" W LUBLIŃCU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta im. św. Rafała Kalinowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001270196

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr Emila Cyrana 10

1.5.2.) Miejscowość: Lubliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-700

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 356-40-04

1.5.8.) Numer faksu: 34 356-41-92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@dpskombatant.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskombatant.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/dpskombatant

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Opieka społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ "DOM KOMBATANTA" W LUBLIŃCU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f12778dc-4144-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009572

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005110/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Zakup energii elektrycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00263349/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG.26.28.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 79390,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektu
Dom Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” z siedzibą w Lublińcu przy
ul. dr Emila Cyrana 10 w rozumieniu ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo
energetyczne (j.t. Dz. U. z 2020 r., poz. 833 z późn. zm.)

2. Punkt poboru Zamawiającego – miejsce dostarczania energii elektrycznej:
42-700 Lubliniec, ul. dr E. Cyrana 10, numer ewidencyjny punktów poboru:
1 - nr licznika 13415750, nr PPE: 5903 2242 8300 6543 20,
2 - nr licznika 13415795, nr PPE: 5903 2242 8300 6543 37,

3. Usługi dystrybucji są świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z
Operatorem Systemu Dystrybucji (TAURON DYSTRYBUCJA),
4. Podstawowe informacje o zamówieniu:
a. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną: 2,
b. Punkt poboru zamawiającego: 42-700 Lubliniec, ul. dr Emila Cyrana 10,
numer ewidencyjny punktów poboru:
1 - nr licznika 13415750, nr PPE: 5903 2242 8300 6543 20,
2 - nr licznika 13415795, nr PPE: 5903 2242 8300 6543 37,
c. Całkowita moc umowna [kW]: 120,
d. Grupa taryfowa wg OSD: G11, G13,
e. Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh]: 315,
f. Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy: kolejna zmiana,
g. Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego: Umowa zawarta
na czas określony do 31.12.2021 r. z Wykonawcą: TAURON SPRZEDAŻ,
h. Sposób wypowiedzenia umów: Umowa nie wymaga wypowiedzenia,
i. Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub
lojalnościowych:
Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych
i promocyjnych,

j. Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa: Pełnomocnictwo i jego
zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik,
k. Informacja o płatnikach: Zamawiający jest płatnikiem należności za zużytą energię
elektryczną,
l. Ilość umów jakie zawrze Wykonawca z Zamawiającym w ramach tego
postępowania: 1.

5. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy ma
charakter orientacyjny, służy do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi
ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości.
Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie z tytułu nie pobrania przez
Zamawiającego przewidywanej ilości energii.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212896,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231307,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212896,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Respect Energy S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 341470612

7.3.3) Ulica: Ludwika Rydygiera 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-793

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212896,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.