Ogłoszenie z dnia 2024-01-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00483344/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
- 2023/BZP 00502439/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00503172/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż systemu detekcji pożarów w Nadleśnictwie Karwin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE- NADLEŚNICTWO KARWIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pierwszej Brygady 18
1.5.2.) Miejscowość: Drezdenko
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-530
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48957620590
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karwin@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.karwin.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e4c5a51-40e0-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż systemu detekcji pożarów w Nadleśnictwie Karwin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e4c5a51-40e0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00009850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00106406/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Zakup zintegrowanego systemu detekcji pożarów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483344
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NN.270.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 668082,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z instalacją systemu wczesnego lokalizowania pożarów dla Nadleśnictwa Karwin.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) montaż kamer ppoż. na dostrzegalniach wraz z szafkami sterującymi w kabinach obserwacyjnych;
2) wykonanie zasilania fotowoltaicznego wraz z podtrzymaniem akumulatorowym dla dostrzegalni Lipki Wielkie;
3) rozbudowa zasilania fotowoltaicznego wraz z podtrzymaniem akumulatorowym dla dostrzegalni Wilcze Doły;
4) montaż szafy PAD w pobliżu pomieszczenia PAD wraz z podtrzymaniem akumulatorowym;
5) montaż anteny radioliniowej na istniejącym maszcie na budynku Nadleśnictwa Karwin do połączenia z masztem przy siedzibie Nadleśnictwa Smolarz pracującej w paśmie 5GHz;
6) montaż anten radioliniowych na dostrzegalni Lipki Wielkie do połączenia z dostrzegalniami: Strzelce Krajeńskie, Krobielewko, Wilcze Doły, Radowo, Glinik, Skwierzyna pracujących w paśmie 5 GHz;
7) montaż anten radioliniowych na dostrzegalni Wilcze Doły do połączenia z dostrzegalniami: Lipki Wielkie, Krobielewko, Kwiejce, Radowo pracujących w paśmie 5 GHz;
8) przeniesienie anteny z dostrzegalni Radowo na maszt przy siedzibie Nadleśnictwa Smolarz;
9) montaż telewizorów 3 szt. do obserwacji kamer ppoż. w Lipkach Wielkich i Wilczych Dołach oraz do obserwacji obrazu z kamer ppoż. z Nadleśnictw sąsiednich, montaż monitora do wyświetlania mapy w pomieszczeniu PAD na parterze budynku Nadleśnictwa Karwin;
10) rozbudowa instalacji odgromowej na dostrzegalni Lipki Wielkie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej składającej się z:
1) projektu techniczno-budowlanego i wykonawczego – stanowiącego Załącznik nr 1A do SWZ;
2) analizy zasięgów łączności i pomiaru praktycznego linków radiowych – stanowiącego Załącznik nr 1B do SWZ;
3) szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – stanowiącej Załącznik nr 1C do SWZ wraz ze zmianą pkt 2.14, który otrzymuje brzmienie:
,, 2.14. Ogniwo fotowoltaiczne Lipki Wielkie 27 szt.
Dane elektryczne STC (natężenie promieniowania 1000W/m^2, temperatura 25°C):
- Moc maksymalna – 430W
- Wydajność modułu – 19%
- Maksymalne napięcie pracy do 1000V
Parametry mechaniczne:
- Wymiary modułu maksymalne – 2060x1100x2
- Waga maksymalna – 7,5kg
- Klasa odporności IP67
Pozostałe parametry:
- Temperaturowy zakres pracy od - 40°C do 80°C
- Elastyczne (bez ramek)
- Gwarantowane minimum 80% mocy maksymalnej do 25 lat.”
4) przedmiaru robót - stanowiącego Załącznik nr 1D do SWZ.
W ramach wykonania przedmiotu zamówienia mogą wystąpić jednostkowe dostawy, które zostały wskazane w dokumentacji projektowej wyszczególnionej powyżej. Dostawy mają charakter dodatkowy niezbędny z punktu widzenia projektowanych robót budowlanych.
Inne szczegółowe wymagania:
1) Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca używa własnych narzędzi, materiałów i urządzeń dostarczonych własnym staraniem.
2) Materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w dokumentacji projektowej oraz muszą być zgodne z polskimi normami, posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające zastosowanie materiałów w budownictwie. Wszystkie zastosowane materiały muszą być oferowane w I gatunku.
3) Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie koszty związane z utrzymaniem zaplecza i placu budowy oraz utylizacją i wywozem odpadów powstałych w trakcie prowadzenia robót.
4) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady zostaje rozszerzona do okresu równego okresowi udzielonej gwarancji jakości.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących obiektach budowlanych:
1) budynek administracyjno-biurowy Nadleśnictwa Karwin – woj. lubuskie, powiat strzelecko-drezdenecki, gmina Drezdenko – obręb ewidencyjny 0001 Drezdenko, działka ewidencyjna nr 1044/1;
2) dostrzegalnia ppoż. Wilcze Doły - woj. lubuskie, powiat strzelecko-drezdenecki, gmina Drezdenko – obręb ewidencyjny 0025 Gościm, działka ewidencyjna nr 139/2;
3) dostrzegalnia ppoż. Lipki Wielkie – woj. lubuskie, powiat międzyrzecki, gmina Skwierzyna – obręb ewidencyjny 0005 Świniary, działka ewidencyjna nr 3260;
4) dostrzegalnia ppoż. Radowo - woj. lubuskie, powiat strzelecko-drezdenecki, gmina Drezdenko – obręb ewidencyjny 0005 Zagórze, działka ewidencyjna nr 343;
5) maszt przy siedzibie Nadleśnictwa Smolarz – woj. lubuskie, powiat strzelecko-drezdenecki, gmina Drezdenko – obręb ewidencyjny 0003 Klesno, działka ewidencyjna nr 471/16.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących przedmiotu zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru realizacji przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części
zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.
Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1) roboty instalacyjne elektryczne;
2) roboty instalacyjne teletechniczne
- jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465).
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, tj. kierownika budowy i robót.
Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 10 do SWZ).
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) PZP.
Zamawiający nie przewiduje możliwości ani nie wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31625100-4 - Systemy wykrywania ognia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
32200000-5 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
32421000-0 - Okablowanie sieciowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 734913,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 738000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 734913,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MWM Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312655642
7.3.3) Ulica: Grottgera
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres rzeczowy - Montaż okablowania i instalacji zasilającej.
Podwykonawca - Drago Services Sp. z o.o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MWM" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"MWM" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 734913,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 110 dni
INNE PRZETARGI Z DREZDENKA
- Usługa w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu Oprogramowania Aplikacyjnego AMMS/Infomedica dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/18/2024
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie gminy drezdenko w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usługi społeczne w zakresie przygotowywania i dystrybucji całodobowych posiłków dla pacjentów Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/S/19/2024
- Konserwacja nawierzchni drogi wraz z remontem przepustu w m. Niegosław
więcej: przetargi w Drezdenku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Zakup nowych urządzeń sieciowych
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
więcej: Alarmy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.