Ogłoszenie z dnia 2022-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00244376/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
- 2021/BZP 00263500/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00274832/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa części pomieszczeń III piętra budynku Urzędu Dzielnicy Ursus wraz ze zmianą sposobu użytkowania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010202670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczęśliwicka 36
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-353
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpzlo-ochota.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpzlo-ochota.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-757165aa-357e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa części pomieszczeń III piętra budynku Urzędu Dzielnicy Ursus wraz ze zmianą sposobu użytkowania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-757165aa-357e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009880
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009713/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja lokalu w budynku na Pl. Czerwca 1976 nr 1 na potrzeby nowych poradni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00244376/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2511-07-MDM/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót przewidzianych do realizacji w ramach niniejszego zamówienia:
1) roboty budowlane – pełen zakres: wyburzeniowe, konstrukcyjne, wykończeniowe, ziemne, itp.,
2) roboty sanitarne – pełen zakres: demontaże, wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji itp.
3) roboty elektryczne – pełen zakres: demontaże, wykonanie instalacji elektrycznych i niskoprądowych, montaż osprzętu i urządzeń, pomiary odbiorowe, itp.
Ponadto w ramach zadania należy wykonać zgodnie z załączonymi warunkami technicznymi nową linię elektroenergetyczną zasilającą obiekt wraz z zewnętrznym układem pomiarowym. Ze złącza kablowego wskazanego przez INNOGY doprowadzić kabel zasilający, zainstalować rozdzielnicę pomiarową z selektywnym wyłącznikiem nadmiarowo-prądowym przed licznikowym. Zakres wymaganych prac został określony w wymienionych Warunkach Przyłączenia oraz innych dokumentach.
Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszystkich ostatecznych decyzji dotyczących zmiany sposobu użytkowania części obiektu objętej zakresem przedmiotu zamówienia, min. Decyzję Wydz. Arch. , Sanepid, PPOŻ, etc. Decyzje te muszą wskazywać na dopuszczenie do użytkowania obiektu zgodnie z warunkami Decyzji nr 35/A/2021 – pozwolenie na budowę oraz na możliwość prowadzenie działalności medycznej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie stosownymi przepisami. Wszelkie koszty związane z powyższymi czynnościami należą do zakresu wykonania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia oraz wymagań (projekt wykonawczy, decyzje, warunki techniczne, przedmiary robót, itp.) zawarty jest w „Opisie przedmiotu zamówienia” - stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
Zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp oferty mogą zostać złożone jedynie po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. WIZJA LOKALNA planowana jest w dniu 04.11.2021 r. na godz. 12.00. Zgłoszenia do uczestnictwa w wizji proszę przesłać na adres mailowy: zamowienia@szpzlo-ochota.pl. Miejsce spotkania: Warszawa ul. Plac Czerwca 1976 r 1 – klatka schodowa – III piętro – wejście przez „HIPOKRATES”. Wykonawca zapozna się z warunkami lokalizacyjno-terenowymi obszaru prowadzenia prac, ich zakresem, specyfiką budynku, w którym będą prowadzone prace, niezbędną dokumentacją, wymogami określonymi w SWZ i innymi możliwymi do przewidzenia warunkami związanymi z remontem wielokrotnie modyfikowanego, funkcjonującego budynku, aby uwzględnić je całościowo w cenie oferty. Należy przewidzieć w ofercie następujące składowe czasowe oraz kosztowe: prowadzeniem robót ziemnych na terenie przyległym do budynku nie należącym do Zamawiającego, konieczność korzystania z terenu (nie należącego do Zamawiającego) wokół obszaru prowadzenia robót, uzyskiwanie akceptacji administratora oraz innych użytkowników na prowadzenie robót, w szczególności w obszarach innych pięter zajmowanych w budynku przez podmioty odrębne (np. szachty instalacyjne oraz szacht wentylacyjny na dach) i zgód dotyczących zajęcia terenu wokół budynku.
Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy bez uprzedniego odbycia wizji lokalnej jako niezgodnej z SWZ, na podstawie art.226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy, ułatwiający Wykonawcy przygotowanie oferty. Podczas przygotowania oferty, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wymogi wyspecyfikowane w dokumentacji technicznej, umowie i SWZ.
Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe uwzględniające zakres wszystkich kosztów robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, rozliczane w jednej płatności po odebraniu przedmiotu zamówienia.
Zamawiający wymagana podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495) tj. osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia roboty ogólnobudowlane na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności ogólnobudowlane (tj. pracowników fizycznych).
Pozostałe wymagania zgodnie z SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1883991,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3201894,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2257799,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Przemysłowo-Usługowe Hegor Sp. z. o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8370000806
7.3.3) Ulica: Gwardyjska 12
7.3.4) Miejscowość: Sochaczew
7.3.5) Kod pocztowy: 96-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "HEGOR" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "HEGOR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2257799,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-23INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup z dostawą fabrycznie nowych części do urządzeń drukujących, na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Poznaniu przy ul. Pileckiego 6/9
- Modernizacja budynków mieszkalnych przy ul. Dolnej 35 i ul. Dolnej 37 oficyna w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Modernizacja instalacji hydrantowej
- Remont instalacji gazowej w budynku przy ul. Świętojerskiej 12A
- Wykonanie i dostawa dekoracji kwiatowych, wiązanek, wieńców okolicznościowych na potrzeby służbowe MSZ
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont sieci wodno-kanalizacyjnej i częściowy remont szkoły"
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Przebudowa drogi gminnej nr 160543C
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Implementacja systemów energetycznych opartych na odnawialnych źródłach energii dla SOiA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.