eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówBezgotówkowe tankowanie i mycie pojazdów oraz bezgotówkowe tankowanie urządzeń Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2024-01-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Bezgotówkowe tankowanie i mycie pojazdów oraz bezgotówkowe tankowanie urządzeń Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351391402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowohucka 33a

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-728

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mord.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mord.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


egzaminowanie kandydatów na kierowców i kierowców

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezgotówkowe tankowanie i mycie pojazdów oraz bezgotówkowe tankowanie urządzeń Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ae764633-aaea-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00009772

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podst. art. 305 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. tj. w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8f624c78-8871-11ee-b55a-a22b2d7f700e

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAZ.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia (część I) jest bezgotówkowe tankowanie i mycie pojazdów oraz bezgotówkowe tankowanie urządzeń Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krakowie zlokalizowanych w siedzibie w Krakowie oraz w Oddziale terenowym w Krakowie:
• olej napędowy do 3 samochodów ciężarowych, 1 autobusu, 1 ciągnika rolniczego, myjki (tankowanie do kanistra);
• benzyna bezołowiowa dla 29 samochodów na kat. B prawa jazdy, 1 samochodu kat. B+E prawa jazdy, 10-12 motocykli (tankowanie do kanistra), 2-4 motorowerów (tankowanie do kanistra), 3 kosiarek (tankowanie do kanistra), odśnieżarki (tankowanie do kanistra) i 2 odkurzaczy ręcznych (tankowanie do kanistra);
• mycie pojazdów kat. B (w myjni automatycznej);
• szacowana ilość zakupionego paliwa w okresie trwania umowy wynosi dla oddziałów w Krakowie: 22 000 l oleju napędowego oraz 43 000 l benzyny, szacowana liczba usług mycia pojazdu w myjni automatycznej: 232. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu zamówienia o 50 % dla zakupu paliw i 75 % dla usług mycia pojazdów kat. B.
W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wymaga:
• rozliczenia dwutygodniowego lub miesięcznego na podstawie kart paliwowych elektronicznych; Zamawiający dopuszcza, aby zestawienie miesięczne było tożsame z okresem rozliczeniowym; Zamawiający dopuszcza okresy rozliczeniowe trwające: od 1 do 15 dnia miesiąca kalendarzowego i od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. Wykonawca będzie wystawiał faktury dla Zamawiającego po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego;
• zestawienia miesięcznego tankowań dla poszczególnych pojazdów MORD ze wskazaniem stanu licznika pojazdu po tankowaniu (stan licznika będzie podawany po każdym tankowaniu przez pracownika MORD, nie dotyczy tankowań do kanistra dla urządzeń), nr pojazdu, wartość brutto tankowania, ceny jednostkowej 1 litra paliwa i zatankowanej ilości paliwa;
• faktury zbiorczej, przelew płatny w terminie 21 dni;
• dostępności usługi: cały tydzień, 24 h na dobę.

1. Miejsca realizacji przedmiotu zamówienia (świadczenia usługi bezgotówkowego tankowania paliwa i mycia pojazdów MORD) mają znajdować się w odległości drogowej nie większej niż 8 km (licząc dojazd i powrót łącznie) od lokalizacji przy Nowohuckiej 33a w Krakowie i Oddziału Terenowego przy ul. Balickiej 127 w Krakowie oraz być wyposażone w monitoring wizyjny umożliwiający identyfikację osób tankujących pojazdy MORD. Bezgotówkowe tankowanie paliwa oraz mycie pojazdów muszą być dostępne łącznie w tym samym miejscu realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby tankowanych pojazdów i urządzeń w zależności od ilości prowadzonych egzaminów.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość tankowania i mycia pojazdów (w tym na myjni samoobsługowej – ręcznej) na dowolnej stacji honorującej oferowane karty paliwowe elektroniczne.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość opłaty za wydanie nowej karty (na skutek zagubienia, kradzieży, zmiany dotychczasowych danych etc.) w wysokości nieprzekraczającej 10 zł netto. Zamawiający dopuszcza, aby aktywacja dodatkowych kart paliwowych (w ramach zmiany wykazu pojazdów, o której mowa §5 ust. 2 wzoru umowy) oraz nadawanie numerów PIN do nich były realizowane przez Przedstawiciela Zamawiającego za pośrednictwem internetowego portalu Klienta zgodnie z aktualnie obowiązującymi u Wykonawcy rozwiązaniami technicznymi.
5. Mycie pojazdów z rozliczaniem za pomocą kart elektronicznych (paliwowych) będzie się odbywać w cenach wynikających z cennika obowiązującego w dniu świadczenia usługi.
6. Karta elektroniczna (paliwowa) musi umożliwiać co najmniej automatyczne przypisanie do transakcji tankowanego pojazdu oraz firmy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134000-7 - Oleje napędowe

50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 341913,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia (część II) jest bezgotówkowe tankowanie i mycie pojazdów oraz bezgotówkowe tankowanie urządzeń Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krakowie zlokalizowanych w Oddziale terenowym w Oświęcimiu:
• olej napędowy dla 1 ciągnika rolniczego;
• benzyna bezołowiowa dla 17 samochodów na kat. B prawa jazdy, 8-10 motocykli (tankowanie do kanistra), 2-4 motorowerów (tankowanie do kanistra), odkurzacza ręcznego (tankowanie do kanistra);
• mycie pojazdów kat. B (w myjni automatycznej);
• szacowana ilość zakupionego paliwa w okresie trwania umowy wynosi dla oddziału w Oświęcimiu: 20 000 l benzyny oraz 70 l oleju napędowego, szacowana liczba usług mycia pojazdu w myjni automatycznej: 136. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu zamówienia o 50 % dla zakupu paliw i 75 % dla usług mycia pojazdów kat. B.
• W ramach realizacji zamówienia Zamawiający wymaga:
• rozliczenia dwutygodniowego lub miesięcznego na podstawie kart paliwowych elektronicznych; Zamawiający dopuszcza, aby zestawienie miesięczne było tożsame z okresem rozliczeniowym; Zamawiający dopuszcza okresy rozliczeniowe trwające: od 1 do 15 dnia miesiąca kalendarzowego i od 16 do ostatniego dnia miesiąca kalendarzowego. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień okresu rozliczeniowego. Wykonawca będzie wystawiał faktury dla Zamawiającego po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego;
• zestawienia miesięcznego tankowań dla poszczególnych pojazdów MORD ze wskazaniem stanu licznika pojazdu po tankowaniu (stan licznika będzie podawany po każdym tankowaniu przez pracownika MORD, nie dotyczy tankowań do kanistra dla urządzeń), nr pojazdu, wartość brutto tankowania, ceny jednostkowej 1 litra paliwa i zatankowanej ilości paliwa;
• faktury zbiorczej, przelew płatny w terminie 21 dni;
• dostępności usługi: cały tydzień, 24 h na dobę.
1. Miejsca realizacji przedmiotu zamówienia (świadczenia usługi tankowania paliwa dla pojazdów MORD) mają znajdować się w odległości drogowej nie większej niż 8 km (licząc dojazd i powrót łącznie) od siedziby Oddziału Terenowego MORD przy ul. St. Leszczyńskiej 7 w Oświęcimiu oraz być wyposażone w monitoring wizyjny umożliwiający identyfikację osób tankujących pojazdy MORD. Bezgotówkowe tankowanie paliwa oraz mycie pojazdów muszą być dostępne łącznie w tym samym miejscu realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby tankowanych pojazdów i urządzeń w zależności od ilości prowadzonych egzaminów.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość tankowania i mycia pojazdów (w tym na myjni samoobsługowej – ręcznej) na dowolnej stacji honorującej oferowane karty paliwowe elektroniczne.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość opłaty za wydanie nowej karty (na skutek zagubienia, kradzieży, zmiany dotychczasowych danych etc.) w wysokości nieprzekraczającej 10 zł netto. Zamawiający dopuszcza, aby aktywacja dodatkowych kart paliwowych (w ramach zmiany wykazu pojazdów, o której mowa §5 ust. 2 wzoru umowy) oraz nadawanie numerów PIN do nich były realizowane przez Przedstawiciela Zamawiającego za pośrednictwem internetowego portalu Klienta zgodnie z aktualnie obowiązującymi u Wykonawcy rozwiązaniami technicznymi.
5. Mycie pojazdów z rozliczaniem za pomocą kart elektronicznych (paliwowych) będzie się odbywać w cenach wynikających z cennika obowiązującego w dniu świadczenia usługi.
6. Karta elektroniczna (paliwowa) musi umożliwiać co najmniej automatyczne przypisanie do transakcji tankowanego pojazdu oraz firmy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134000-7 - Oleje napędowe

50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 108907,11 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flotex Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133605829

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417078,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flotex Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133605829

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127522,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.