Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00502472/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00510508/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2024 oraz nieodpłatny odbiór i zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-714de915-8477-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2024 oraz nieodpłatny odbiór i zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-714de915-8477-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00009697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029815/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa tablic rejestracyjnych w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502472
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-II.271.25.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 949528,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wytworzenie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych w roku kalendarzowym 2024 oraz nieodpłatny odbiór i utylizacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
2. Zgodnie z art. 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym Wykonawca w czasie realizacji umowy winien posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2022 r. poz. 1847) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546).
3. Zamawiający przewiduje dostawę tablic rejestracyjnych do siedziby Zamawiającego w następujących ilościach:
3.1. tablice rejestracyjne samochodowe (35 000 szt.),
3.2. tablice motocyklowe (900 szt.),
3.3. tablice motorowerowe (150 szt.),
3.4. profesjonalne tablice rejestracyjne samochodowe (10 szt.),
3.5. profesjonalne tablice motocyklowe (2 szt.),
3.6. profesjonalne tablice motorowerowe (2 szt.).
4. Ilość zamawianych tablic może ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, na zasadach określonych w § 3 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
5. Wykonawca umożliwi składanie zamówień drogą elektroniczną poprzez bezpłatne udostępnienie Zamawiającemu programu zarządzającego zamówieniami na tablice rejestracyjne.
6. Dostawy będą odbywać się partiami według potrzeb Zamawiającego.
7. Tablice należy dostarczać w trwałych opakowaniach zawierających po 50 szt. tablic, opisanych w czytelny sposób z podaniem przedziału numerów rejestracyjnych.
8. Termin dostawy jednej partii nie może być dłuższy niż 7 dni kalendarzowych, a w przypadku wtórników tablic – 3 dni robocze od złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
9. Tablice rejestracyjne muszą być zgodne z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego.
10. Okres gwarancji na dostarczone tablice nie może być krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia wydania tablic rejestracyjnych właścicielowi w celu oznaczenia pojazdu.
Okres gwarancji na przedmiot dostawy stanowi kryterium oceny ofert. Sposób oceny ofert w tym kryterium opisano w rozdz. XXIII SWZ.
11. Odbiór i zniszczenie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych będzie odbywać się przynajmniej raz na dwa tygodnie na koszt Wykonawcy.
12. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
13. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zapewniając wykorzystanie pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym na poziomach wymaganych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych ( t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 875) – to jest na poziomie co najmniej 10%.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14721000-1 - Glin
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 754098,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 989135,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 754098,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH "D.W.A" s.c A. Z. Wenus
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292685342
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-702
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPUH "D.W.A." s.c Anna Wenus, Zbigniew Wenus, Dagmara Wenus
jakie przetargi wygrała firma
PPUH "D.W.A." s.c Anna Wenus, Zbigniew Wenus, Dagmara Wenus
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 754098,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie instalacji ogrzewania w budynku strażnicy w Grotnikach Dużych
- Ekspertyza dendrologiczna i projekt prac konserwatorskich dla drzew wchodzących w skład Alei Dojazdowej, rosnących wzdłuż DW742 w m. Dobromierz gm. Kluczewsko
- Zakup i dostawa rurek tracheostomijnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Transport autokarowy studentów Instytutu Geografii ADP.2301.53.2025
- Obsługa techniczna oraz serwis urządzeń dźwigowych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Zakup i dostawa wszechstronnego aparatu ultrasonograficznego w tym Doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją badania jamy brzusznej, z 3 sondami oraz videoprinterem dla potrzeb POZ.
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.